شناسه خبر : 28566
چهارشنبه 05 شهريور 1393 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طبق ماده 48...

وفا- طبق ماده 48 قانون الحاق موادی به مقررات مالی دولت مصوب 15/8/1384 کلیه وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی و ... که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند مکلفند یکی از فرزندان شهید ، جانباز 25 درصد به بالا، آزاده که واجد شرایط عمومی استخدام می باشند ، علاوه بر سهمیه استخدامی ایثارگران در همان دستگاه استخدام نمایند. برادران من تبصره 48 قانونی است مصوب که به کلیه دستگاه ها ابلاغ گردیده و برای تنویر افکارعزیزان ایثارگر متن آن را به عرض می رسانم.

این متن خلاصه و مفید تبصره 48 می باشد که تمام مراحل قانونی را طی کرده و جهت اجرا هیچ مشکلی ندارد اما متاسفانه بعضا" برخی دستگاه ها همکاری نکرده و زیر بار نرفته و از زیر بار آن شانه خالی می کنند که از دولت تدبیر و امید انتظار می رود با خاطیان برخورد قانونی کند تا این قانون به نحو شایسته به اجرا در آمده و موجبات نگرانی خانواده های ایثارگران نگرددطبق ماده 48 قانون الحاق موادی به مقررات مالی دولت مصوب 15/8/1384 کلیه وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی و ... که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند مکلفند یکی از فرزندان شهید، جانباز 25 درصد به بالا، آزاده که واجد شرایط عمومی استخدام می باشند، علاوه بر سهمیه استخدامی ایثارگران در همان دستگاه استخدام نمایند. برادران من تبصره 48 قانونی است مصوب که به کلیه دستگاه ها ابلاغ گردیده و برای تنویر افکارعزیزان ایثارگر متن آن را به عرض می رسانم.

اینستاگرام
هرکه به فکرخویشه .....
سلام فرزند جانباز 70 درصد هستم واز سال 82 تابه حال در بندر خرمشهر مشغوت به کار هستم وتابه حات وضعیت شغلی من مشخص نیست
سلام این ماده برای خودبنیادشهیداعتبارداره برای ارگانهای دیگه فاقدارزش می باشد وبجز کاغی بیش نیست
سلام بنده تک فرزند معلم شهیدی هستم که از سال 91 تاکنون دنبال احرای ماده 48 هستم اما هیچ مسولی پاسخگو نیست و همه انها را به خون پدرم واگذار میکنم
در اداره ما و نهادی که بنده در ان مامورشدم و اکنون 30 سال خدمت می کنم هرچه نامه به رئیس جمهور و وزیر و مسئولین رده بالای هر دو سازمان نوشتم که قانون می گوید تک فرزند پسر اینجانب که اکنون 4 ساله بیکاره استخدام روزمزد کنید هیچ توجهی نمی کنند ولی کسی که متولد 68 است و هیچ امتیاز ایثارگری نه خود و خانواده ان دارد فقط و فقط با پارتی و بدون آزمون و حتی 1 روز سابقه اداری و مدرک مرتبط شده رئیس اداره و 4 ساله رئیس اداره شده و اکنون نزدیک 3/5 میلیون حقوق و مزایا می گیره و تا پایان سال رسمی هم خواهد شد اما فرزند بنده که دو مدرک تحصیلی داره با شغل من اشنا و سالها کمکم می کرده بیکاره و دوست دارم یه جایی سرکار باشه بصورت روزمزد- قراردادی و .. و این هم ارزش قائل شدن برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران . ان زمانی که بنده در خاک عراق در سرما و گرما در زیر اتش خمپاره و تیر و تفنگ بودم و اکنون استرس زمان جنگ نمی گذاره شبها خواب راحتی داشته باشم اینگونه افراد جایگزین فرزند امثال بنده می شوند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi