شناسه خبر : 27827
چهارشنبه 18 تير 1393 , 15:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بار مالی فقط برای ما؟!

سیدرضا- "بارمالی" فقط برای ایثارگران؟ چرا قانون ومصوباتی تصویب می کنند که نمی توانند بودجه آن را ببینند؟ آیا گران شدن خودرو برای مردم"بارمالی"ندارد؟ چرا آن را نمی بینند؟ وقتی"نمی توانند"مالیات "درست بگیرند و با اربابان سرمایه دار رودربایستی دارند آن وقت ایثارگر باید هزینه آن را بدهد؟ چطوربه یکباره خودروسازان این مصوبه شورای رقابت را باجان ودل پذیرفتند، چون به نفع آنان شد؟ بله، وقتی جیب سرمایه داران بی درد پرشود دیگرمشکلی وجودندارد!

می خواستم بگویم"چه گویم که ناگفتنش بهتراست" اما وقتی به یکی ازرزمندگان آزاده جانباز که برای تهیه جهیزیه فرزندانش مشکل مالی دارد برخوردم دیگر حالم بدترشد. البته بیشترایثارگران این مشکل رادارند اما نمی گویند. پرداخت قبوض آب وبرق وگاز عقب می افتد و برای دیرکرد آنها جریمه می گیرند، اقساط بانکی عقب می افتد جریمه اش را باتهدید و فشار می گیرند، می گیرند و می گیرند و می گیرند اما وقتی یک کارمند بازنشسته می شود ماه ها طول می کشد تا پاداش پایان خدمتش را ریزه ریزه بدهند.

چرا دولت محترم برای معوقات پاداش بازنشستگی کارمندان و ایثارگران جریمه نمی دهد؟ درست است، خوب فکرکردند. می گویند حالا دیگراین جانبازان و آزادگان پیر وفرتوت وخانه نشین شدند و پیگیرکارشان نیستند و نمی توانند باشند. چون اصلا" کسی به حرفشان گوش نمی دهد. گاهی هم مسئولین و نمایندگان مجلس برای رفع تکلیف حرف هایی می زنند و قول هایی می دهند اما می دانند و می دانیم که برای وقت کشی این کارها را می کنند. همه می دانند که وضع اقتصادی الآن ازسال های بعداز70 به مراتب بهتراست. آن سال ها دوران سازندگی بود و تولید هنوزمثل حالا راه نیفتاده بود. بودجه ها صرف عمران وآبادی و زیرساخت ها و ترمیم خرابی های جنگ می شد اما لااقل ازسال80 به بعد بهترشد و اکنون هم خیلی بهترشده ولی نمی دانیم چرا "بارمالی" فقط برای خدمت رسانی و اجرای قوانین ایثارگران است، واقعا" نمی دانیم.

اینستاگرام
دولت محترم بايد اين نگرش منفي بين ايثارگران را با عمل مثبت خود برطرف کند ؛ هميشه کشورها در صلح بسر نمي برند.
سلام حاج علی جان منتظر آینده ای که جنگ بشه همین الان بیخ گوشمان داداش داعش داره رژه میره نیاز به آینده نیست فقط خدا نکنه لوله تفنگش را به سمت شیعیان ایران نگیره بلاخره رزمندگان موجود حال وروز ما را دارند میبینند وآینده خودشان را هم با ما میبینند(ولی مطمئنم مسئولین هم فکری برای آنها دارند مگر برای ما فکر نکرده بودند برای آنها هم فکر میکنند)
صبوري كن صبور!!!!!!!!!!
زمانی که من باز نشست شدم با پاداش من میشد 4دستگاه سمند خرید ولی انقدر پرداخت پاداش من جانباز طولانی شد که با مبلغ پاداشم یکی و نصفی سمند هم نمی شد خرید ایا اینه عدالت جانبازی که پس از سالها بازنشسته میشه و چشمش دنبال اون پولیکه بعنوان پاداش میخوان بدن اما انقدر طول دادن که قیمتها چند برابر شد خدا از شون نگذره من که از حقم کوتاه نیامدم
ای مسئولین بی درد اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید ! به جای شعار دادن و دروغ گفتن مرد باشید و کمی عمل گرا ! به خدا خسته شدیم از بس وعده وعید و دروغ شنیدیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام آخ گفتی قربان اون جدت دادن حق جانبازان بار مالی داره ولی دادن پاداش ملیونی به نمایندگان بار مالی نداره
فرزند شهید :
متاسفانه هر دولتی برای پیشبرد اهداف خود به دروغ موضوع ارج نهادن به ایثارگران را مطرح می نماید . به مانند دولت فعلی که قول اجرایی شدن قانون جامع حمایت از ایثارگران را از اول سال جاری داده بود و تبلیغات زیادی نیز صورت گرفت ولی با گذشت 5 ماه از سال . . . . دروغ دروغ دروغ ؟؟؟
سلام. شما مسئولین را به خدای واحد قسم میدهم کمی از کارهای متفرقه تان بزنبد و یک لحظه هم به فکر ما بیفتید . ما جلوی توپ و تیر و تفنگ ایستادیم که الان شما حقوقهای میلیونی بگیرید. زن و بچه های ما انسان نیستند؟؟؟؟من سالها خودم کار کردم و باری بر دوش شما نبودم و الان دیگر داغون از بیماری هپاتیت ب که در جبهه دچار شدم با سرم که صدای هیاهو وطوفان رهایم نمیکند با گوشهای کرم که از شدت صدا در منطقه کر شدم با یک تن علیل و کبدی که 30 درصدش از بین رفته و کاملا بیکار و زمینگیرم چه کنم؟خدارا؟؟؟؟؟؟//
عین حقیقت است حرف حساب جواب ندارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi