شناسه خبر : 28539
یکشنبه 02 شهريور 1393 , 15:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گوله ارتشی بسیجی نمی فهمید

جانباز ارتش- کاش هر چه به دل مهمان می‌ گذرد به دل صاحبخانه هم می‌ گذشت.
کاش یک با انصاف پیدا می شد و دید این حضرات را عوض می کرد که بابا جان اون موقعی که گلوله و آر پی چی و توپ و ترکش از جبهه دشمن می اومد روش ننوشته بود برای ارتشی یا برای بسیجی ، می اومد و ترق می خورد به سر و شکم رزمنده ای که حالا باید با کفش آهنی به دنبال ثابت کردن جانبازی اش باشه ،
با هزار بدبختی و مصیبت ، پیدا کردن مدرک از این یگان و اون یگان گرفته تا این بیمارستان و اون درمانگاه صحرایی که جایش هم اینک نمانده ، در ایثارگران ارتش ،جانبازی اش احراز شده ، اونهم بعد از چهار پنج سال دوندگی .
حالا بنیاد شهید قبولش نداره و اون رو جانباز نمی دونه .
این جانبازهم خدایی داره که می دونه این بیچاره چه حالی داره و همون خدا روزی می رسه که حال همه اینایی که حق این رزمنده جانبازش رو خوردن ، می گیره .
باید هم حقشو بخورن چون همینا هستن که بزرگترین اختلاس تاریخ کشور به میزان پانزده هزار میلیارد تومن بر تارک پرونده شان می درخشه .
اگه حق این جانبازا رو نخورن که نمی تونن این چنین جولان بدن.
هیچ کس نیست به این حضرات بگه ، برادر من ، جانباز ارتشی و غیر ارتشی نداره !
برادر من ، حضور دراز مدت در جبهه و مشاهده اون صحنه های وحشتناک ، خودش باعث آسیب های روحی و روانی میشه . وقتی جانبازی ،همه مراحل سخت احراز در ارتش را گذرونده و ثابت کرده جانبازه ، شما چرا گیر الکی می دی .
ولی متاسفانه هیچ فریاد رسی نیست .

اینستاگرام
سلام برادرجانبازم جهت اطلاع عرض میکنم بابسیجی ها هم همین برخورد رادارن؟شیمیاعی شدن حقیررا کمسیون پزشکی سپاه تائید کرده ولی بنیاد قبول نداره؟پس ارتشی وبسیجی نداره؟!
همینطور که گلوله ارتشی و بسیجی نمی فهمید بنیاد هم ارتشی و بسیجی نمی فهمد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi