شناسه خبر : 26533
یکشنبه 31 فروردين 1393 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فیلمی ازمابساز ده نمکی!

طوطی کوتوله- خدمت هنرمندقابل برای روایتگری جنگ وعابر خطوط قرمز در تعابیر جنگ، آقای ده نمکی عزیز! من نه به خاطر مجید سوزوکی، نه برای لهجه شیرین آقای عبدی و نه ساده لوح بازی امین حیایی و ارژنگ امیر فضلی بلکه به خاطر ریا کاری های آقای شریفی نیا در نقشش و با سخت گیری های فرماندهان در جنگ، فیلم ارزشی اخراجی های یک را پسندیدم اما اخراجی های دو وسه را رو راست بگم نه!

درست است که هنرمند واقعی در یک زمان خنده رابه گریه تبدیل می کند. این در واقع نفوذ کار احساس است و قابل تقدیر. از آنجایی که منتقد فیلم نیستم واز پارامترهای فیلم سازی هیچ شناختی ندارم اما خود قضاوت کنید اخراجی های یک بیشترین فروش را داشت یا قسمت های دو وسه ای؟

کاش خدا توفیق این را به شما بدهد که از بی مهری هایی که بعداز جنگ به جنگاوران میدان نبرد از سوی مدیران عرصه خدمت به ایشان وارد می شود هم فیلمی بسازید تا مردم بهتر با مردان دیروز اخراجی های یک در زمان ورودی های یک که فرزندان یا همسران شهیدو جانباز یا شاغلین ایثارگر در دستگاه های دولتی و از ناروا گویی های مردمی ساده اندیش می پرداختید. رسالت جنگ فیزیکی تمام شده برما. حالا شروع جنگی تبلیغاتی علیه ما استارت خورده و موتورش کاملا" گرم است. شاید باید یه بیست و چند سالی بگذرد تا ده نمکی دیگری به تصویرمان بکشد اما آن زمان دیگر برای چه کسی و با چه هدفی؟!

اینستاگرام
اگر مایلید و دوست دارید در آینده هنر پیشه و یا بازیگر سوپراستار سینما شوید، هم اینک از دریافت یارانه انصراف دهید تا در فیلم جدید آقای ده نمکی به نام " انصرافی ها "بازی کنید .(صرفاً برای مزاح)
سلام
حاج مهدی جان بیست وسه ساله فیلممون کردن خدایش کدام سریال اینقدر طولانی شده رکورد زدیم
من هم موافقم که فیلمی ساخته شود
اگر حرفش حرف است وجبهه بوده بیاید از جنگی فیلم بسازد که مسئولان ان رادرون خانه جانبازان اورده اند ما نمی گوییم همه فرشته بودیم که به جنگ رفتیم نه ولی خانواده های ما گناه دارند همه مشکلات ما برسر انها اوار میشود وکک کسی هم نمی گزد مشکلاتی که مسئولان مسبب انند
امروزصبح بابنیادشهید(اصفهان)و(ادارۀ محل کارم)تماس گرفتم درمورداجرایی شدن لایحه جامع(هر2 آنها)گفتند=هنوزچیزی به ماابلاغ نشده-حتی درموردبیمه تکمیلی-خداوکیلی=آقای شهیدی وروحانی محترم: ماراسرکارگذاشته اید؟؟!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi