شناسه خبر : 28864
شنبه 22 شهريور 1393 , 08:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از سرایداری خوشحال است!

جانباز شیمیایی 1- پیرمرد سرش پایین است. رویش نمی شود بگوید اما معلوم است چه می خواهد. دوباره کرایه خانه اش را نپرداخته! 68 سال سن دارد. قبلا" کارگری می کرد. به خاطر چند عمل جراحی توان کارکردن ندارد. هزینه جراحیش با کمک خیرین پرداخت شده. از موقعی که جراحی کرده پسر بزرگش با او حرف نمی زند. از این بابت ناراحت است. روز جانباز، هفته دفاع مقدس و غیره لباس بسیجی می پوشد.

همیشه می گفت مرا دعاکن. تو جانبازی و من هم می گفتم من سرتا پا گناه که باشم که تو را دعا کنم! دست هایش پینه بسته. درد دل می کند. من 39 ماه جبهه بوده ام. در چند عملیات! جای تیری را که خورده نشان می دهد. ریه اش خراب است. پزشک فوق تخصص مجروحیت شیمیایی اش را تأیید کرده. بنیاد قبول نمی کند. اینقدر پول کرایه خانه قرض کرده کلی بدهکار است. از اینکه یک نفر در بنیاد به او گفته کارت درست نمی شود خیلی ناراحت بود.

یک نفر از همسایه ها یک اتاق در مسجد برایش جور می کند تا سرایدار مسجد باشد. چقدر خوشحال است که دیگر کرایه نمی دهد. بعد از مدت ها دوندگی 5درصد جانبازی گرفته. به بنیاد رفته تا ببیند بازنشستگی بهش می دهند که دست از پا کوتاه تر برگشته. یک کپی از مدت جبهه که همه اش را با سپاه بوده و نامه مجروحیتش را می گیرم ببینم چه کار می توانم برایش بکنم. عاشق امام و رهبری است. می گوید این مسئولان پایین دستی هستند که حق و ناحق کرده اند. می گوید من برای رضای خدا رفته ام. اینها را واگذار می کنم به خدا .

اینستاگرام
می دونید چرا خوشحاله او آینده های خیلی دور رو میبینه . میبینه که به تکلیفش عمل کرده و چیزی نداشته که بابتش حساب کتاب پس بده به راحتی به بهشت میره . وقتی داره وارد بهشت میشه از کنار جهنم می گذره و خیلی از مسئولین رو در اونجا می بینه که دارن مکافات عملشون رو می بینن
آفرین به آینده نگری و ایمان و تقوای شما برادر عزیز و محترم ( گست )
صحیح است صحیح است صحیح است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi