شناسه خبر : 26509
شنبه 30 فروردين 1393 , 08:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تخت غیرخصوصی تمام شده!

علی ادب- آری بیمه ای که در کما می باشد ونیازمند احیا است شاید سؤال کنید چطور ؟
در راستای ایجاد ناراحتی برای یکی از افزاد خانواده به بیمارستان خاتم الانبیا مراجعه و بعداز معاینات اولیه تشخیص داده شد بیمار باید در بیمارستان بستری و عمل شود. بعداز مدتی اعلام کردن در ایام عید پزشک مورد نظر به مرخصی می رود و متخصصی که کار مریض شمارا انجام بدهد نیست و بروید بعد از عید! و زمانی که پزشک تشریف آورد تماس بگیرید و بییاید تا وقت عمل به شما داده شود. بعد از آمدن پزشک مربوطه و دستور بستری را صادر نمودند برای روز بعد و در روز بعد که رفتیم و پرونده پذیرش بستری را تکمیل نمودیم به دی کلینیک بیمارستان جهت آماده سازی عمل فرستادند به از آزمایشات اولیه مثل خون گیری، کنترل علائم حیاتی  وآماده کردن برای بردن. گفتند اگر اطاق خصوصی بخواهید عمل انجام می شود چراکه تخت غیر خصوصیمان تمام شده است!
وقتی دیدند که جوابی در یافت نمی کنند حرفشان را تغیر دادند که یک قطعه برای عمل لازم است که تمام شده وعمل شما می افتد برای فردا و به راحتی عمل را یک روز عقب انداختند! لازم می داند این مطلب را برایتان بنویسم که پول غذارا از مریض من در یافت کردند، پول یک دارو را نیز به صورت آزاد از ما گرفتند وگفتند با بیمه نیست! امیدوارم این مشکلات درمانی در کوتاه مدتی مرتفع شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi