شناسه خبر : 28922
سه شنبه 25 شهريور 1393 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانه از پایبست...

ف جانباز ۶۰٪- وقتی مسئولی حاضر نیست تابلو ایثارگران را بر سر در اتاقش بزند. حتی اگر مجبورش هم بکنید که این کاررا بکند کار ایثارگران را انجام می دهد؟ خیر. چون جای بچه های جنگ را در اداره ها یک سری آدمایی غیراز بچه های جنگ گرفتند. که هیچ درک و میونه ای با بچه های جبهه و جنگ ندارند! و اصلاً از این بچه ها خوششون نمیاد. و به خاطر همین هست که وقتی ما به اداره ای کارمون میفته تا اونجایی که ممکنه سعی می کنیم کسی نفهمه که ما جانباز هستیم. چون کارمون خیلی راحت تر انجام میشه. چون اگر بفهمند ما جانباز هستیم یا کارمان را انجام نمیدن. یا سر کار میذارنمون. پس می بینی که ما در ادارات و خیلی از جاها به خاطر جانبازیمون نه احترامی دیدیم نه عزتی که بخواهیم به خودمون ببالیم وقتی که در خود بنیاد شهید و جانبازان برای خود جانبازان ارزشی قائل نیستند. دیگر از ادارات دیگر چه توقعی می توان داشت؟ کار از پایه خراب هست.

اینستاگرام
پير دير رسم سلوک داند ، نابرده رنج قدر گنج کجا داند؟
سلام عزیز تاریخ مصرف ما تمام شد ما دیگه براشون ارزشی نداریم
ازقدیم گفتند که احترام امامزاده رامتولی آن بایدنگه دارد .وقتی بنیاد که متولی جانبازان وایثارگران وخانواه محترم شهدا است ؛احترم این جامعه بزرگ وفداکاررا نگه نمی دارد؛ !ازدیگران چه توقعی داریم؟
بنیاد به جای اینکه در کنار ایثارگران باشد روبروی آنان قرار گرفته و مدام به دنبال راههای برای گریز از اجرای قوانینی است که ایثارگران ذینفعان آن هستند
سلام ای قهرمانان ابدی تاریخ اسلام وایران سکوت علامت رضاست یعنی تا کنون بنیادشهید یک پاسخ به این همه دل نوشته های بحق ایثارگران نداده است چرا؟؟؟؟؟،؟؟؟؟؟
درودبر فرزند جانباز گل گفتی
ای بابا اگه امروز گفتی جانباز یا خانواده شهید مسخره میشی ولی کافیه پول یا پارتی داشته باشی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi