شناسه خبر : 29057
سه شنبه 01 مهر 1393 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کف درصد!

حسین - بنده هم از نمایندگان محترم ودلسوز خواهشمندم هرچه سریعتر این قانون کف جانبازی 25 درصد برای جانبازان شیمیایی واعصاب وروان را درمجلس تصویب وبه شورای نگهبان بفرستند وبه استانها ابلاغ کنند تاماهم بتوانیم در این اخرعمری از مزایای آن استفاده کنیم.

چون واقعا" ماداریم زجر می کشیم .

اینستاگرام
سال 72
هفته دفاع مقدس بر کلیه ایثارگران مبارک
اصرار نکن اسیرخاک خودی به قول شاعر گوش اگر گوش تو ناله اگرناله من البته هرانچه که به جایی نرسد فریاداست
سلام حسین جان خیلی ببخشید همانگونه که پیداست کف چیزی نیست که با اوبشود چیزی ساخت یا به آن تکیه کرد، کف، کف است وزود از بین می رود،این کف درصد بود وحتما ازنوع حلال بوده وحل شده در آب زیاد به کفها نمی شود اطمینان کرد،به نظر می رسد حداقل بهتر است از کف! لبخند بزن رزمنده
حرف دل مارو زدید ولی کو تا اجرا بشه شاید بعد از مردنمان
سلام روز چهارشنبه دوم مهر ساعت 12شب جناب آقای رفیق دوست درتلویزیون صحبت می کردند، که من یاد کف درصد افتادم و همه مجروحان دیر اقدام کردند، چون باید از برخی یاد می گرفتیم، که از منطقه شروع کرده وطبق بیانات ایشان با سه روز کمک به انتقال مهمات دچار دیسک کمر می شود وبا هواپیما به تهران اعزام می شوند.
اما من 14ساله بسیجی ضمن اینکه قبل عملیات بدر اقدام به حمل پل های روی آب با قایق می کردم و همچنین جابجایی دیگ های غذا ومهمات ونیز در حین عملیات انواع مهمات را به خط مقدم و از آنجا مجروحین وشهدا را به عقبه حمل می کردم ضمنا سوع برداشت نشود هر قایق ران مسئول کار خودش بود ونیروی کمکی در زیر باران گلوله نبودنبود، ما جوان بودیم آخ نگفتیم. حالا با موج انفجار وترکش حرفمان خریدار ندارد وما را دروغگو می نامند، دردنیای ما این است رسم جوانمردی. دیر اقدام کردیم دیر دیر دیر. آقای مجتهد هم از گرفتن درصد سوری توسط نماینده های مجلس نوشته بودند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای ای خدا به خودت پناه می بریم از این مردم گندم نمای جو فروش.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi