شناسه خبر : 29163
یکشنبه 06 مهر 1393 , 13:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فقط " وام ساخت "

جانباز45 - همانطور که مستحضر هستید بنیاد بخشنامه ای جهت وام مسکن سال 93
ابلاغ کرده است و طبق آن به جانبازان زیر هفتاد درصد و وام دومی ها فقط " وام ساخت " می دهند! و این خلاف مصوبه مجلس است که دقیقا" قانون گذار قید نموده است" وام خرید یا ساخت" اما متاسفانه به خاطر اینکه جانبازان زیادی به خاطر مشکلات عدیده نمی توانند اقدام به جذب وام نمایند و با این شگرد از زیر بار آن ده درصد سود وام که باید توسط دولت به بانک ها پرداخت شود شانه خالی کرده اند!

آخر من جانباز اعصاب چگونه می توانم در این وضعیت نابسامان ساخت و ساز اقدام به ساخت خانه کنم؟! البته دلیل تراشی آنها از این اقدام افزایش ساخت و سازها در کشور می باشد! متاسفانه دیواری کوتاه تر از جانبازان پیدا نکرده اند! امیدوارم برادران جانباز فاش نیوز و برادر عزیز مجتهد اقدام به گزارش و پیگیری نمایند .
باور کنید پیر و رنجور و درد مند هستیم و قادر به تهیه زمین و بعد آن مشکلات ساخت از عهده ما خارج است! کجایند نماینده گان ایثارگر مجلس تا ببینند قوانین مصوب آنها را چگونه با بخشنامه های خود کم حجم و خنثی می کنند.

اینستاگرام
این یک ظلم فاحشه که داره در حق جانبازان میشه.
دقیقا" مثل بیمه تکمیلی جانبازان شاغل که بیش از 6 ماه از سال گذشت وهنوز که هنوزه خبری ازش نیست هرچند دهها مصوبه وبخشنامه براش زدند.
قانون بودجه به صراحت نوشته برای خرید یا ساخت مسکن. کجاش ساخت خالیه؟
برادران ایثارگر در برابر این ظلم بزرگ بپا خیزید واولین نفر که این پاسخ را شنید به دیوان عدالت ادارذی شکایت کنه
باسلام من جانباز 50 درصد هستم به همه جانبازان داره ظلم می شود به دیوان شکایت کردم که حقوق بازنشستگی مرا تامین اجتماعی براساس قانون پرداخت کنه اما شعبه ششم تجدید نظر با رای صاداره خود ثابت کرد عدالت وحق معنی ندارد به این فکر میکنم وقتی خود بنیا د که متولی خدمت به ایثرگران است به جامعه تحت پوشش ظلم میکند وای به حالمان در ادارات دیگر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi