شناسه خبر : 28011
سه شنبه 31 تير 1393 , 14:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزندان ایثارگر اولویت دارند

وفا- در گذشته مدارس شاهد مختص خانواده ایثارگران بود و برای مثال فرزند من که از فرزندان شاهد محسوب می شد از کلاس اول ابتدایی تا پیش دانشگاهی بدون پرداخت هیچ هزینه ای در مدارس شاهد تحصیل کرد و کمیت و کیفیت این مدارس زبان زد بود به نحوی که فرزندم در رشته حقوق به دانشگاه راه پیدا کرد و همین ویژگی ها باعث شد که خانواده های با نفوذ بتوانند از نفوذی که دارند در این مدارس تحصیل کنند و اکنون رسالت مدارس شاهد متاسفانه دگرگون شده و فرزندگان ایثارگران از حق تحصیل در این مدارس محروم شده و بیشتر به خانواده فرهنگیان اختصاص یاقته . پس چه خوب است آموزش و پرورش مدرسه ای را مختص فرهنگیان اختصاص دهند تا مدارس شاهد مملو از فرزندان ایثارگر باشد که حق طبیعی و قانونی آنها تحصیل در مدارس شاهد است .

از بنیاد شهید و امور ایثارگران که متولی مدارس شاهد است و آن را ساپورت می کند خواهشمندیم با یک عزم جدی فرزندان ایثارگر را در الویت اول این کار قرار داده و به هر صورت ممکن از اعمال نفوذ عده ای که اسمی برایشان ندارم جلوگیری کند.
رسالت اصلی مدارس شاهد این است که فرزندان ایثارگر در محیطی مناسب تحصیل و ارتقاء دانش دهند که فردا پست های کلیدی این نظام بدست فرزندان شهدا و جانبازان باشد تا با لیاقت و کاردانی حافظ اصلی مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک قدرت منطقه ای و جهانی باشند تا بقول حضرت امام(ره) آسیبی به این مملکت نرسد. یا حق

اینستاگرام
"فردا پست های کلیدی این نظام بدست فرزندان شهدا و جانبازان باشد " ؛ اين همان چيزي است که ايثارگر ستيزان با آن مشکل دارند.
چه خیال باطلی. اگر هر کسی سر جای خودش بود. این حل و روز ما نبود.
خیلی هم عالیه اگر گوش شنوایی باشد
من فرزندم را برای شرکت در کلاسهای آموزش انگلیسی بردم در کانون فرهنگی بنیاد شهید که منشی گفت باید ماهی 45هزار تومن بدهی ؛گفتم من جانبازم گفت فقط برای فرزندان شهدا مجانی است ؛الان میدانند فرزند شهید دیگر وجود ندارد 24سال از جنگ گذشته ودیگر فرزندی برای کلاس های مبتدی یادگیری انگلیسی ندارند .جالب است بدانید فرزندم را جایی دیگر ثبت نام کردم وبخدا با 35هزار تومن .
آیا این عدالت است؟اوقات فراغت فرزندان ایثارگران چگونه بگذرانند چرا بنیاد همش شعار میدهد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi