شناسه خبر : 26477
چهارشنبه 27 فروردين 1393 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هلدینگ خلیج فارس قوانین ایثارگری را اجرا نمی کنند

فرزند شهید - سلام. بنده فرزند شهید شاغل قراردادی در یکی از پتروشیمی های زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس هستم که علیرغم مکاتبات فراوان با مدیریت شرکت ( قبل و بعد از خصوصی شدن) , متاسفانه به دلیل بی اعتنایی و اهمال مدیریت شرکت , از امتیازات مقرر در قانون جهت فرزندان شاهد اعم از تبدیل وضعیت استخدامی , ماموریت آموزشی , تامین 100 در صد هزینه درمانی و ... محروم مانده ام.

حتی با مدیران ارشد بنیاد شهید ووزارت نفت هم مکاتبه نموده ام که تاکنون بعد از بیش از 3 سال پیگری هنوز به نتیجه ای نرسیده ام.

شایسته است عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی ( بخصوص صنعت پتروشیمی که بیشترین سهم در خصوصی سازی دارند) در خصوص اجرای قوانین مرتبط با ایثارگران از سوی مراجع ذیصلاح مورد نظارت وارزیابی جدی قرار گیرد.

شایان ذکر است علرغم وجود مصوبات ( مجلس , هیات دولت , تدوین مقررات اداری شرکت ملی صنایع پتروشیمی) , مدیران شرکت های پتروشیمی از قدرت لایتناهی برخوردارند و به راحتی طبق سلیقه شخصی و با سینه ای ستبر از اجرای قوانین سرپیچی می کنند و هیچکس هم جوابگو نیست ( یعنی جرات نمی کند جواب دهد). مسئولین اشتغال بنیاد هم به جای پیگیری جهت رفع مشکل وارائه راهکار , با گفتن یک جمله که "نمی شود" خود را راحت و به طور کلی صورت مساله را پاک می کنند.

اینستاگرام
تا چه موقع قرار است ادامه يابد؟
تامرگ همه ما................
سلام برادر جهت پیگیری احقاق حقوقت به سایت یادگاران شاهد بخش قابل توجه فرزندان شاهد مراجعه کن و به جمع دیگر دوستانت بپیوند.منتظر حضور گرمت هستیم.
فرزندشهیدعزیزدقیق آدرس بده=سایت یادگاران شاهداستان یزد-قسمت قابل توجه فرزندان شاهدشاغل(مادرحال حل کردن مشکلات هستیم-کامنت بگذار)
متاسفانه پستهای سازمانی مربوط به امور ایثارگران , از سطح وزارت گرفته تا شرکتها و سازمانها , در حد مشاور هستند و قدرت اجرایی ندارند.
بنیاد شهید هم به عنوان متولی امر در صورتیکه بخواهد نهایت دلسوزی در خصوص احقاق حق ایثارگران انجام دهد به دادن یک نامه بی نتیجه ( که میتوان آنرا در بایگانی راکد شرکتها جست) اکتفا می کند.
مدیران شرکتها هم با حفظ ظاهر و دادن شعار حمایت از ایثارگران , در عمل به هیچیک از قوانین عمل نمی کنند.
ماکه به عنوان فرزند شهید امیدمان بعد از خداوند متعال به عنایات ودستورات ویژه مقام معظم رهبریست.
بنیاد شهید بجای هدف قرار دادن منافع ایثارگران ، منافع مدیران ادارات را قرار میدهد که با رسالت بنیاد در تضاد کامل است و به بی هویتی بنیاد منجر شده است؛ جناب آقای شهیدی عنایت فرمائید که با موقعیت خوبی که برایتان وجود دارد میتوانید این موضوع را حل کنید.
فرزندشهید=من به هیچکس وهیچ چیزامیدی ندارم(فقط ظهورمنجی موعودعج)که تقاص سختی ازمدیران سنگ اندازادارات بگیرد.ان شاءا...
سلام
فرزنده عزیزه برادرم دقیقا یادم نیست سال هفتادو شش یا هفتادو هفت بود بعداز چند سالی بیکاری که فقط مانده بود از رهبر نامه بگیرم برای کار اما به هردری زدم تمام درها برویم بسته شده بود هر روز کارم شده بود روزنامه بخرم وتوصفحه نیازمندیهاش دنبال کار میگشتم ازدواج کرده بودم و فرزندم مبطلا به بیماریه کلافوت بود به روزهای پایانی سال نزدیک میشدیم و بقولی عید هم درراه بود خلاصه یه روز دیدم تو روزنامه آگهی شده شرکت خودروسازیه مرتب به تعدادی جوشکاره co²نیازمن است وبصورته قرارداده دوماهه با کارگران داوطلب همکاری میکندودرپایا- هیچ تعهدی برای تمدید قرارداد نمیدهد از بخت خوب زمانیکه داشتم آگهی را میخواندم مقابل شرکت مرتب بودم سریعا به دفتره کارگزینی رفتم وفرم قرارداد را امضا کردم گفتند پس فردا بیاید پس فردا که رفتم مسیول کار گزینی پاسخ داد که ظرفیت تکمیل شده دیگه کارگر نمیخواهیم درهمین حین آقای وارد شد که که لباس مهندسین کارخانه رابتن کرده بود امدو کنار من نشست من که دلم خالی شده بود گفتم چگونه ممکنه من جزو اولین نفرها بودم که قرارداد امضا کردم مهندس ذکرشده که از جریان باخبر شد گفت من یه کارگر دیگه میخوام بدینش به من بعد روکرد به من گفت بیا بریم همراهش رفتم انبار لباس کارو کفش گرفتم ورفتیم سالن جوشکاری ازم امتحان گرفت قبولم کرد اما مسیول خط گفت من ظرفیتم پره نیازی به کارگر ندارم بهمراه مهندس که بعدها فهمیدم نام خانوادپیشون قره گوزلو بود به قسمته پرسکاری رفتیم و کنار چنتا کارگر دیگه مشغول کار شدم باورت نمیشه روزا که هیچ شبها هم اضافه کاری میگرفتم دوشیفته کاری را کار میکردم برای روز رستوران داشتیم اما برای شام از بیرون غذای گرم میآوردند معمولا چلو کباب برگ بود منکه مدتی بیکار بودم شام بدوراز همسرو فرزندم ازگلوم پایین نمیرفت گوجه و نونشو میخوردم برنج وکباب رو میبردم خونه تا زن وفرزندم نوش جان کنند بعدها فهمیدم که پنجاه ویک درصد سهام شرکت متعلق به آزادگان است شروع کردم به رای زنی برای تمدید قرارداد اما ه چه زدم نشد خدا پدره مهندس قره گوزلو را بیامرزه با پادر میانی ایشان دوماه دیگر قراردادم تمدید شد اما ستاد آزادگان وقت حدی از دادن معرفی نامه امتناع میکرددر روز آخری که برای تشکر نزد مهندس رفتم بحال من گریه کرد واضهار تاسف کرد خلاصه عیدرا باخوشی گذراندیم به غیره خودی بیشتر اطمینان داشته باش تا خودی از این دولتیها وازاین بنیاد آبی برای امثال منو شما گرم نمیشه فقط مگه خدانظرش بما باشه درست میشه بخدا توکل کن که درمان هر دردیه
یک خبرخوش=قراراست سنوات ارفاقی فرزندان شاهدرابدهندوبجای این(خروجی ها)،ایثارگران تازه نفس وبیکارعزیزرااستخدام کنند(ورودی ها)=قابل توجه آقای شهیدی!!!!!
باورنمیکنم عزیزم.......اینهااگرسنوات ارفاقی رابدهند،پس درب ودیوارومیزوصندلی و.......آنهاچطورشیک وآنچنانی شود؟؟؟!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi