شناسه خبر : 29167
یکشنبه 06 مهر 1393 , 13:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ده دقیقه برای ده سال

سلام به همه رزمندگان و شهدا و باقیات السیف (تعبیر امام علی (ع) از بازماندگان جنگ است. بنده صرفا" به یک مصداق اشاره می کنم تا عمق مصیبت و دردی که همین باقیات السیف را ملموس تر دریابیم. بنده برای شکایتی از یک دستگاه اجرایی دادنامه ای را به دیوان عدالت اداری ارجاع نمودم که بررسی و تصمیم گیری در مورد آن شاید بیش از یک ساعت هم وقت ریاست شعبه مربوطه را نمی گرفت. این در حالی است که وقت رسیدگی به پرونده را یک سال پس از ثبت در دیوان اعلام نمودند که قطعا در آن مقطع صدور هر رایی از حیض انتفاء خارج می شود.

نکته ای که می خواستم به آن اشاره کنم این است که بنده برای ادای توضیحات شکایت خود پس از لطفی که مسئول دفتر ریاست شعبه داشتند و توانستم به دفتر ایشان وارد شوم ( ایشان روحانی هم بودند که در ابتدا باعث خوشحالی من گردید چون اعتقاد داشتم این قشر ایثارگران را بهتر درک می کنند) . پس از عرض سلام خدمت ایشان گفتم که فقط ده دقیقه به بنده فرصت دهند تا موضوع را تشریح کنم. متاسفانه با کمال تعجب پاسخی که ایشان دادند (د...ه دقیقه !!! اگر قرار باشد برای هر شاکی ده دقیقه وقت بگذارم که ......).

بنده عرض کردم من هیچ توقعی از هیچ انسانی و یا مسئولی در قبال ایثارگری خود ندارم ولی از شما به عنوان یک روحانی حداقل انتظار داشتم که در ازاء ده سال اسارت بنده (برای هر سال صرفا یک دقیقه) وقت گرانبهایتان را به من بدهید که متاسفانه این توفیق حاصل نگردید. با این نوع برخوردها یک ایثارگر چقدر. قطعا" دوران اسارت در آن اوان نوجوانی آن هم به مدت ده سال صبر و توکل استواری را طلب می نمود که خداوند منان به اسراء اهدا نمود لیکن به نظر این حقیر صبر در قبال این ناملایمات و نا مهربانی ها (آن هم از طرف کسانی که بواسطه ایثارگری های همین قشر به این پست ها و مسئولیت ها گمارده شده اند ) بسیار سخت تر و مشکل تر است که آن را هم می بایستی از درگاه خداوند منان مسئلت نمود.
درود بر همه ایثارگران
درود بر همه باقیات السیف
درود بر رهبر معظم ا-ج-ا
درود به روان پاک همه شهدا و امام شهدا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi