شناسه خبر : 28023
چهارشنبه 01 مرداد 1393 , 08:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبلیغات را کم کنید نه سهمیه را !

جانباز مشهدی- این حقیر چندین بار در همین سایت و دیگر سایت ها و مطبوعات ایثارگری بیان کردم باید مراقب بود تا افرادی مسئولیت های بنیاد شهید و ایثارگران را برعهده بگیرند که حافظ منافع ایثارگران باشند تا اینکه حافظ منافع شخصی خودشان باشند. مصداق این موضوع فقط آموزش عالی نیست بلکه در اکثر مدیران ارشد بنیاد این مساله وجود دارد
حال که با کاهش سهمیه شاهد وایثارگر توسط مدیریت آموزش عالی بنیاد روبرو شدیم این موضوع نمایان تر شده، چراکه یک مدیر اظهار خوشحالی و رضایت می کند از کاهش سهمیه شاهد و ایثارگر.
جناب شهرکی پور شما اگر نگران زخم زبان مردم نسبت به خانواده ی شهدا و ایثارگران هستید از حجم تبلیغات تو خالی خود نسبت به خدمت رسانی به این قشر کاهش دهید، چراکه تبلیغات شما همیشه چندین برابر خدمات شما به این قشر بوده.
من به عنوان فرزند جانباز 70 درصد و کسی که آگاه نسبت به مشکلات این قشر و کسی که در ارتباط مداوم با چند ده جانباز از25 درصد تا 70 درصد هستم، به نمایندگی از این قشر از شما عزیزان در سایت فاش نیوز تقاضای پیگیری این مساله را دارم.

اینستاگرام
متاسفانه بعد از گذشت بیست و شش هفت سال از پایان جنگ بجای اینکه خدمات رسانی و سهمیه ها را بهینه کنند هر از گاهی به بهانه های مختلف همان قبلی ها را هم کسر میکنند.
باسلام خدمت مسئولین محترم بنیادایثارگران،سؤالی ازمسئولین مربوط دارم تسهیلات وسهمیه ای که درگذشته به ایثارگران وفرزندان عزیزشان تعلق میگرفت چراامروزبایدکاسته شود؟مگرازلحاظ دردورنجی که این عزیزان وفرزندانشان درگذشته متحمل میشدندتغییری ایجادشده یااینکه ازدردورنج دوره های پیشین کمترشده است یاتفاوتی بین این عزیزان ودوره. های قبل ایجادشده که. سهمیه هاشان ازجمله سهمیه شاهددرکنکورکاسته شده .اگردرسالیان گذشته خصوصادهه شصت وهفتاد عزت این عزیزان ونورچشمانشان درجامعه بیشتربود که متأسفانه امروزکمرنگ شدومسئولین بایدعلت را جوابگو باشند مگر قطره اشکی که ازچشمان فرزندشهیددرفراق پدرعزیزش وفرزندجانباز درکناربستر پدربزرگوارش درشب میچکیدومیچکدتفاوتی احساس میشودکه اینگونه تفاوت قائل میشوندرنجش همه این فرزندان عزیزان ازابتداتاکنون ازیک منشاء میباشد
جناب آقای شهرکی پور ، کاش کمی تامل میکردید و با چند کانون ایثارگری مشورت میکردید ، بعد این موضوع را بیان میکردید ؛ چون کمبود متقاضیان سهمیه و عدم حد نصاب ایثارگران متقاضی ، با سهمیه آزاد پر می شود و بیلان و آمار کل قبول شدگان و تعداد ایثارگران پذیرفته شده مشخص است ، بنظر نمی رسد سهمیه بالقوه مشکلی برای سایرین باشد ؛ بهتر است به گفته دوستمان بر طبل میان تهی نکوبیم و بر سندان اهنی بکوبیم که ایثارگران دستاورد بسیار و کرنای ناچیز داشته باشند گو اینکه برای غیر ایثارگران یواشکی پارتی بازی بسیار.
باسلام
کاملابااظهاراتتان موافقم.ماملتی احساسی هستیم وبمحض دریافت خبری هرچه به ذهنمان رسدسریعاپاسخ انرامیدهیم.درصورتیکه بقول شمادربسیاری ازجرائداین خبرمنتشرکه کمترازیک سوم سهمیه ایثارگران ازهمان بدوقانونی شدن این مصوبه توسط ایثارگران استفاده واجرایی میگردید.این پافشاری تعدادی ازعوام درجهت عدم تصحصح قانون.به شایعاتی ازجمله فروش سهمیه دراجتماع دامن زده .حال به قانونی که حداقل ازباراسترس ایثارگران میکاهد مخالفت نورزیم؟بی شک بااین سهمیه نیزهرایثارگری که تصمیم به ادامه تحصیل نمایدبی شک باتوکل بخداموفق خواهدبود.
بااین اوصاف مخالفت چه عوایدی دارد؟ ؟ ؟
اقای شهرکی باید کلاهشون بزارن بالاتر این اقای مدیر از هیچ کاری در راستای از دست تدادن پستش دریغ نمیکنه
خوب درس بخوانید تا رشته عالی قبول شوید و محتاج سهمیه نباشید ///

وقتی فارغ التحصیل شدید دیگر سر کوفت استفاده از سهمیه را هم نمیشنوید

به همین راحتی
آفرین همرزم برهمت وغیرت شما ولی کوگوش شنوا فقط دعا کنید برای سرنگونی چنین افرادی که درتقابل هزاران طفل معصوم گستاخانه بااحساساتشانبازی میکنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi