شناسه خبر : 28062
شنبه 04 مرداد 1393 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کسی حالت را نمی داند

محمدرضا- ای وجدان های بیدار بینیدچرا رزمنده دلاور شما سلامتی خودش را فدا کرد و خم به ابرو نیاورد؟ درزمان عملیات‌ ها مجروح سطحی وحتی عمقی می گفت من طوری نشدم و همراه همسنگرخود به جنگ ادامه می داد. اما همان رزمنده امروز اگه برای معاینات پزشکی توسط بنیادشهید به مراکز درمانی فرستاده می شود آرزویش این است که آزمایش چیزی نشان دهد که طرف شیمیایی است! برای چه اینطور باید باشد؟ چون کارش گیراست وتنها با افزایش درصد گره ای ازکارش گشوده می شود. هرچند همه می دانیم که حق بااوست. درصدهای بسیاری ازاو دزدیده شده.

چرا اکثر رزمنده ها را برای کمیسیون به صف کردند. نمی دانید آنها کجا وجه برسرشان آمده؟ وبعضی ها را تا تمام مناطق جنگی و نظامی. می فرستند دنبال چه جواب درفکربیدار همه است آخه درجنگ نقل ونبات بخش نمی کردند، چه بی گناهانی از این رزمنده ها هستند که هنوز متوجه نشده چرا اعصابش اینقدر خراب است و چرا مانند مردم عادی نیست.... وچرا با وخانواده اش برخوردهای سردی دارد! چرا با فرزندش نمق تواند گل بگه وگل بشنوه!؟ میدانی چرا؟ چون خرج کرد جوانی، اعصاب وسلامتیش رابرای....... که هیچ بویی از انسانیت نبرده اند حسابی خود رابه خواب زده اند.
ای مردم هرچه بود نبود گذشت و وایثارگران آفتاب لب بومند اینها را برای تاریخ گفتم.

اینستاگرام
اگر تنهاترینِ تنها شوم ، باز هم خدا هست

او جانشین تمام نداشته هاست ....

محمدرضا راست میگویی ، ما همه هم دردیم ، خدا آقایان مسئول را به راه راست هدایت کند/
روزگار غریبی است نازنین .......چه بگویم ؟!
بهترين سرمايه براي انسان سلامتي است.برو كار كن مگو كار چيست.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi