شناسه خبر : 28470
چهارشنبه 29 مرداد 1393 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باافزایش سن عوارضتان کم می شود!

جانباز شیمیایی1- کاهش درصد جانبازان از طرف کمیسیون های پزشکی بنیاد بزگترین اجحاف به خانواده وخود آنهاست. چرا که در قوانین پزشکی به معنی این است که جانباز از نظر روحی وجسمی بهتر شده! در هیچ کشوری ودر هیچ کجای دنیا قوانین پزشکی اجازه کاهش درصد مجروحیت جانبازی را نمی دهد وهمه جای دنیا بنا بر افزایش است (انهم بعد از 3 سال پایش دوباره) متاسفانه در کمیسیون های بنیادپزشکان حتی به دلیل یک اعتراض ساده جانباز درصدش را کم می کنند! کجای قوانین به این پزشکان اجازه چنین کاری را می دهد(آقای مجتهد پاسخ دهند)

آیا واقعا" در اثر گذشت زمان وافزایش سن شرایط ما بهتر می شود مشکلات جسمی جانباز بر روان آنها ومشکلات روحی برجسم جانباز تاثیرگذار است وهیچ پزشک با وجدانی این قاعده علمی را رد نمی کند! آیا بنیاد می خواهد با کاهش درصد به جانبازان هشدار دهد که اگر به درصد اعتراض کنید درصدتان کم می شود؟1 من باتوجه به شغلی که در گذشته داشتم با هزاران جانباز در ازتباط بودم وباور کنید مسائلی در مورد کاهش درصدشان می گفتند که باو م نمیشد. آقایان درصد جانبازان پا به سن گذاشته را اضافه کنید.

اینستاگرام
فاش نیوز عزیز تیتر طوری زده شده که منظور نویسنده را نمی رساند بهتر بود نوشته میشد ایا با افزایش سن جانبازان عوارض ناشی از مجروحیت کم میشود؟؟ پوزش بنده را بپذیرید
آیا شهادت بسیاری از جانبازان بدلیل فرسودگی از ناتوانیها و دردهای جانبازی دلیل جامع و مانعی بر افزایش درصد از کار افتادگی در طول دوران جانبازی نیست ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi