شناسه خبر : 28602
پنجشنبه 06 شهريور 1393 , 15:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک بنیاد دیگر

مرتضی خاکپور- ایران نیاز به یک بنیاد جانبازان دیگر دارد ؟!

رزمندگان دفاع مقدس مظلومترین ؛ تاریخ بشریت هستند ؟!

ناراحتی مجروحیت داشتم. به درمانگاه بنیاد رشت رفتم . مرا پیش دکتر متخصص مغز و اعصاب فرستادند و پس از mri مغز و محل مجروحیت و ستون فقرات دکتر متخصص بنیاد به من نامه داد برای بنیاد شهید که از کار افتاده هستم و به من حالت اشتغال بدهند و از ریاست ایثارگران یک سازمان نظامی هم نامه گرفتم برای بنیاد که با نامه دکتر متخصص برایم حالت از کار افتادگی حالت اشتغال بدهند .

نامه ها را به بنیاد شهید بردم و شماره زدم و ثبت دفتر کردم . کارشناس بنیاد درخواست مرا قبول نکرد ؟! و گفت 57 سال سن برای 15 % به بالاست ؟! و از کار افتادگی هم شامل نداشتن چشم و نداشتن قلب و مدارک جراحی بیمارستانی هست ؟! این چه قانون تبعیض آمیزی است ؟! واقعاً جانباز در تصویب و اجرای این قانون نقش داشته ؟! نداشته است ؟

اینستاگرام
همه باید برای اصلاح قوانین کمک کنند و هیچ وقت ناامید نشوند برای مثال وام مسکن تا دو سال پیش فقط برای جانبازان بالاتر از 25% بود ولی حالا به جانبازان 15% هم تعلق می گیرد . و من اطمینان دارم هر ایثارگری که صاحب مسکن شود بانیان این خیر و بخصوص مسئولین محترم سایت فاش نیوز را دعا خواهد کرد .
و باید برای اجرا ی تک تک قوانین متعادل و درست همه با هم صبورانه تلاش و پیگیری کنیم .
با سلام همه درست ولی حق یایمال شده که با این همه درد موج ترکش واعصاب وروان وریه ودستگاه اکسیزن و.. ومهمتر سربار خانواده بودن 5%ظلم نیست خدایا فرجی کن تا درصدحقمان را بدهند
دکتر کفاش که عوض شدند ایکاش کسی که بجای ایشان امده بوعده وقول سال قبل وکمیسیون از کارافتادگی که قرار بود برگزار شود و92 موکول شد به93 عمل میکردند واز بار مسیولیت شانه خالی نمیکردند
باید جامعه ایثارگرخواست هایشان راپیگیری نمایند ولی میانگین سن جانبازان بالای 50 سال است یک قانون خوب وهمه گیردراین 26 سال بعد ازجنگ که مشکلات خانواده بزرگ ایثارگری را بتواند به طور کامل حل نماید تصویب نشده یا اگر قانونی هم وجود داردمتاسفانه اجرا نمی شودعمر ما جانبازان که کفاف این را نمی دهدباشد که درآن دنیا جلو افرادی که مسئول بودند وکاری نکردند یاقانون شکنی کردندیاازنام جامعه ایثارگرسوء استفاده کردند تا به نان ونوایی برسندیا درگیر بازی های جناحی وباندی شدند ولطمه به انقلاب واسلام زدندو...خواهیم گرفت وحق خود رامطالبه خواهیم کرد چون دراین دنیا اگر چیزی بخواهیم به قول بعضی ازآقایان زیاده خواه هستیم.
معوقات ایثارگران پرداخت می شود
رئیس کمیسیون شوراها و امرو داخلی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: معوقات ایثارگران تا پایان شهریور ماه پرداخت می شود.
کد خبر: ۴۳۰۱۴۱تاریخ انتشار: ۰۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ - 29 August 2014
رئیس کمیسیون شوراها و امرو داخلی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: معوقات ایثارگران تا پایان شهریور ماه پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خجسته ظهر پنجشنبه در همایش تجلیل از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده در مجلس معوقات ایثارگران و آزادگان تا پایان شهریور ماه پرداخت می شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi