شناسه خبر : 26436
دوشنبه 25 فروردين 1393 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جیب شهرداری یا بنیاد؟!

توکلی- گویا تاکنون برای دریافت کارت ویژه(مترو و اتوبوس) جانبازان به مراکز مربوطه مراجعه نکرده ای تا ببینی بااظهار نظر مسئولین در خصوص عقدقرارداد سال 1386 بنیاد با شهرداری به ازاء هر 6 ماه تمدید کارت چه استفاد شود یا نشود باید مبلغ 145000 ریال پرداخت کنی و تازه اینکه مسئولین بهره برداری مترو با منت فراوان که بر سر جانبازان می گذارند می گویند این هزینه از جیب شهرداری انجام می شود نه بنیاد!

سؤال از مسئولین این است که چرا برای کارت منزلت بازنشسته ها بدون منت و تمام رایگان می باشد و منت بر سرشان گذاشته نمی شود؟ این کار کار پسندیده ای است ولی تبعیض وجود دارد. لازم به یاد آوری ست که در فروش بلیط خطوط هواپیمایی چه در حوزه دولتی و یا خصوصی تخلف می شود و زیاد و متأسفانه مسئولین بنیاد و هواپیمایی بی توجه می باشند به این امر هستند؟! در خیلی از حوزه ها این بی تدبیری وجود دارد و به کسی بر نمی گردد مگر رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور که ریاست بنیاد را به عهده دارد (آقای شهیدی) ومجلس شورای اسلامی وکمیسیون اصل 90 مجلس که با بی نظارتی و کم کاری دست سازمان ها وغیره ....را در تخلف کردن را باز گذاشته اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi