شناسه خبر : 28388
یکشنبه 26 مرداد 1393 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هبوط عقاید درخوابگاه دانشگاه ارومیه

میلاد - همینطور که مستحضر هستید هر دانشگاهی یکسری خوابگاه زیر نظر دانشگاه دارد بقیه دانشجویان باید به خوابگاه های غیر دولتی بروند ... حال به بررسی خوابگاه های غیر دولتی می پردازیم. خوابگاه های غیردولتی خوابگاهی است محیط بسیار غیر اخلاقی و عدم پایبندی به اصول دینی رو دارد. خصوصا" در شهر ارومیه که اقلیت های مذهبی بسیاری دارد. حال انصاف هست دانشجوی شاهد که با ارزش ها و آرمان های انقلاب و فرهنگ شهادت و ایثار  پرورش یافته در چنین محیط هایی دوران تحصیلش را بگذراند؟
امور شاهد دانشگاه ارومیه هیچ تعهدی به تامین خوابگاه های دانشجویان شاهد و ایثارگر ندارد. این در حالی است که هر کسی با پارتی و عضو انجمن های مختلف بودن و غیره می تواند از خوابگاه های داخل استفاده کند! چرا ارزش های مملکت را از یاد می بریم؟ چرا خانواده های شاهد و ایثارگر را ارزش نمی دانیم؟
در مطلب دیگر از همین فاش نیوز مطلبی با عنوان " سستی عقاید در دانشگاه ارومیه" خواندم پدری جانباز و رزمنده از اینکه پسرش در چنین خوابگاه هایی قرار گرفته ناراضی است  و از مسئولین امور شاهد و امور خوابگاه این دانشگاه ناراضی بوده است!
ماحصل قرار گرفتن چنین افرادی در راس دانشگاه ارومیه جز نابود شدن ارزش های انقلاب در نتیجه سستی عقاید و بی حجابی و فساد ثمر دیگری ندارد!

اینستاگرام
مطلب مشابهی هم قبلا چاپ شده بود و متاسفانه بنده یکی از کسانی هستم که فرزندم در آنجا تحصیل می کرد وعلیرغم 2 سال معطلی در آنجا مجبور به انصراف شدیم و سهمیه را هم از دست دادیم و فرزندم به لحاظ عقیدتی دچار مشکلاتی شد که نباید می شد و این دست پخت دانشگاه ارومیه است که هرکس آن را بخورد مسموم می شود
بگو برا چی استادم بهم گفت تو انتخاب رشته ارشد ارومیه رو نرنم!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi