شناسه خبر : 26488
چهارشنبه 27 فروردين 1393 , 15:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ یک روشن بین

روشن بین - خدایا ! تورا شکر که میان جمعی هستم که بهترین خیر یعنی صراط المستقیم و بصیرت را از درگاه تو برایم طلب می کنند هرچند با هم اختلاف نظر داریم . از درگاه تو می خواهم به حق این هم دلی ما ، اختلاف نظر ها را نیز آن چنان مبدل کنی که ایثارگران با عزمی مصداق بنیان مرصوص با هدایت مقام معظم رهبری به جامعه ی نبوی با عدالت علوی برسند . مفتخرم که بگویم رسیدن به بصیرت و قرار گرفتن در راه راست در مباحثه با امثال شما حاصل می شود . مفتخرم  که  ختم کلاممان به ولایت است .

حالا که با بیان نظرات بنده را مستفیض کردید ، لطفا به خاطر ایجاد همدلی بیشتر یکبار دیگر عرایض بنده را از نظر بگذرانید . اصلا دیدگاه های مرا نسبت به جامعه ی ایثارگران مرور کنید . انصافا توجه به مطالبات قانونی ، برحق ، پایمال شده ، فراموش شده و در خور شان ایثارگر ، در خط خط نظرات من دیده نمی شود ؟ این من نیستم که هم صدا با شما اما متواضعانه از نخبگان و   مدیرا ن و مدبران جامعه ایثارگران می خواهم بیشتر همت کنند به خدا خیلی زود دیر می شود؟

1- متشکرم که تا اینجا با هم تشریک نظر داریم . فقط یک اختلاف جزیی هست ... که من جسارتا معتقدم کسی می تواند این حق بر زمین مانده را (( که در اثر مرور زمان به نمادمظلومیت مضاعف وجود ایثارگر شده )) برای جامعه ایثارگر استیفاء نماید که در سه حوزه دلش به حقیقت منور به ارزش های ایثارگران باشد نه با استفاده ابزاری از آن ها بعد از رسیدن به  پست و مقام ، عهد و پیمان یادش برود . وجدانا تا به حال این طور نبوده ؟   بی شک عده ای از کارگزاران در حال خدمت صادقانه هستند اما سوال اساسی این است چرا زحمت دلسوزان به چشم نمی آید ؟

2- رنج و اندوه بی مروتی امثال زنجانی ها و بالاتر از او را تسکین می دهیم با بصیرت افزایی کلام مقام معظم رهبری که در باره ریزش ها و رویش های نظام اسلامی ایراد فرمودند . بابت وجود این افراد شرمنده ایم  اما گریزی از آن نیست . امان از نفس اماره بالسوء . فقط در باب بصیر شدن بنده بفرمایید : چه کنیم که زنجانی ها از راه سیاست  بیت المال را غارت نکنند ؟

خوب . حالا ممکن است بعضی ها از ظرف افکار من بوی آش شله قلمکار حس کنند . که این هم  بد نیست .  چون استشمام بوی آش از افکارم ، خیلی بهتر از استشمام بوی ... اما امید دارم کسی پیدا شود با خرد و دانایی بیشتر خود ،  بیان الکن مرا آن چنان پرورش دهد که مقصود مرا بهتر تقدیم جامعه ایثارگر نماید .  انشاءا...

اینستاگرام
این متن بیشتر شبیه یک دفاعیه می ماند تمام دیشب سایت را زیرو روکردم که ببینم چه شده . بلاخره فهمیدم . ببین چی به سر ما دارد می آید .؟ با چه موضوعات ساده ای بین دو همقطار و همفکر ، یکی باید به قسم وآیه برسد که منظور نداشته است . به خدا این رفتارها به نفع جمع ما نیست .
روشن بین حالا که فاش نیوز برای دلجویی از تو مطلبت را دو بار چاپ کرده ، من هم از تو می خواهم قبل از اینکه اسمت را عوض کنی واضح توضیح بدی منظورت از همدلی چیست ؟ تو که ید طولایی در دادن راهکار داری یک جور بنویس که همه متوجه بشیم . جملات آخر درد دلت با نمک بود . آش شله قلمکار ! یادش بخیر مادرم ان قدر این آش را خوب می پخت که با چلوکباب عوضش نمی کردیم . تو چی بلدی ؟
سلام پسرم
فقط به احترام شما این چند خط را می نویسم . قول می دهم این بارجوری بنویسم که همه متوجه بشوند . اما اگر کسی خودش را به خواب زده باشد ...
پسرم ! نگرانی شما برایم خیلی ارزش دارد . نگران نشو فقط از اتفاقی که برای من افتاد عبرت بگیر . من مجبور شدم در مقابل بدبینی کسی قسم بخورم که مرا نمی شناخت . ولی من به کسانی بدبین شدم که قبل از وارد شدن به خانه شان مدتی به دنبال این بودم که صاحبان خانه چه کسانی هستند . شناسایی من کامل بود .شروع به نوشتن کردم . از دلتنگی هام نوشتم و صد البته هدفی مهمتر را در پس نوشته هام دنبال می کردم . شاهد من برای این عرایضم فاش نیوز است . اگر صلاح بدانند حرف های مرا برای شما چاپ خواهند کرد . در حالی که آنها اصلا مرا نمی شناسند .
یک جایی از دلم خطور کرد که فاش نیوز در مقابل مطلب من یک شیطنت مطبوعاتی انجام داده است . بدبینی به کار و اهداف کسانی که آن ها را شناسایی کرده بودم مثل خوره به جانم افتاد . به زعم خودم برای جلوگیری از این کار دست به کار شدم و یک کامنت فرستادم . اما سعی کردم حد ادب و احترام را به آنها رعایت کنم . وقتی کامنت خودم را دیدم ، خوشحال شدم به حدی که ارادت مرا بیشتر کرد و مرا در انجام هدفم مصمم تر . غافل از اینکه : « این موضوع از نظر خدا تمام نشده است » .
پسرم ! دنیا دار مکافات است . من بدجوری فهمیدم « الاعمال بنیات » یعنی چه ؟ خدا دوست ندارد دل را که برای محبت کردن آفریده ، آلوده به افکار و اعمال شیطانی ببیند . من در باره رفع سوءتفاهم از مطلبی قسم خوردم که درباره همان مطلب به ولی نعمت های خودم دچار سوءتفاهم شدم . پس گناه من وحشتناک تر است . خدا خیلی در مجازات من تخفیف داد که تنبیه و متنبه کردن مرا به همین موضوع « ساده » قرار داد و خیلی زود به اثر تبعی ذهن و افکار , اعمال ناصواب خودم رسیدم . « خدایا غلط کردم . توبه »
سپهرآینه عدل است شاید
که هرچه از تو بیند وا نماید
پسرم ! نمی دانم شما در چه جایگاهی هستی ، فقط بدان اگر سرو کارت با قشر ایثارگران و جانبازان است ، وظیفه و مسئولیت شما سنگین تر است ، خیلی مواظب باش . اینها صاحبان و حامیان قدرتمندی دارند . وای به حال کسانی که اعمال و رفتارشان باعث مضاعف شدن مظلومیت ، مخدوش شدن حق و حرمت آنها و خانواده هایشان شود . به ولله که سوز دل افراد مظلوم این گروه همین دنیا اثر خود رانشان می دهد و به آخرت نمی رسد .
تو را به خدا می سپارم و متشکرم ، به خاطر اینکه برای من فرصتی ایجاد کردی که یک بار دیگر عذرخواهی خودم را اعلام کنم . راستی از آن دوستی که مرا متوجه خطایم کرد هم سپاسگذارم . خدانگه دار
قابل تامل بعضی ها و بدون شرح!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi