شناسه خبر : 28460
سه شنبه 28 مرداد 1393 , 11:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخه کاهش درصد یعنی چی؟!

جانباز45درصد- موضوع بسیار مهم مشکل افزایش ناراحتی ها ومشکلات جسمی وروحی وافزایش ناتوانی جانبازان با افزایش سن آنهاست. جانبازی که مجروح شده ودر ایام جوانی به کمیسیون پزشکی رفته وفلان در صد را دادن، حالا سال ها ازآن تاریخ گذشته ومسن یا حداقل میانسال است وطبیعتا"با افزایش سن مشکلات جسمی وروحی این جانبازان چند برابر گشته است چرا این موضوع را کسی پیگیری نمی کند. دوم اینکه همین مشکلات نیازمند بررسی وبرکزاری کمیسیون مجدد پزشکی برای درصداین عزیزان است.ودرصدهارا به نسبت پیشرفت مشکلات جسمی وروحی مرتبط با مجروحیت آنان افزایش دهند.
سوم اینکه سالهاست که در برخی کمیسیون های تعیین درصد پزشکی که با شکایت جانباز برای تعیین درصدمجدد رفته اند نه تنها درصد آنها افزایش نیافته بلکه با کاهش روبرو شده اند؟؟!! چرا باید این کار صورت بگیرد؟ موضوع عدم کاهش درصد جانبازان ی که برای افزایش وبررسی مجدد درصدشان مراجعه می کنندباید به جد پیگیری وقوانینی به صراحت در این خصوص تصویب گردد. چرا که در زمان دولت گذشته رئیس جمهور وقت بخشنامه نمودند ولی این بخشنامه هرگز اجرائی نشد که نشد.
وآخر اینکه: برای همسران جانبازان زیر 50درصد هم مبلغی ولو اندک به عنوان حق پرستاری در نظر گرفته شود چه این عزیزان به صورت گمنام سال هاست به جانبازان خدمت می کنند وخودشان هم پیر وناتوان شده اند ونیاز به مراقبت دارند وکسی به آنان خدا قوت نگفته است.

اینستاگرام
سلام جانبازمحترم
درصدجانبازکه کاهش پیدامی کند بلاتشبیه آیه قرآن است ودکترها فرشته اند ومعصوم خطاکار هم جانبازاست کسی جرات ندارد اعتراض کند هرچه آنها تصمیم بگیرند کاملا باپشتیبانی قانون است. قانون ازکجا آمده خودمان رای دادیم. پس نتیجه اینکه کسی حق ندارد ازآنهاسوال کند.
کاهش درصد جانبازان از طرف کمیسیون های پزشکی بنیاد بزگترین اجحاف به خانواده وخود انهاست چرا که در قوانین پزشکی به معنی اینست که جانباز از نظر روحی وجسمی بهتر شده در هیچ کشوری ودر هیچ کجای دنیا قوانین پزشکی اجازه کاهش درصد مجروحیت جانبازی را نمیدهد وهمه جای دنیا بنا بر افزایش است (انهم بعد از 3 سال پایش دوباره) متاسفانه در کمسیون های بنیادپزشکان حتی بدلیل یک اعتراض ساده جانباز درصدش را کم میکنند کجای قوانین به این پزشکان اجازه چنین کاری را میدهد(اقای مجتهد پاسخ دهند) ایا واقعا در اثر گذشت زمان وافزایش سن شرایط ما بهتر میشود مشکلات جسمی جانباز بر روان انها ومشکلات روحی برجسم جانباز تاثیرگذار است وهیچ پزشک با وجدانی این قاعده علمی را رد نمیکند ایا بنیاد میخواهد با کاهش درصد به جانبازان هشدار دهد که اگر به درصد اعتراض کنید درصدتان کم میشود من باتوجه به شغلی که در گذشته داشتم با هزاران جانباز در ازتباط بودم وباور کنید مسائلی در مورد کاهش درصدشان میگفتند که باور م نمیشد اقایان درصد جانبازان پا بسن گذاشته را اضافه کنید
کاهش درصد جانبازان یعنی افزایش درصد رفاه مسئولان
حمید جان چه زیبا در یک جمله همه واقعیت را گفتی درود برشما
سلام جانباز ش م ر 1 به استحضار می رساند این مملکت باسایرممالک فرق می کند نشنیدی می خواهندالگوی بشونددرقانون خدمات به ایثارگران وآن رابه کشورهای اسلامی ارائه دهند
شما راست میگویید ما از نظر بسیاری از مسائل الگو شده ایم یکی همین خدمات به جانبازان وخنواده شهدا شاید نمره مسئولان زیر 10 باشد جالب است در کشور ما که همه ادعای پیروی از اسلام رحمانی را داریم مسئولی خطا میکند عذر خواهی که نمیکند مقام بالاتری میگیرد به متن زیر توجه کنید در مورد بعضی از قوانین ژاپن است

در ژاپن هر نخست وزیر پنج سال می تواند رییس دولت باشد. از سال 91 تا 2000، که باید دو نخست وزیر بر سرکار بوده باشند، ژاپنی ها 11نخست وزیر داشته اند. این یعنی نخست وزیری بوده که چند ماه بیشتر دوام نیاورده و بخاطر خطایی و خسارتی پوزش خواسته و استعفا داده. گفت: در زمان نخست وزیری موری، چند دانش آموز در حادثه ای کشته شدند. به موری که یک گلف باز بوده، خبر می دهند که حادثه ای رخ داده است. وی در حال شلیک آخرین ضربه ی گلفش بود. می گوید: همین یک ضربه را بزم و بیایم ببینم قضیه چیست. بهمین یک دلیل و بخاطر همین یک سخن، موری مجبور به پوزشخواهیِ رسمی شد. و پوزشخواهی در ژاپن یعنی استعفا.
در ژاپن، دو طرفِ دعوا جریمه می شوند. اگر کسی ناشناخته باشد جریمه اش را می پردازد و می رود پیِ کارش. اما وای به افرادی که شناخته شده باشند مثل هنرمندان و سیاستمدران و نام آشنایان. که اینها علاوه بر پرداخت جریمه، باید یک ماه دو ماه در جاهای شلوغ مثل ایستگاههای مترو یا دیگرگذرگاههای پر جمعیت، جارو به دست گیرند و جارو کنند و آشغال سیگار جمع کنند بی عینک و بی کلاه تا تلویزیون های محلی از آنها فیلم بگیرند و در شبکه های رسمی پخش کنند.
مگر در سنوات گذشته مقام رهبری طی حکمی مقرر نفرمودند که بنیاد حق کاهش درصد جانبازان را ندارد؟؟!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi