شناسه خبر : 26457
سه شنبه 26 فروردين 1393 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رحیمیان و دهقان و زریبافان مدیران خوبی نبودند!

سید عباس ج 25% - چند وقتی راجع به مشکلم می خواستم با آقای شهیدی دیدار حضوری داشته باشم و چند دفعه به طبقه دهم بنیاد مرکز مراجعه کردم.

متاسفانه درب آسانسور آن طبقه قفل بود و به ناچار از طبقه نهم یا یازدهم به هزار بدبختی به طبقه دهم رفتم. چون آقایان حراست در طبقات نهم و یازدهم ایستاده اند و از رفتن به دهم ممانعت می کنند.

خلاصه به طبقه دهم رفتم و بازهم نتوانستم ایشان را ملاقات کنم و چند روزی در همکف منتظر ایشان بودم و ایشان را ندیدم که از آنجا تردد نمایدو از آسانسور های آنجا استفاده نماید.

بعد از پرس و جو فهمیدم ایشان یک آسانسور اختصاصی که از زیرزمین (پارگینگ) مستقیم به طبقه دهم رفته و درب آن در اتاق ایشان باز می شود. از این آسانسور صرفاً زمان آقای کروبی استفاده می شد و فکر می کنم آقایان رحیمیان و دهقان و زریبافان مدیران خوبی نبودند که از آن آسانسور خصوصی استفاده نمایند.

خدایا عاقبت همه ما را ختم بخیر بفرما!

اینستاگرام
سلام
هرسال میگیم دریغ از پارسال هیچ بدی نرفته که جایش بدتر نیاد امثال آقای شهیدی که اهل اینگونه خدمتهای درباری هستند اوه تا دلت بخواهد تو مملکت داریم خدا خانه ظلمشون ویران کنه اینهمه رنگ ونیرنگ برای چیه نمیدونم نیومده رخ در پرده کشیده تا دست ما به دامانشان نرسه یا ایثارگران ویروس دارند یاایشان با قلبی سرشار از کینه آمده آخه مگه میشه روحانی جماعت اینقدر از خود متشکر باشه
مسائل حفاظتي محفوظ ، ولي ملاقات با مردم حاصل کار را نشان ميدهد . راه برخورد با مردم ببنديد ديگر از اوضاع مردم خبر نداريد.
احياي آسانسور كروبي از مصاديق تحول در نظام اداري بنياد است بايد آن را به فال نيك گرفت با اين اقدام احتمالا مشكلات ايثارگران حل خواهد شد
دیدگاه آقای شهیدی به جامعه ایثارگری همان دیدگاه نازلی است که کروبی نسبت به جامعه ایثارگری داشت و حتی ایثارگران را به زندان اختصاصی بنیاد می انداخت اینها همه از سر وته یک کرباسند
سلام
من تقریباً پارسال همین موقعها از کارهای آقای زریبافان در همین سایت حمایت کرده بودم و اینکه ایشان یک انسان خاکی هست. و همانطور که خودتون هم باهاش مصاحبه کردید گاهی وقتها تا ساعت 12 شب هم سرکار بوده. ولی من با وجود جو کشور میدانستم که در دولت جدید مدیران زحمت کش و نون حلال خورده را راه نمیدهند و فقط دنبال افراد به اصطلاح (چشم قربان گو) هستند.
پس ایثارگران عزیز دقت کنید که یکی از دلایل این بدبختی خود شما هستید. که مدام به آقای زریبافان می توپیدید . البته هرچند که من در آن دوران خیلی اذیت شدم ولی میدانستم که همه دارند زحمت می کشند و نه فقط من.
من خودم با اینکه کارمند بنیاد شهرستان هستم چندین بار به صورت عادی با آقای زریبافان دیدار کوتاهی داشتم و دیدن ایشان هیچ موقع سخت نبود ولی شما اگه شهیدی را دیدید سلام ما را هم بهش برسونید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi