شناسه خبر : 27982
یکشنبه 29 تير 1393 , 12:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارکمیسیون تعیین درصد است

کوهرنگ - با درود به روح پرفتوح امام راحل و شاگردانش مکتبش در جنگ تحمیلی هشت ساله
نجابت و بردباری شما قدری معنادار است که حتی بعد از 34سال از گذشت جنگ نابرابر و در مقابل دریایی از مشکلات جسمی و روحی باز هم صبر را پیشه خود ساخته اید . درود خدا و سلام امام و رهبر به نجابت و شرافتتان.
می دانم تنها موضوع معنادارتری که امیدوار کرده است حفظ انقلاب و دستاوردهای خودتان در جنگ نابرابر است. شما سربازان با قداست و جان برکف از همه چیزتان گذشتید تا ذره ای از خاک کشور به دست دشمنان تصرف نشود .غم ها بر سینه دارید که برای آنکه دشمن شاد نشود از برملا کردن این آلام ابا دارید. ترکش ها در بدن دارید و کمتر در مقابل مسئولین آه و ناله سر داده اید. چرا که روح شما آنچنان بلند است که سکوت را معنا دارتر می دانید. بر حق کشی ها و کم کاری ها و بی توجهی کاملا" اشراف دارید اما عامدا" برای مصالح انقلاب و نظام از کنار مشکلات می گذرید.

ولی همرزمان آیا استحضار دارید که بند (م)ماده 44قانون برنامه 5ساله پنجم توسعه بدون قید و شرط جانبازانی که فاقد مدارک پزشکی می باشند و به کمیسیون دعوت می شوند و یا خود متقاضی تعیین درصد هستند کمیسیون بدون ملاحظه به نبود مدارک پزشکی اولیه الزاما" باید به این گروه از جانبازان درصد متناسب با ضایعاتی که در صورتجلسه سانحه وجود دارد درصد را تعیین نماید.

درضمن همه جانبازانی که مجروحیت آنان در کمیسیون بدوی سپاه و کمیسیون پزشکی عالی سپاه و کمیسیون 134و کمیسون 120مورد تایید قرار می گیرند کمیسیون پزشکی موظف به تعیین درصد می باشد و در صورت تمرد از قانون دستگاه های نظارتی و مافوق باید با مجریانی که در امور جانبازان کارشکنی می کنند، بدون تسامح و محافظه کاری و ملاحظه کاری برخورد قانونی نمایند .

کار کمیسیون پزشکی بعد از پروسه ای که گفته شد تعیین درصد است و مصادیق جانبازی و احراز جانبازی هیچ ارتباطی با اختیارات کمیسیون پزشکی ندارد. امیدواریم بنیاد که متولی این امور است بدون غرض ورزی و فارغ از هرگونه سلیقه شخصی اقدام به تعیین درصد جانبازان فاقد مدارک که در کمیسیون های احراز تأیید شده اند را بنماید.

اینستاگرام
بنده رفتم کمیسیون ارتش وطبق نامه پزشک روانشتاسم از سال 60 تا سال 70 تحت درمان بودم وچون از ان زمان نسخه ها رانکه نداشته بودم ودر کمیسیون ارتش گفتند باید دکتر نسخه به تاریخ 60 الی 62 برایت بدهد وچون دکتر نسخه به ان تاریخ نداد در کمیسیون برایم با 21 ماه حضور متوالی در جبهه عدم احراز زدند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi