شناسه خبر : 29144
یکشنبه 06 مهر 1393 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عزل ایثارگران دانشگاه علمی کاربردی

رضا عرب - به اطلاع حضرت عالی برسانیم که رئیس محترم دانشگاه فنی و حرفه ای  45 نفر از روسای مراکز را عزل نموده . گفتنی است که از این تعداد حدود 10 نفر از ایثارگران دوران دفاع مقدس هستند ضمنا آقای دهقان را ازستان در هفته دفاع مقدس عزل نموده است .
شایان ذکر است که این دانشگاه  دارای 170 آموزشکده و دانشکده در سراسر کشور می باشد جهت اطلاع بیشتر می توانید به این دانشگاه در خیابان برزیل میدان ونک مراجعه نمایید و نیز به شهر یزد و اردکان یا قزوین مراجعه نمایید.

اینستاگرام
سلام برامام وشهدا
مگر نیست دولت تدبیر وامید .دیدید که وزیر علوم چند تن از روئسای شایسته دانشگاهارا عزل کرد رئیس انرژی اتمی بهترین دانشمندان هسته ای سازمان انرزی هسته ای را عزل کرد این دولت بعضی از وزرایش فکر کرده اند که آسمان بازشده واین رئیس دولت و آنان را به پائین انداخته وبری از هر گونه خطا می باشند ولی با تفکر و دور اندیشی بنگرید حرفشان با عملشان در راستای خدمت به جامعه یکی نبوده است !!!!!!!!!!!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi