شناسه خبر : 29101
چهارشنبه 02 مهر 1393 , 14:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گوش شنوایی در قوه قضاییه

یوسف مجتهد- متأسفانه کسانی که در قوه قضاییه اعم از دیوان عدالت اداری و ... به نوعی با این موضوع مرتبط هستند به هیچ وجه به قوانین ایثارگران آشنایی نداشته و زحمت مطالعه آن را نیز به خود نمی دهند و چون در جایگاه قضاوت نشسته اند خدا را بنده نیستند و حاضر نیستند سخن حق را بشنوند و سپس تصمیم بگیرند. گوش شنوایی هم در قوه قضاییه نیست که به این سخنان گوش دهد.

برخی اوقات با جبهه گیری حتی مانع تحقق حقوق آنان نیز می شوند و این موضوع مغایر با سیاست های کلی نظام مصوب مقام معظم رهبری و قوانین حمایتی ایثارگران است. امیدواریم ریاست محترم قوه فکری برای این موضوع کنند و بیش از این ایثارگران در مجموعه های قضایی برای احقاق حقوق خود سرگردان نشوند.

اینستاگرام
به نام خدا
برادر جانباز یوسف مجتهد ازچهره های شناخته شده وحقوقدان ومحترمی هستند که برای اکثر جانبازان عزیز معرف حضورند .مواردی که ایشان متذکر میشوند هرچند که کاملا واضح ومشهودند ولی قطعا مستند ودرست مباشد.
حال سئوال اینجاست : مواردی به این روشنی چرا کسی پیگیری نمی کند .بخدا روا نیست در کشورامام زمان به قشری که از همه بیشتر به گردن این انقلاب ونظام حق دارد اینقدر ظلم بشود .!
سئوال مهم اینجا مطرح میشود که :آیا مسئولین بلند پایه میدانند وخبردارند از این موارد ویا خبر ندارند ؟؟ که در هر دو صورت جای اشکال است .! از کسانی که مطلعند دراین رابطه خواهشمنداست ارشاد فرمایند.
سلام بر امام وشهدا
همان طوری که برادر ارجرمند آقای مجتهد فر مودند . با عنایت به اینکه قوانین برای تسریح در امور مشکلاته بوجود امده از سوی افراد حقیقی وحقوقی تنظیم ونوشته شده است،در بیشتر احکام صادره مخصوصاٌ برای ایثار گران تلاش می گرددتا ایثار گر به حقش نرسد ودر جامعه امروزی می بینیم که همانطوری که قضات با ایثارگر جماعت بر خورد می کنند خدا با فرزندان آنان بر خورد خواهد کرد . در قوه قضائیه کمتر افرادی سالم ودروست کار پیدا می شود
هرچه رشوه پر روغن تر باشد حکم صادره با قوام تر است
با سلام

آقای مجتهد لطفاً راهنمایی کنید :

به کجا بَریم شکایت ؟!

به که گوئیم این حکایت ؟!
سلام
آقای مجنهد برادره من کدام قانونی رادرست کامل اجرا میشده که امروز توقع گوشه شنوا داشته باشند قانون دودسته است برای مردم وبر مردم دسته اول لازمالاجرا نیست وفقط بهسلیقه مدیران است ومختار به اجرا اما دسته دوم لازملاجرا ومردم بهیچ وجهی از اجرای آن حقهراعتراضی نخواند داشت واین نشانه ومصداقه کامل ازبرداشته قانون توسط قانونگذار است وقوه قضاییه مسیول نظارت ورسیدگی به شکایتها در قانونهای دسته دوم هستندنه دسته اول پس بیخود دنباله برادرانه لاریجانی ماراتن نکنید
بهر حال وظيفه همگان تذکر است.
طوطی کوتوله دارن برای مجوع عمومی آزادگان ثبت نام می کنند . شما که این قدر زبان گویا داری و ما را می پیچونی اگه شرایطشو داری برو کاندید بشو بلکه یکی از کسانی بشی که برای آزادگان کار کارستان انجام میده. منم دعات می کنم .
امیدوارم مسئول کار گروه رسانه این مجمع عمومی آزادگان شوند چون قلم بسیار شیوایی دارند .....طوطی ممنون
متاسفانه علت غیر مستقیم تضییع حقوق ایثارگران( و قاطبه ذیحقان) قوه قضائیه است زیرا با عدم ‍إعمال قانون موجبات جسارت خاطیان را نسبت به حقوق مردم را فراهم آورده اند ؛ البته برکات معدود عملکرد قانونی این قوه مهم هم محفوظ است؛ با توجه به اهمیت قوه قضائیه و انتساب آن به مقام شامخ ولایت و نقش آن در ایجاد عدل و داد ، شایسته است رئیس محترم قوه که خود فردی ولایتمدارند ، قاطعیت و حساسیت بیشتر در جهت عدالت گستری (که باعث بقاء نظام میشود) از خود نشان دهند بطوریکه قضات و مجریان دولتی از عملکرد سوء خود بهراسند.
بله بله ....
طوطی معوقاتت را گرفتی ؟ چگونه محاسبه شد و چقدر بود ؟
با سلام به اقای مجتهد عزیز این جانباز بزرگوار که خالصانه پیگیر حق ایثارگران هست. اینجانب نه کارمند اداره ای هستم. نه کارم تا حالا به دیوان عدالت اداری افتاده. هر چند که از اسم این دیوان مشخص هست. تنها چیزیکه در این دیوان پیدا نمیشود عدالت است. متأسفانه. و مشخص هست که نا اهلان و نامحرمان در قوه قضائیه کاملاً نفوذ کرده اند. و با این عملکردشان و بی عدالتی در حق ایثارگران نشان دادند که هیچ میونه ای با قشر ایثارگر ندارند. و از این قشر اصلاً خوششون نمیاد. و دشمنند. و کسانیکه این بی عدالتی را در حق این قشر میکنند. به این معناست که دشمن انقلاب و نظام هستند. و در اینجاست که رئیس قوه قضائیه با صراحت با این قضات باید برخورد کند. که اگر این کاررا نکند خود را زیر سوأل برد است. چرا چونکه ادعای هر کس نسبت به وفاداری به نظام و انقلاب به عملکردش هست نه حرف زدن. و همینطور که میبینید. این قضات در عملکردشان کاملاً نشان دادند که با نظام و انقلاب نیستند. مگر میشود که وفادار به نظام و انقلاب باشیو دشمن ایثارگران هم باشی؟
سالروز شکست محاصره شهر آبادان در عملیات ثامن الائمه (ع) بر کلیه ایثارگران خصوصا جانبازان عزیز و محترم گرامی باد . آقای مجتهد : بر شما هم که در سپاه جنوب بوده اید مبارک
با سلام جناب مجتهد عجب گفتی ،تازه تعداد زیادی قضات جانبازان و خانواده شهدا ءوایثارگران قوه به نمایندگی از بقیه این اقشار چند سالی است که تقاضا به ریاست قوه و حوزه ریاست جهت ملاقات این قشر با ایشان (رییس قوه)داده شده تاکنون هیچگونه اقدامی نشده است آن هم یک ملاقات برای کسانی که جزء این خانواده قوه هستند و تازه زجر کشیده این نظام هم هستند و زخم آنرا به دنبال دارند اهمیتی داده نشده است چه برسد به دیگر مسایل ،فقط ادعا ادعا.93/7/4
آقای مجتهد دیدی بلاخره شما هم به حرف ما رسیدی ؟!
اشکال ندارد حالا بیا با من و شکور فکرامونو روی هم بذاریم تا یک کار کارستان انجام بدهیم باور کن پشیمان نمی شوید . شما که بیایید با ما همکار شوید احراز هویت همه ما هم تایید می شود . تو رو خدا اینبار دیگه جواب ما را بده !
با سلام به همه رزمندگان و شهدا و باقیات السیف (تعبیر امام علی (ع) از بازماندگان جنگ است.بنده صرفا به یک مصداق در مورد مطلب برادر عزیزمان اشاره می کنم تا عمق مصیبت و دردی که همین باقیات السیف با موضوع مطروحه دارند را ملموس تر دریابیم.بنده برای شکایتی از یک دستگاه اجرایی دادنامه ایی را به دیوان عدالت اداری ارجاع نمودم که بررسی و تصمیم گیری در مورد آن شاید بیش از یک ساعت هم وقت ریاست شعبه مربوطه را نمی گرفت.این در حالی است که وقت رسیدگی به پرونده را یک سال پس از ثبت در دیوان اعلام نمودند که قطعا در آن مقطع صدور هر رایی از حیض انتفاء خارج می شود.
نکته ایی که می خواستم به آن اشاره کنم این است که بنده برای ادای توضیحات شکایت خود پس از لطفی که مسئول دفتر ریاست شعبه داشتند و توانستم به دفتر ایشان وارد شوم(متاسفانه ایشان روحانی هم بودند که در ابتدا باعث خوشحالی من گردید چون اعتقاد داشتم این قشر ایثارگران را بهتر درک می کنند).پس از عرض سلام خدمت ایشان گفتم که فقط ده دقیقه به بنده فرصت دهند تا موضوع را تشریح کنم.متاسفانه با کمال تعجب پاسخی که ایشان دادند (د...ه دقیقه !!! اگر قرار باشد برای هر شاکی ده دقیقه وقت بگذارم که ......).بنده عرض کردم من هیچ توقعی از هیچ انسانی و یا مسئولی در قبال ایثارگری خود ندارم ولی از شما به عنوان یک روحانی حد اقل انتظار داشتم که در ازاء ده سال اسارت بنده (برای هر سال صرفا یک دقیقه) وقت گرانبها یتان را به من بدهید که متاسفانه این توفیق حاصل نگردید.با این نوع برخورد ها یک ایثارگر چقدر. قطعا دوران اسارت در آن اوان نوجوانی آن هم به مدت ده سال صبر و توکل استواری را طلب می نمود که خداوند منان به اسراء اهدا نمود لیکن به نظر این حقیر صبر در قبال این ناملایمات و نا مهربانی ها (آن هم از طرف کسانی که بواسطه ایثارگری های همین قشر به این پست ها و مسئولیتها گمارده شده اند )بسیار سخت تر و مشکل تر است که آن را هم می بایستی از درگاه خداوند منان مسئلت نمود.
درود بر همه ایثارگران
درود بر همه باقیات السیف
درود بر رهبر معظم ا-ج-ا
درود به روان پاک همه شهدا و امام شهدا
سلام بر امام وشهدا ،آیا تاکنون به گوشت نه خورده اگر یک ریال بدهی به یک روحانی نما دیگر صاحب آن نخواهی بود ، بگذریم فردی به نام حضرت امام خمینی (ره) و جانشین بر حقش حضرت آیت‌الله امام خامنه ای دو انسان نائب امام زمان (عج )برای هدایت انسان های گمراه این کشور تلاشهای فراوان کردند و میکنند . و لازم به ذکر است در مثال مناقشه نیست خیلی از این قضات که ملبس به لباس روحانیت هستند گرگی در پست میش . مورد مشابه شما در حضور اینجانب اتفاق افتاده لام است بگویم آن قاضی به اصطلاح همچیدان سرشراهم بلند نکرد ببیند که چه کسی با او صحبت می کند . و خدا میداند در زمان جنگ این نامرد کجای این مملکت بود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi