شناسه خبر : 28948
چهارشنبه 26 شهريور 1393 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکل پردیس های بین الملل

حسین راست پور- متشکرم از این ارتباط شما با مسئولین آموزش عالی بنیاد. سوالات من درمورد پردیس های بین الملل هست. مشکلات شهریه ما دانشجویان مربوط به سال 90و91 می باشد که هنوز نه قانون ونه بنیاد ونه دانشگاه ونه مقام عالی دولت، تکلیف شهریه ما را مشخص نکردند. با وجود پیگری ها وشکایت های متعدد ومحکوم شدن بنیاد استان خراسان ازجانب سازمان بازرسی هنوزپاسکاری انجام می شود. آقای دکترشهرکی درجلسه ما نمایندگان ایثارگران قول پیگیری وپرداخت را دادند ولی متاسفانه هنوز کاری انجام ندادند.

ما به بنیاد به چشم یک پدر دلسوز ومهربان نگاه می کنیم وانتظار داریم که این موضوع را حداقل آقای شهیدی در جلسه هیئت دولت مطرح کنند وتکلیف پرداخت مشخص شود ویا اینکه بنیاد با دادن وام کم بهره صندوق ایثار فعلا مشکل فارغ التحصیلی عزیزان را رفع نماید تا تکلیف قانونی مشخص شود. ولی متاسفانه بنیاد به دلیل بارمالی زیادی ازبابت پرداخت شهریه ها به دوشش گذاشته شده است ازپیگیری مشکلات ما منصرف شده است و دنبال راه فرار می باشد. اما در فرصت مناسب انشاءالله درمورد شرکت های ایثار بنیاد به تمام عزیزان اطلاع رسانی می کنم و می گویم که در بنیاد چه می گذرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi