شناسه خبر : 28493
پنجشنبه 30 مرداد 1393 , 14:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران با عزم راسخ آمده اند

فرزند شهید- ...اسماعیلی ادامه داد: اگر اداره امور کشور دست فرزندان شهدا و ایثارگر باشد می توان مسیر روشن تری رو پیش بینی کرد. تعهد و تخصصی دیده شده نشان از آمادگی آنان در پذیرش مسئولیت های اداره امور کشور است.
کاری را خواهیم کرد که پدرانمان در شرایط بحران جنگ در اول انقلاب کردند. برای آنچه که به دست آوردیم بهترین عزیزانمان را فدا کردیم. نخواهیم گذاشت به اعتبار و آبروی کشور به دست نااهلان خدشه ای وارد شود. راهی را می رویم که پدرانمان وصیت کردند. با تمام قدرت پشت ولی فیقه زمانمان خواهیم ایستاد و کشور را به سر منزل پیشرفت و افتخار هدایت خواهیم کرد. کسانی در این کارزار جا خواهند ماند و یا حذف خواهند شد و یا تار و مار خواهند شد که فکر تضعیف و تخریب و نابودی این نظام مقدس را بر سر پوکشان می پرورانند.

یکی می گفت شما روحیه کار اداری نداری. گفتم پدرم هم نظامی نبود اما جانش را فدا نکرد که افراد نالایقی بر مستند قدرت تکیه بزنند و کشور را به انحطاط بکشانند و به ما موعظه کنند و خط و نشان برایمان بکشند. صلاحیت بود و نبود ما دست شما نیست که اینقدر نگرانی . این حق را شهدا به ما دادند و این عین جهاد است و بر ما در این شرایط واجب کفایی است. برادر نگران حضور ما نباشید. بس است اینهمه آبرو ریزی و بدنام کردن نظام. کشور نیاز به پشت کار و غیرت و تعهد و پایبندی دارد. شما داری؟ شما که برای ما تععین تکلیف می کنید، می دانید که برای عدم کفایت شما هزاران دلیل و برهان داریم . بس است با رابطه بر قدرت تکیه زدن. ایثارگران آمده اند تا با تلاش مضاعف کم کاری شما ها را جبران کنند و اعتماد را به مردم عزیز ایران برگردانند و در تحقق آرمان های امام و انقلاب و رهبری معظم با دل و جان مایه بگذارند. ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

اینستاگرام
یکی میگفت شما روحیه کار اداری ندارید ولی طرف راست گفته چون کار هر کس نیست که یک مراجعه کننده را چندین ماه یا چندین سال با امروز فردا کردن اداره کند یا بودجه های تخصیص طوری بین خودشان تقسیم کنند که روح هیچ کس هم خبر نداشته باشد .
به گفته رهبر ، مديريت کشور ، روحيه جهادي ميخواهد و روحيه جهادي فقط توسط جهاديون گشترش مي يابد ؛ جالب که همين مسئولين غير ايثارگر ، اين چنين در کشور غربي صحبت نمايند ، مجال کار را از آنها سلب مينمايند.
سلام
وقتی برمیگردم به بیستو شیش هفت سال پیش زمانیکه آتش بس شدو قرارهای گفتگوی ایران وعراق را توسازمان ملل دنبال میکردیم فقط یک فکر توسرمون بود اونم اینکه کنار هموطنامون باشیم هرکس در تدارکه یه چیزی بود مثلا بروبچه های گروه سرود هم وغمشون سرود ه سرایی برای لحضه های اولینه ورود به خاکه میهن وباقیه هرکس بفکره چیزی بود یکی از برادرها که فکرکنم ازبچه های شهرستانه شوش بود هنرمندی قابلوباحوصله بود تواردوگاه میگشت وهرکس مهر یاتربته کربلاداشت میگرفت وخیس میدادودوباره با دست درابعاد کوچکتر مهر میساخت تا جهته تبرکی ازاسارت تحفه ای داشته وبرای عزیزانمون بیاریم از کمترین امکانات بهترین وبیشترین استفاده میشد
اصلا فکره هیچکس به این نبودکه فردا که به ایران پا میزاریم قراه با مادیات سروکارداشته باشیمو وانقدر از هم فاصله بگیریم
سلام
اخرش فاش بایدبیام دفتره شما اول برای دیدن روی مبارکه جناب آقای ساقی گل وگلاب برای عرض ادب
بعد ببینم قیچیه کاته مطلب دسته کیه انقدر تیغشو رو مطلبهای من میبنده آقا بودجه هم همینطوری حیف ومیل میشه دیگه وقت میزاری مینویسی بعد میبینی از سروتهش رفته بابا انصافتونو شکر برای یه مطلب چشمام درمیاد تا بنویسم پول براش هزینه میکنیم انوقت خیلی راحت میبریش بامرام
بهرحال یا اصلا نزارید یا کم فروشی نکنید بزارید دیگران قضاوتمون کنند شاید اصلاح شدیم شفاف سازی راه سالمی برای جلب مخاطبه
فرزند عزیز شهید زیبا بود وحقیقت را گفتی اینها کسانی هستند که تمام این مشکلات را برای مردم وخانواده شهدا وایثارگران بوجود اورده اند به ما جانبازان میگویند اگر جبهه رفتی برای خودت رفتی وبه فرزندان عزیز شهدا وجانبازان میگویند پدران شما به جبهه رفته اند وبه شما چه مربوط است حال خودشان و پدرانشان را صاحب مملکت میدانند اینها یا اصلا رنگ جبهه را ندیده بودند الان دارنداز جبهه وجنگ کاسبی میکنند درد ما این است چطور شد که اینها همه کاره شده اند ونظام اسلامی را بد نام کرده اند وطلب کار هم هستند میدانند اگر اداره امور دست خانواده شهدا وایثارگران بیفتد پرده ریاکاریشان فرو میافتد
سلام روحیه و رویه شهدا ورزمندگان درهیچ اداره ای. جا نداردچون بارشوه وپارتی بازی ومعطل کردن ارباب رجوع واضافه کاری های بیخودی. مخالفیم اصلا درادارات کاربرای خدا یعنی چه؟ ازمتلکهاکه به ما می گویندکه مغز شما شستشوشده و..... وازهمه مهمترحفظ بیت المال است که اصلا جایی ندارد ویا کاری معادل سه ماه دریک هفته توسط ایثارگر انجام پذیردباز می خواهید جا داشته باشی؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi