شناسه خبر : 28018
سه شنبه 31 تير 1393 , 15:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

80سال برنامه از8سال دفاع مقدس

طوطی کوتوله- از قدیم یه جمله بندی غلط به شکل ضرب المثل دراومده بود که بین مردم رایج شده بود که هنوزهم بعضی ها بهش معتقدن. اینکه ایرانی ها مرده پرستند اما من اصلاحش می کنم ومیگم اکثریتمون مرده پسندیم چون اصلا" برامون جماعت اسیرخاک درد سر و هزینه ای نداره وبه راحتی میتونی براش داستان درست کنی!

در جایی که میشه مستند سازی بشه و از هشت سال دفاع مقدس، هشتاد سال برنامه ساخت وبنیان فرهنگی را پایه گذاری کرد که تا ابد مثل شاهنامه فردوسی ماندگارش کنیم، فقط چسبیدیم به چند شهید بزرگوار که من از صلابت وصلاحیتشان هیچ اشکالی نمی بینم که مطرح بشن اما مگه غیراز شهیدان باکری وهمت وفهمیده وفهمیده وکی وکی ها کسان دیگری درجنگ نبودند یا چطور مراسم غبار روبی و گلاب شویی مزارشهدا رو داریم اما رفع درماندگی های جانبازان را نداریم؟! رفع مشکله درمان جانبازان را نداریم.

بعد از سی و پنج سال از اتمام جنگ تازه قانون حمایت جامع ایثارگران اونم نصفه ونیمه داره اجرا میشه که نصفیمون رفتند و باقیمونم از صحنه فعالیت کنار رفتیم و دیگه فوایدش فرقی به حال ما نداره! بچه هامونم دیگه  خسته شدند ودارند به پای ما می سوزند و گه گاهی هم از سرناچاری تو سرمون می کوبند!

خلاصه این نوشداروها دیگه خیلی دیر داره میرسه وبه جای شخم زدن خاک جبهه هاو تئاتر راهیان نور مجریان و طراحان و شرکت کنندگان در نورافشانی ایران را به نمایش بگذارند تا ملت از مصائب ومشکلاته سی و پنج ساله این بازماندگان دفاع مقدس یاد کنند. اینکه دیروز ما چه کردیم وچه ها شده را از راویان حقیقی وحقوقیش بشنوید واز چه کار کردن دولت برای ایشان بگویند تا نور علی النور بشه.

اینستاگرام
فاش نیوز خسته کننده و مأیوس کننده شده - چند تا شعر گل و سنبل وسط این کامنت های نا امید کننده بگذارید - کمی به سایت طراوت و تازگی و صفا بدهید - دلمان پوسید ......دق کردیم - مگر ایثارگران دل ندارند ؟!
با نظرآقای امیدوارموافق هستم
بالأخره از اول مرداد تکلیف بیمه تکمیلی با بنیاد است یا ادارات ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi