شناسه خبر : 26501
جمعه 29 فروردين 1393 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طرح یک شبهه درباره جبهه جانبازان

خدایار - به نام خدا. برادر بزرگوار ، جناب دکتر رحمانی ، سخنگوی محترم جبهه جانبازان!

سلام علیکم . سعادت گرچه بی رنگ است ، اما بدانید ارادت هم چنان باقی ست . عرضی دارم که قبل از بازگو کردن آن ، از درگاه خداوند متعال طلب عفو می کنم به خاطر چند جمله ای که مجبورم برای روشن شدن موضوع بنویسم . زیرا که تعهد کرده بودم استقامت را از پروانه بیاموزم ، آن چنان که آن سوخته را جان شد و آواز نیامد . می نویسم برای آن که بدانی چه کسی با شما سخن دارد . پس جوری می گویم که تعهدم را با خدا نشکسته باشم .

سوز دل من از کم لطفی ها زیاد است . آن قدر که اگر گویم زبان سوزد . پنهان کردنش هم سخت است اما نمی ترسم که مغز استخوان سوزد ، به خاطر این که : دردم نهفته به ز مدعیان بی خبر ... ، بعد آن که می دانم

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست

آن جا جز آن که جان سپارند ، چاره نیست

اما شرایط به سمت و سویی می رود که معتقدم : زمان ، زمان حمایت و یاری است از ولایت مداران ولی نوع هوشیارانه ، آگاهانه و خردمندانه اش بهتر است .

آقای دکتر ! باور دارم این حرف های غیرمنصفانه ، در شان جبهه جانبازان نیست . مبادا این حرف ها قلب شما را مکدر کند . می دانی که گل وجود شیعه را به مظلومیت سرشته اند !

برای شما نخبگان جامعه ی اسلامی و ایثارگری ، درک دغدغه ی من نباید سخت باشد که می گویم : در فضای آلوده به شک و شبهه شخصیت های عالی مقام چون « ربیع بن خثیم » تاب نیاوردند چه برسد به من و ما !

لذا ضمن آن که اعلام می دارم جبهه جانبازان مورد تایید و حمایت من است حتی اگر بقول بعضی ها از 4نفر تشکیل شده باشد (؟؟؟؟؟؟) ، اما عاجزانه هم از محضر شما استدعا می کنم نسبت به بعضی حرف های شبهه برانگیز روشنگری نمایید .

حضرت امیرالمومنین (ع) ، که در هر فرصتی به زدودن آثار مخرب شبهه ها اقدام می کردند و کتاب نهج البلاغه یادگار آن روشنگری هاست ، عاقبت در محراب نماز به شهادت رسید ، در حالی که عده ی کثیری از مسلمانان با تعجب از هم می پرسیدند : مگر علی (ع) نماز می خواند!

راه دور نرویم . مقام معظم رهبری که سالهاست زبانشان به بصیرت افزایی تکلم می کند درباره همه نوع شبهه : تهاجم فرهنگی ، رویش و ریزش ها ، خودی و غیر خودی ، استحاله و دگراندیشی ، لبخند معنا دار دشمنان و... باز هم افکارجامعه حتی خواص در مقابل فتنه ها متحیر می مانند .

سخنگوی محترم جبهه جانبازان

بعضی ها درمخالفت با هراقدام جبهه ، سرنخ هایی می دهند که به ظاهر درست و موجه می آید . بلندی این صداها آنقدر است که برای ما ایجاد شبهه کند . بنابراین ارادتمندانه عرض می کنم : طلب توضیح و روشنگری را برای افزایش و استحکام تعهد ، ایمان ، اعتقاد و ارادت خود به جبهه می خواهیم . چه آن که پیامبر بزرگ خدا ، حضرت موسی هم از خدا به همین دلیل ، بینه روشن خواست . از شما و سایر موسسین جبهه جانبازان انتظار دارم این خواسته مهم را برآورده سازید . باتشکر

ومن ا... التوفیق

اینستاگرام
دوست عزیز دور از انصاف است که انتقادات بی منظور و صادقانه جانبازن را غیر منصفانه بدانید و برای جبهه جانبازان شانی بیش از شان انتقادات جانبازان که به زبان ساده مطرح می شودو در خور تامل است قائل شوید ظاهرا همین انتقادات شما را بر آن داشته که دست به قلم شوید.... من نمی دانم چرا وقتی می توانیم بی پیرایه و ساده و صریح مطالب را بیان کنیم به مبحث مغلطه روی می آوریم گوئی آسمان ریسمان بافی و مغلطه در سرزمین ما مد شده و با بلاغت و فصاحت بیان اشتباه گرفته شده...
به نام خدا . سلام به Guest
استفاده از واژهای آسمان و ریسمان بافی ، مغلطه کاری و ... در مقابل اظهار نظری ، مناسب کسانی نیست که بر سینه آن ها مدال ایثارگری و ارزش مداری است . برای بچه هایمان و دیگران بد آموزی دارد . بیشتر به نظر می اید این یک شیوه برای خرد کردن طرف مقابل شده است . اما من به شما هم ارادتمدانه عرض می کنم :
اگر چه کمتر از خارم بدانی
نباید ای گل از پیشت برانی
که هرجا می شود گل مونس خار
منم خار و تو گلروی زمانی
هیچ عقل سلیم و دل سوخته ای منکر اکثر مستندات ارائه شده ی جامعه ایثارگر نیست که آن مستندات حاکی از این واقعیت است : چهره ایثارگر مظلوم تر از آن چیزی است که فکر می کنیم پس نباید نسبت به آن بی تفاوت بگذریم . هر کس در هر پست و جایگاه و موقعیتی که هست باید صدای این مظلومیت را به گوش مدیران اجرایی برساند . آن قدر می گوییم تا برسد . اما لطفا توجه نمایید مطلب بنده به عنوان یک کامنت در مورد به خصوص است . لطفا به آن بخش رجوع کنید . آیا همه اظهار نظرها صادقانه است ؟
در ضمن شما قسمتی از عرایض بنده را بد متوجه شده اید . شان جبهه جانبازان به وجود جانبازان اعتبار می یابد و لا غیر . مطمئن باشید که نخبگان جبهه هم این گونه فکر می کنند و باید فکر کنند .من هم به همین اعتبار از آن ها انتظار پاسخگویی و اقدام دارم . امیدوارم خودشان در این باره توضیح بدهند .
در ضمن اگر شما یا هر کس دیگر می توانید با بیان ساده و بی پیرایه از مطالبات برحق جانبازان دفاع کنید ، من از این هنر بهره ای ندارم . اگر کامل توضیح ندهم و سوز دلم را آن چنان که می خواهم نگویم ، نه خودم راضی می شوم و نه طرفم متوجه می شود من چه می خواهم . پس این ربطی به مد شدن ندارد. مهم آن است که ما در اثر تعامل افکارمان به یک سو حرکت کنیم :
روشن شدن وضعیت مطالبات و توقعات برحق و قانونی و در شان جامعه ایثارگر از لابلای پرونده های خاک خورده در اسرع وقت ، حفظ کرامت آنان و .... والسلام
والله ! از این همه اسمون ریسمان بافی این برادر خدایار هیچ نفهمیدیم ! ترا بخدا هرکه چیزی فهمیده واضح و روشن بگوید الان این یعنی چه؟؟! جبهه جانبازان کدومه؟ نکنه...بنده حقیر بالشخصه از همینجا اعلام میدارم هیچ ما هیج تشکیلاتی و جبهه ای نداریم .!
ما شما را بفهمی یا ... دوستت داریم .
جبهه جانبازان متعلق به جناح خاصی است و نماینده جانبازان نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi