شناسه خبر : 28828
چهارشنبه 19 شهريور 1393 , 08:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای روحانی بخواند

فرزند شهید - آقای دکتر روحانی! آیا می دانی کار ما به جایی رسیده برای رسیدن به حداقل حقوق قانونی خود از جان خود می گذریم و برای چشم پوشی و عدم پیگیری مطالباتمان مورد بی مهری وتهدید قرار می گیریم. می دانی کسانی وارد دستگاه های دولتی شده اند که مثل افعی بر دور گنج و سرمایه ملی چنبره زده اند و هر کسی بخواهد سهم قانونی اش را مطالبه کند همه جانبه به او حمله می کنند و نیشش می زنند.

آقای روحانی! نگران تحریم ها نباشید. دل بچه یتیم را شاد کردن برکت دوران ریاست جمهوری ات می شود و شکستن دل بچه یتیمی و آه کشیدنش دستگاهت را مورد آسیب قرار می دهد. حالا بفرمائید ما که در سازمانمان مشاور امور ایثارگرانش، هم رئیس حراست است و هم مشاور اما همه ایثارگران در مجموعه هیچ رضایتی از اوندارند؛ حتی یکبار ندیدیم موضع حمایتی برایمان بگیرد دلمان را به چه خوش کنیم.

حرف هایی هست که اگر بگویم جانم به خطر می افتد اما کاش یک تیم بازرسی بفرستید تا بگوییم چه بر سر ما می آورند. چه توهین هایی به ما می شود و چگونه در انجام امورات و حل مشکلاتمان موانع ایجاد می کنند. اگر بگویم در اداره ما فرزند شهید با مدرک فوق لیسانس گزینش شده اما هیچ پیگیری از طرف رئیس اداره مان نمی شود حتی  یک فرد عادی را به جای ایشان چندین بار مکاتبه و رایزنی کرده باید به جرم تشویش اذهان عمومی تهدید به قتل شوم. اگر از رفتارو عملکردشان بگویم که بدترین توهین ها را به ما می کنند و هیچ ارزشی  قائل نیستند، به دلیل اینکه ما را رقیب خود می دانند چه زیر آب زنی هایی که نمی کنند تا جایی که مسئول حراست که مشاور ایثارگران هم هست می گوید ذهنیت من نسبت به شما عوض شده! چه بگویم، همین که می بینم در قید حیاتم باورم نمی شود. چون قرار بود اگر یکبار دیگر درباره مسئولین شهرستان و استان حرفی بزنم تکه تکه ام کنند.

آقای روحانی! مراقب خودتان باشید و خدا حفظتان کند. از این که می بینیم رهبرعزیزمان در سلامت هستند دلمان خوش است. انشاالله خدا سایه این بزرگمرد را بر سر ما مستدام دارد که همه دلخوشیمان وجود ذی جود حضرت آقاست. دیگر خیلی نمی توانم درد دل کنم و واقعیات تلخ را بگویم وگر نه به جرم اقدام علیه امنیت ملی تحت پیگرد قرار می گیرم!

اینستاگرام
آقای روحانی اگر بخواهند مسایل ایثارگران را شفاف دریابند باید نسبت به انتصاب مشاور امور ایثارگران خود بدون وابستگی به دستگاههای اجرایی و یا بنیاد شهید از افراد امین و ایثارگر انتخاب کنند تا مسایل برای تصمیم گیری به ایشان منتقل شود.
مشکلات ايثارگران از مجريان است نه از قوانين و منابع و مضايق . آقاي روحاني دريابيد.
نمی دانم آیا مسئولین بنیاد به قبر و قیامت و آخرت ایمان داردند یانه اگر دارند این روابط بازی برای چه من در طول 30 سال هر بار مراجعه کردم جز کار شکنی چیزی ندیدم . فلسفه تشکیل بنیاد چیست . رسیدگی به امور جانبازان یا نه استخدام عده ای در بنیاد که فقط روز را شب کنند و برای کسانی که یرای این مرز بوم ناقص شدن را سر بدووانند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi