شناسه خبر : 26591
پنجشنبه 04 ارديبهشت 1393 , 12:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آینده مبهم استخدام نیروها در بنیاد

سید علی - اینجاتب جانباز 70درصد از آینده بنیاد بسیار نگرانم چون فقط ملاک آنها استخدام فرزندان عزیز شهداست وهیچگونه تحقیق و تفحصی  در مورد این عزیزان صورت نمی دهند و یا حتی به زن بودن ومرد بودن آنها توجهی ندارند.

من مخالف با استخدام آنها نیستم بلکه با توجه به شرایط بنیاد، نگرانم که اگر نیروهای قدیمی که در حال باز نشستگی اند بروند، آینده بنیاد به کجا می رسد. این موضوع با توجه به اینکه خود این عزیزان جزو جامعه هدفند و جانبازان و خانواده شهدا بنیاد را خانه دوم خود می دانند  و با وجود اینکه فرزندان مشغول به کار در این اداره هم خود را طلبکار می دانند چه خواهد شد؟!

لذا تقاضا دارم این عزیزان را در این اداره مشغول به کارنکنند و در صورت امکان همین هایی هم که کار می کنند بانیروهای متعهد جابجا کنند.

لطفا پیگیری کنید و یا تحقیقی در این مورد انجام دهید وعلاج واقعه را قبل از وقوع کنید.

اینستاگرام
فرزند جانباز 45 درصد و لیسانس دارم و الان نزدیک 2 ساله توی بنیاد پرونده اشتغال تشکیل دادم و این همه استخدام دولتی سال گذشته وجود داشت اما دریغ از یک پیگیری از طرف بنیاد
اتفاقا بنیادشهیدرا باید فرزندان شهدا اداره کنند وحق اوناست چون درد همسران ومادران وبازمانده های شهدا را بهتر درک میکنن بنیادشهید جای همه هست ولی جای یادگار شهید نیست ؟برادر جانباز شما که خود سینه سوخته ای شما دیگه چرا؟؟؟وهمچنین عزیزان جانبازان هم دراین جایگاه محقندواستخدام این ایثارگران از اهم واجبات میباشد
فاش نیوزتورابه خدااسم(جوست)راکلاًحذف کن/غربی است/ماایرانی/

اصلاًجوست یعنی چه؟؟!!

باهمه کل کل میکنه!!!!!!!!!!!
فاشی هاببینیدچه غائله ای به پاکردید؟؟((فقط بخاطرحرفهای یک آقایی که خودراسیدعلی معرفی کرده))

ازاین ببعدضدفرزندان شهدامطلب ننویسید!!!امام راحل ره وامام خامنه ای هم راضی نیستندبه فرزندان شهداتوهین شود
دوستان عزیزچرا این قدر خود را ناراحت می کنید به ضرس قاطع می گویم که این سیدعلی اسم مستعاراست و اصلاً این فرد جانبازنیست چون اگر جانبازبود اصلاً این نگاه را نسبت به فرزندان شاهد که در آینده ای نه چندان دورشامل فرزند خود او نیز خواهد شد نمی گفت و به عنوان یک فرد شاغل در بنیاد به جای نگرانی از استخدام فرزندان شاهد که بسیاری از آنها نیزفرزندان جانبازانی چون به اصطلاح او هستند که پدران جانبازشان به شهادت رسیده اند به دنبال تحقیق و تفحص درباره اختلاس ها و بی مهری ها نسبت به این اقشار معظم بود. مومن خدا اگر بنیاد هم فرزندان شاهد را استخدام نکند پس کجا بروند .یا علی مدد
ایول
حرف انقلاب که میاد خون تو رگای ما میجوشه.
شما چطور برادر جانباز
اصلن کدوم عملیات و چطوری جانباز شدی هیچ فکر کردی؟
هرکس دردلش(غرض ومرضی)نهفته باشد ،میتواندبه دروغ خودراایثارگر(معرفی کند)مدیران ومسئولین ردۀ میانی (سازمان بزرگ وضدایثارگرما) اینترنت دارند.بخدابعضی هادروغ میگویندکه ماایثارگریم!!
فریب نخورید.متحدباشید.قانون جامع، تکلیف(همۀ ایثارگران)راروشن کرده-بااین کامنتها ، قانون جامع عوض نمیشود.مسئولین خوشحال میشوندمارابهم مشغول کنندتاخودشان اختلاس کنند.......................
سلام علیکم
خواهر گرامی {وفا }آفرین
بهترین نتیجه گیری وپاسخ را بیان فرمودید
جزا ِکَ الله
در این برهه که بصیرت افزایی اصلیترین انتظار آقا از آحاد جامعه و بویژه جامعه ایثارگران است دامن زدن به اختلافات اینچنینی که معلوم نیست نگارنده مطلب غرض آلود صاحب عنوان مورد ادعا باشد کار پسندیده ای نیست
فاش عزیز مطلب بنده در پاسخ به مطالب خواهر گرامی {سهیلا بود لطفا در متن هم إصلاح فرمایید متشکرم
ادغام شدن بنيادشهيد با جانبازان مشكلات زيادي بيش امد اين طرح اشتباه بود
واقعاًاشتباه بود-فله ای ودرهم
فاشی هادیگرکلمه جوست راننویسید.بی نام بهتره.آفرین
نگرانيت بي مورد نيست!!!!!!!!!
الکی نوشته-کارمنده بنیاده-حسوده-جانبازنیست جاسوس بنیاده
نگرانی اش بیمورداست!!!!!!!!!!!!!!
اونفوذی وتفرقه افکن است-جواب ندهید!!!!نگرانی ازسال1367شروع شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بیمورده !!!!!!!!!!!!!!
نگرانی ماازاختلاسهای(مدیران)بنیاداست.نه ازاستخدام چند(ایثارگر)-حداقل ایثارگران اختلاس نمیکنند...................................
نگرانی ات بایدازسال 67شروع میشد!!!!!!!!
جاسوس بی خود میکنه میاد این سایت
بله غلامرضا:هم اشتغال مشکل ماست هم درمان وبیمه
الان هم باید از آینده بنیاد نگران باشی .چی مونده که نگران باشی نیروی قدیم وجدید نداره اصل مدیریت مشگل داره چرا ربطش میدی به عزیزان شهدا.یقین بدان شما مومیبینی واونا پیچش مو.لطفا به اصل قضیه توجه کن برادرمحترم.
مدیریت محترم سایت:شمابرای(وصل)کردن آمده ایدیابرای(فصل)کردن؟؟!!!!همواره مطالبی راعنوان میکنیدکه باعث(تفرقه-اختلاف)بین ایثارگران شوید!!!!اگردین ندارید،لااقل(آزاده)باشید!!شماازمسئولین ادارات وبنیادبدترشده اید!!!!شرم آوره-خوبه خجالت نمیکشید؟؟؟؟ازشهداشرم وحیاکنید!!!!
نگران مشکل اشتغالم...................
نگران بیمه تکمیلی ام.نه بنیاد،نه اداره ام قبول نمیکنند!!!!!!!!!!
سلام علیکم
برادر عزیز مواظب باش این فرمایش حضرتعالی اصلا به صلاح ایثارگران نیست البته خود این بزرگوار ان نیز مخالف گزینش وتحقیقات نیستند لیکن اشتغال غیر دراین سازمان که مراجعین آن معلوم ومشخص است مصلحت نیست .
مطمئن باش که فرزند شهید یا دیگر ایثارگران من و شما را بهتر میفهمند %%%
دروغ گو............نگرانی ات بیمورداست.
ایثارگران عزیز:گول نخورید!! این روش جدیدسایت فاش نیوزه(برای ایجاداختلاف وتفرقه افکنی بین ایثارگران)به کوری چشم مسئولین این سایت،همه باهم متحدشوید(تالایحۀ جامع ایثارگری به طورکامل اجراءبشه)
هرچه فریادداریدبرسرمدیراین سایت بزنید!!آنقدرفتنه گرندکه میخواهندبین همه اختلاف ایجادکنند-ام الفساد=مدیراین سایت................................
برادران ، ( حیف از آن برادری که به شما بگویم )
سایت به غیر از شما آقایان متعلق به فرزندان و خانواده های ایثارگران و جانبازان نیز هست . آفرین به عفت کلامتان !
فاش نیوز ما هم ناموس شما هستیم حقمون نبود ظهر جمعه چشممون به این اراجیف بیفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عزیز من که جون و توان حرف زدن نداره ولی شما که حرف می زنید ، اگر همه جا همین جوری حرف می زنید که بخواهید از حقیقت دفاع کنید ،خوبه که تا به حال آتیشتون نزدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لاله=بگذارفحش بدهیم-سبک میشویم-اعصابمان آرام میشه-دلمان خنک میشه-منفجرشدیم-فحش گاهی لازم است-
مسئولین زبان فحش رابهترمیفهمند/هرکس زیادفحش بده بهتربه هدفش میرسه.مانندبنیادشهرما
سلام . همه کسانی که وارد سایت میشوند و درد دل خود را بیان می کنند ، در واقع خود را به نوعی عضو یک خانواده پرجمعیت می دانند . کلاه خودتان را قاضی کنید : اگر خبر چاپ بشه این غائله برپا میشود ، اگرچاپ نشود ناراحت میشویم و میگوییم سانسور شد .
به هرحال اگر خبری نادرست است ، آنقدر پیام بفرستید تا همه متوجه بشن اما خالی کردن خشم از این نوع در همه دنیا مذموم است هرچند حق با طرف باشد . تا به حال هم کسی با این روش کارش پیش نرفته . فقط برای ساکت کردن طرف کارهایی می کنن که خیال کند تحویلش می گیرند .
بیایید این دقایق پایانی روز جمعه را در حق هم دعا کنیم خدا به همه ما صبر عطا کند و گره از کار گرفتاران جمع ما باز شود و کینه ها و کدورت ها از دل ها بزداید خصوصا بدی امروز را به برکت دعا و نگاه امام زمان (عج )
لاله وفاطمه خانم=چراعصبی شده اید!؟مگرماازپشت کوه آمده ایم!؟

ضمناًمن اصلاًدرفاش نیوزحرف یاکامنت زشتی ندیده ام-
میناخانم:من هم توی سایت فاش نیوزتاحالاهیچ مطلب یاحرف وکامنت بدی نخوانده ام//همیشه سایت رامیخوانم،مسئولین سایت مؤدب ومثل خودمان ایثارگروجوانمردهستند.

فاش نیوز:تشکر-تشکر
این لاله خانم گرامی اصلاچی نوشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا را شکر که ندیدی و ماجرا را نمی دانی . از آقایی فاش نیوز بود که سریع اقدام کرد . ما بیشتر از شما از ایشان متشکریم .
خانم لاله:لطفابه مسئولان فاش نیوزاهانت نکنید-آنهابرادران محترم وایثارگرماهستند.عفت کلام هم دارند.این چه طرزنوشتنی است؟؟؟

من بابت کامنت(لاله)ازشمامدیریت محترم سایت عذرخواهی میکنم.

درودبر((برادران عزیز))سایت فاش نیوز.پاینده وسربلندباشید
لاله عزیز:اینکه(هنرپیشه های بدحجاب)به آسایشگاه جانبازان رفته اند،چه ربطی به مدیرسایت فاش نیوزدارد؟!!

بازهم به شرف این هنرپیشه ها//ازمسئولین بنیادشهیدانتظاری نداریم!!......

بگذاریدهنرمندان،مسئولین را(شرمنده)کنند

قصۀ وشعرموسی وشبان رابخوان
سلام
عذرخواهي ميكنيم بابت انتشاراشتباهي يك كامنت زشت كه يكي از كاربران بي تربيت فرستاده بود
باتربیت ......................................................
کاربر(( مؤدب ))
کیس نامبر کارت جانبازی شما چه شماره ای است!!!!!!!!!!!!! عزیزان توجه کنید ما سر منشا اینهمه.......... را رد یابی کرده ایم فرق دروغ و راست را میدانیم. اگر کسی واقعا استحقاق تسهیلای را داشته باشد از براداران جانباز شامل او میشود.......... ولی اگر قصد بر هم زدن چیزی را در کله داشته باشد محاله که کسی توجه به او بکند..
جناب اقای سید علی لازم به متشنج کردن فضا ضد فرزندان شهید نباشید به اندازه کافی درحق ما جفا میشه فرق ما با شما و فرزندان عزیز شما اینکه که پدرای ما زیر خاکن ما برای گرفتن حقمون پدری نداریم بیاند بنیاد در و پنجره بیارند پایین و کامپیوتر واز رو میز پرت کنند.. ما زرنگ باشیم درس بخونیم تا یه پسته تایپیستی بهمون بدند وگرنه هرجا این مملکت حتی تو خود بنیاد و ببینید اکثر رییس و رئسای ادارات عزیزان جانباز هستند .. در حق ما زیاد ظلم شده شما که هم درد مایید دیگه چراااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
100درصدموافق سخنان(فرزندشهید)هستیم/بخدا:کاش پدرجانبازلااقل داشتیم/خدا-قرآن-معصومین ع سفارش زیادی درحق(یتیمان)کرده اند.علی ع به ایتام عنایت ویژه داشتند.درادارۀ مابخداتعدادفرزندان کم درصدجانبازخیلی زیاداست ولی فقط2فرزندشهیدداریم!!ما(امانت)بودیم دردست مسئولین!ولی درامانت(خیانت)کردند..........................................
ایثارگران هوشیار باشید ( فرزندان معظم شهدا،‌جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز)
با سلام دقت کنید یکی از طرفندهای مدیریتی این است که با دلسوزیهای خاله خرسه و توجیه های منفعت طلبانه و خیلی ظریف بدون آنکه کسی به این شیطنت پی ببرد ایثارگران را به یکدیگر مشغول کنند و خود در کناری ایستاده نظاره گر باشند . با این طرفند خود را دلسوز شما می نامند ولی در قفا به همه می خندند. هوشیار باشید امروز دلسوزی عده ای برای فرزندان شهدا و دمیدن به این نگاه و نگرش حل مشکل نیست فقط نیرو گیری و سازماندهی برای ایجاد فضای تقابل بین ایثارگران است . اگر امروز جانبازان را مطرح و این را القا می کنند که حق فرزندان شما خورده شده است نه از سر دلسوزی است بلکه شیطنتی است که با هدف تقابل ایثارگران انجام می گیرد . همه هوشیار باشید قانون تکلیف این مسایل را روشن کرده است لکن شیوه ها و روشهای اجرایی مدیران بودار است . با شیطنت القا می کنند که فقط به جذب فرزندان شهدا اقدام می کنیم در حالی که چنین نیست . طرحهای مختلف و بی خاصیت را بنام فرزندان شهدا اجرا می کنند ولی حاصلی برای آنان ندارد بلکه هزینه های سنگینی با عنوان طرح و پروژه به جیب عده ای می رود. اگر افرادی از ایثارگران و فرزندان شهدا را بدون تخصص و مهارت لازم در پستهایی منصوب می کنند از سر دلسوزی نیست بلکه به دنبال این هستند تا گندهای خود را بپوشانند و از فرزندان شهدا و سایر ایثارگران برای خود سپری بسازند. مراقب باشید
عزیزم شم الان دیگه خودتان بابا و شاید هم بابا بزرگ شدید هرچند هنوز هم احترامتون واجبه و به گردن همه حق بزرگی دارید
آقای جوست =من 25سال دارم-سال1367مادرم بارداربود-پدرم رااصلاًندیدم-روزهای آخرجنگ شهیدشد
Guest :وقتی پدران شهیدمظلوم درخاک خفتۀ مادرجبهه بخاطراسلام ونظام،درخون خودغلطیدندامثال شما(بیدردان)کجابودید!!؟؟فقط زخم زبان بزنید!!...........دشمنان هم اینطورصحبت نمیکنند!!!!!
افسوس...امثال شمادرد(ما+همسران شهدایعنی مادرانمان رانمی فهمید!!)
مابچه صغیربودیم که پدرمان شهیدشد
جانبازان که خیلی ازماسن وسال شان بالاتراست،ولی برای ماعزیزاند
درکامنت های خوددقت کن(مدیون خون شهدانشوی!!)
[جوست]:حالامنظور؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geust:لطفاًبه سؤال محمدرضاجواب بده؟!!من هم 57سالمه(جانبازم)ولی33سال پیش جانبازشدم(دراوج جوانی)
همرزمان (شهیدم)بچه های یتیم خودرابه عنوان((امانت))به دست((مسئولین))سپردند.چراادای امانت نکردند!!؟؟آنوقت میگویند:شهدا((شرمنده ایم))!!!!

پیامبر ص :اولادنااکبادنا[ پاره های جگرآنهارامسئولین خون کردند!!]
پاینده رهبرم سیدعلی خامنه ای عزیز
لطفابجای جوست بنویسید(ناشناس)یاکاربرمهمان

باتشکراززحمات مدیرفاش نیوزبخاطر:

ترویج فرهنگ ایثاروشهادت
آقای جوست:جانبازمحمدرضاعزیزدل ماست
درسته بزرگ شدیم الان من 30سالمه ولی بخاطر نداشتن پشتوانه(پدر)ازجامعه میترسم .میدونی چرا؟
چون احساس بی کسی و تنهایی میکنم.
اگه کسی حقمو پایمال کنه تا جایی میتونم دفاع کنم چون کسی و ندارم بیاد هوامو داشته باشه
نمیتونم برم دادگاه و کلانتری چون یه زنم با دید بد نگاه میکنن و هزاران مشکلات دیگر......
کاش پدران ما زنده بودن البته درجه شهادت به هرکسی نایل نمیشه!!!!!
کاش همه مث شما بودند
چه ربطی داره؟!!
چه ربطی داره؟!
چه ربطی داره؟؟
بدبختی ماازوقتی شروع شدکه بنیادشهیدوبنیادجانبازان(ادغام)شدند.............................................................................................................................................................................
این آقایGuestاسم وفامیل نداره؟!من جانبازمحمدرضا55ساله(فدایی رهبرم)-به چه حقی به همه جواب میده جوست؟؟/حزب فقط حزب علی،رهبرفقط سیدعلی
اگررهبرفرمان دهدجان رافدایش میکنیم
چه ربطی داره؟؟
بابا جوست يعني مهمان و اين كلمه بطور اتومات دراول هركامنتي كه اسم نداشته باشد مي آيد واسم كسي نيست.
سلام
سلام وکوفت! جوست الکی سلام نکن
خدا دلتو شاد كنه با اين كامنت وسلام وكوفتي كه كفتي بي اختيار نتونستم جلوي خندموبگيرم هنوزم دارم مي خندم
فرزندشهیدهستم.بعدازشهادت پدرم، مادرم سرطان گرفت ورفت........تنهای تنهای تنهاشدم-نه بنیاد-نه اقوام به فکرم نبودند.کاش فرزندجانبازبودم،کاش پدرداشتم-چرا؟من هنوز30سال ندارم-روزگارمراپیروشکسته کرد..................................روحیه ماخراب است.بانوشته های امثال سیدعلی داغون ترمان نکنید.اصلا ضدفرزندان شهدامطلب ننویسید
اینکه مردم ازیارانه گرفتن انصراف(ندادند)خیلی برایم جالب وخنده داربود
کاش(احمدی نژاد)بود...........حیف...........

وضع مان بدترشد...............................
یادت بخیراحمدی نژاد
بجایی میرسیم که روزی100هزاربارهمه میگویند:دریغ ازدوران احمدی نژاد
حداقل بادعای فرج ابتدای سخنرانی هایش به ما " امید " میداد.

روحانی :توهم ازامام زمان عج حرفی بزن!!

من که ازدولت امید، ناامیدشدم!!
حسن آقاکلیدسازیک کلیددیگه میسازه..................
چراطرفداران روحانی ازدریافت یارانه انصراف ندادند؟؟!!!!

من که عاشق احمدی نژادم
امشب درمصاحبه ،آن2تامجری عجب (کلید)سازی رئیس جمهوررابه رخش کشیدند.....................
لطفاًکامنت مرادوباره سانسورنکنید/چرا98 مردم یارانه خواستند؟؟
برای حمایت ازجناب روحانی
تاده نمکی فیلم(انصرافی ها)رانسازه.................

...........................................................
98%
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi