شناسه خبر : 28356
شنبه 25 مرداد 1393 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میگن همسر جانبازم شهید نشده !

همسر جانبازمتوفی30% - من همسر جانباز متوفی اعصاب و روان  بازنشسته فرهنگی دوران دفاع مقدس هستم (که در حین ماموریت با خودروی اداره، جلوی دبیرستان بوده که بر  اثر اصابت ترکش های بمب های جنگنده های رژیم بعثی مجروح و بر اثر جراحات و آسیب های زیاد و موج گرفتگی، جانباز سی درصد % شده بود.دربیمارستان ها و آسایشگاه های استان آذربایجان شرقی و تهران، همسرم  بعد از بیست سال بستری شدن در کلینیک فجر اعصاب و روان جانبازان تبریز و منزل بر اثر جراحت های ناشی از مجروحیت جانبازیشان با اعزام از شهرمان به مرکز استان ( تبریز ) مورد عمل جراحی نیز قرار گرفت ولی به لقاء الله پیوست .

بنیاد شهید می گویند چون فوت ایشان مربوط به جبهه و جنگ! نمی باشد شهید محسوب نمی شود؟ ولی آیا جانباز بمباران جنگی هواپیماهای دشمن که بر اثر عوارض ناشی از مجروحیت و حادثه جانبازی شهید شده بنیاد منطقه شهید محسوب نمی کند؟ آیا کسی نیست به دادمان برسد؟ آقایان مسئولین دولت و lجلاس و قوه قضائیه کجائید؟

یا صاحب الزمان (عج)  خودتان به فریاد این خانواده برسید.
خود اینجانب نیز الان چند مدت است در بیمارستان های  ولیعصر زنجان و خاتم الانبیاء میانه و تهران بدون حتی یک ریال کمک هزینه و بدون پشتیبانی بنیاد شهید و اداره آموزش و پرورش  شهرمان به دلیل شیمی درمانی و بیماری سرطان روده که  دو سه سالی است گرفتارش شده ام با فروختن تنها منزل مسکونیمان مشغول معالجه و درمان خویش هستم. بنیاد نیز حتی یک وام خرید مسکن برای رهایی از  اجاره نشینی برایمان نداد و باید برای یک وام مثلا بیست 2 میلون تومانی از بانک مسکن 45 میلیون تومان با احتساب سودش! بگیریم .
آِیا این عدالت است ؟ آیا این است تدبیر و امید؟ آیا به داد خانواده های جانبازان فرهنگی متوفی شهرهای آذربایجان شرقی کسی نیست برسد؟

همسر فرهنگی جانبازمتوفی (جانباز اعصاب و روان متوفی) 30% از استان آذربایجان شرقی

اینستاگرام
خواهرم به امید شفای عاجل خودتان متاسفانه برای شهادت هم قوانینی تصویب کرده اند که درصدجانبازی یا همان جراحت سنج که هیچ نسبتی با چند سال جبهه چند عملیات وچند بار مجروحیت وعوارض وبیماری های ناشی از ان ندارد تعیین کننده است واگر پزشکی دلش خواست وگواهی کرد فوت در اثر مجروحیت جنگی عنوان شهید را میدهند وگرنه تبیعض در سرتا پای قوانین ایثارگران وخانواده شهدا موج میزند چه میشود کرد فعلا اهی از سر مظلومیت میکشیم تا شایددامن ستمگر را بگیرد
تا موقعیکه زنده هستیم. به ما میگن شهید زنده. وقتیکه مردیم. این عنوان از ما گرفته میشه ومیشیم یک مرده معمولی. دیگه این عنوان شهید زنده که در زنده بودنمون بما میگن یعنی اینکه در حد حرف هستو بس. و معنی واقعیکه از عنوان شهید زنده بر می اید را ندارد. و فقط و فقط یک لقب هست برای دل خوش کنکیه جانبازان و خانواده هایشان.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi