شناسه خبر : 26474
چهارشنبه 27 فروردين 1393 , 12:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به خاطرنفس های همسرم ممنون

رضایی- دکتر عباسپور عزیز وبزرگوار! به خاطر آن همت والایت و انسانیت وهمدلی وعشق به همنوع چه برسد به جانبازان ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس که هنوز در حال وهوای آن قرار داری ممنون و سپاسگزار اول خدا و بعد شما. به خاطر بهتر نفس کشیدن همسرم ودردها وخس خس هایی که بهتر از قبل وسال نویی دیگر در کنارمان بود. آیا در این ایران درن دشت کسی به جز خدا نمی توانست شما را سر راه ما قرار دهد و واسطه خیر ((فاش نیوز حامی جانبازان ))؟ چه میشد اگر همیشه ((هر چند خیلی تلاش کردم اون هم بعد از 30 سال که همه را خواست خدا می دانم ))دلی را خوشحال وخانواده ای را از نگرانی به در آورید؟ وچه زیباست ایه(( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ))

دستگاه اکسیژن و اسپری هایی که به سفارش شما توسط دکتر ادیب به همسرم دادید و خوشحالی او که برایم دنیایی ارزش داشت که یاران هر چند دور شده اند ولی می دانند چه می کشید و آنها هم خوشحالند که از این فرصت هایی که خدا برای خدمت به جانبازان داده استفاده وگوی سبقت را بربایند تا پیش خدا اجر ببرند ولبخندی بر لبی نقش بندد.

جا دارد از دکتر ادیب و آقای پیشاهنگ که همیشه با برخورد خوبشان پاسخگو بوده اندسیاسگزار باشم و تقاضای کمیسیون تعیین درصد موج اعصاب و روان که تو را خدا اگر در حالت عادی نباشند خانواده ای را فلج خواهد کرد(( همان روز صبح خودش وبچه ها را مجروح کرد و هنوز در زخمش عفونت پر است ))! به خدا اعصاب وروان کف درصد ندارد. جوانانی که در حالت عادی چهره ای بس زیبا و  روشن داشته و لحظه ای به خدا از ذکر غافل نیست، مثل اینکه انشال.. کمیسیون اردیبهشت برگزار می شود.شما درد ما را می دانید. شاید افراد کمیسیون کمتر آشنا باشند. یادتان باشد زمانی با هم در یک سنگر بوده ا ید. باز هم ممنون به خاطرهمه تلاشتان بعد از خدا که امسال هم همسرم کنارمان بود. از خدا برای همه وشما آرزوی طول عمر با عزت وسالی سرشار از سلامتی و سرسبزی برکت را دارم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi