شناسه خبر : 26429
یکشنبه 24 فروردين 1393 , 15:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای شهیدی! شما هم ؟!

فرزند شهید- رییس بنیاد شهیدم از طبقه 11 که ملت میتونستند برند و بیاند به طبقه 10 اومده و بازسازی میلیاردی هم در اینجا صورت گرفته! پرده و مبلمان و کاغذ دیواری شکیل .... درضمن آسانسور طبقه 10 بسته شده تا مردم به این طبقه دسترسی نداشته باشند . اینا هم ... وای برما!

اینستاگرام
خدا آن روز را نيارد كه انسان قبل از آنكه خود را بسازد جامعه به او روي آورد
این همه هزینه بیخود میشه وپیامک هایی به مردم برای تبریک سال نو میشه بودجه دارن ولی برای پرداخت معوقات این ماه واون ماه میکنن که بودجه ندارن .ای خدا ااااابه داد دل مابرس ازکی بنالیم به کی بگیم
روحانی مچکریم
سلام ، طبقه دهم برای امثال ما بسته است اما برای مسئولان متملق و چشم قربان گوی بنیاد باز است. انگار در دوران جناب حافظ افرادی هم مسلک مسئولان بنیاد باعث اذیت و آزار و کارشکنی بودند چون جناب حافظ فرمود:
بود آیا که در میکده ها بگشایند
گره از کار فرو بسته ما بگشایند
اگر از بهر دل زاهد خود بین بستند
دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند
بنام خدا
جناب اقای شهیدی با توجه به گزارشات مستند و مستمرر در خصوص خصوصی نمودن یک طبقه از ساختمان بنیاد و صرف هزینه بسیار در ان لطفا توضیح دهید که ایا این بودجه ایا از بودجه بنیادیست که حتی حاضر به پرداخت فاکتورهای هزینه جانبازان بعلت کمبود نقدینگی بوده .و یا از محل دیگر مانند حساب شخصی تان تادیه شده بیصبرانه منتظر جوابگویی ان مقام محترم و روحانی انشالله خدا ترس خدا ترس میباشیم .ان الله سمیع البصیر خداوند شنوا و بینا به تمام اعمال انسانهاست . البته اگر اعتقادی به قران و وعده های ان باشد .
یقیننا اگر از محل بودجه بنیاد باشد جدا باید به حال خود و عاقبت خود بگرئید چه جانبازانی که بعلت یک صد هزارم بودجه دکوراسیون دفتر شما در شرف شهادت قرار دارند .
حاجی اقا شهیدی تقبل اللهههههههههههه
یا علی نیک می دانم بجز دندان تو هیچ دندانی نزد بر نان جو

شاهد اقبال در آغوش کیست؟ کیسه نان و رطب بر دوش کیست؟
کیست آن کس کز علی یادی کند بر یتیمان من امدادی کند
ای که هر دم دم ز حیدر می زنی بر یتیمان علی سر می زنی؟
بر یتیمان علی پرداختن بهتر از هفتاد مسجد ساختن
باده ما باده انگور نیست شهد ما در لانه زنبور نیست
هر می نوشد دگرگون می شود لیلی اینجا همچو مجنون می شود
یا علی نیک می دانم بجز دندان تو هیچ دندانی نزد بر نان جو
یا علی لعل عقیقی جز تو نیست هیچ درویشی حقیقی جز تو نیست
یا علی نیک می دانم بجز دندان تو هیچ دندانی نزد بر نان جو


چون بیفتم زپا علی گویم

یاکه خیزم زجا علی گویم

گربیفتد تنم به بحربلا

من به بحر بلا علی گویم

گر دلم غرق غم بودغم نیست

من بهر ابتلا علی گویم

تاببخشد خدا گناهم را

عوض هر دعا علی گویم

نیستم ناامید از لطفش

بین خوف و رجا علی گویم

چون به محشرزخاک برخیزم

من بروز جزا علی گویم

نیستم نا امید ازلطفش

بین خوف ورجاعلی گویم

هرچه هستم محب او هستم

دمبدم یکصدا علی گویم


کلب دربار مرتضایم من

بنده شاه لافتایم من

غریبم آشنایم جز علی نیست

انیس ناله هایم جزعلی نیست

اسیرم مستمندم بینوایم

خداداند نوایم جز علی نیست

دمی که روح در آدم دمیدند

زجا برخاست آدم یاعلی گفت

چو نوح از موج طوفان ایمنی خواست

توکل کرد و هردم یاعلی

خلیل از بت شکستن نی هراسید

تبر بگرفت و محکم یا علی گفت

عصا در دست موسی اژدها شد

کلیم آنجا مسلم یا علی گفت

نمیشد زنده جان مرده هرگز

یقین عیسی بن مریم یا علی گفت

رسول الله شنید از پرده غیب

ندائی آمد آنهم یا علی گفت

علی در کعبه بر دوش پیمبر

قدم بنهاد و خود هم یا علی گفت


به فرقش کی اثر میکرد شمشیر

گمانم ابن ملجم یاعلی گفت
مدیریت کشور دست عده ای نامحرم است لذا این قبیل اتفاقات طبیعی است .کجاست شمع بیت المال و شمع شخصی علی (ع ) که بسوزد و راه را در این تاریکی و ظلمت برای همه و مخصوصا مدیران مدعی راه علی (ع) نشان دهد.
باسلام ودرود به همه شهدا وایثارگران وای به انهای که در حق شهدا وایثارگران ظلم کردند ودر دادن حق انها بار مالی را پیش کشیدند وبه نظر بنده انهای که وجود خود را در دفاع از ناموس شرف وطن در طبغ اخلاص گذاشتندگفتن بار مالی معنی ندارد وظالمین در پیشگاه مردم وخدا شرمنده خواهند شد .
سلام
تعجب نداره خرج که از کیسه مهمان بود حاتم تاحی شدن آسان بود
با کار های فضاحت بار فرهنگی ایشان بیش از این انتظار نمیرفت این رسم شده دفاتر مدیران وروسا باید درخور ایشان باشد تا کارآمدتر دامن آلوده کنن مگر شهید مدرس یا آیت الله طالقانی که روی زمین در مجلس جلوس میکردند دقت نظر نداشتن در کنار وظایف رسمی کنار ملت ودر دسترس ملت بودند آقا صندلی خدمت ودفتر خدمت که آرامگاه ابدی نیست وقتی حجت الاسلام اینقدر خوش سلیقه و جاه طلب میشن داد از دسته فلان دکتر و مهندس مدیر دیگه فاتحه تمام ملت نسخش پیچیده آقای شهیدی شما درس طلبگی را در کدام حوضه وتحث دراست کدام استاد بوده ولایت فقیه مسلمین مبلمان دفترشون فقط تعقیر رنگ و تعمیر شده فکر نکنم آقای زریبافان هم یک همچین سلیقه ای بخرج میداد اما زیاد دل نبندید که توقفگاهتان دایمی نیست
یادگارشهیدعزیزنمیدانم چندسالت است وچه تجاربی دراینگونه مواردداری؟ گفتنیهابسیارامااصطلاحااب دهان به بالاانداختن است؟
خدایا ! مرگ را به من عطا فرما،چون توان خون دل خوردن بیش از این را واقعا" ندارم ........................!!!
اگر تا کنون فکر می کردید که ایشان با دیگر اعضای دولت یازدهم

!! فرقی داشتن مطمئن باشید سخت در اشتباه و

توهم بسر می برده اید.
سلام زیاد سخت نگیر از قدیم گفتن هر چیزی بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک . برا پرداخت معوقات بودجه ندارند اما برا بریز و بپاش و خرجهای بیخودی میلیادی خرج می کنن آیا این انصاف است؟
ایثارگران عزیز گرچه درب دنیا برویمان بسته شده انشاالله درب بهشت بروی ما باز شود . کسانیکه خواستار تجدید نظر در انتخاب رئیس بنیاد شهید هستند و انتخاب شخص درد کشیده ای از میان خود ما ایثارگران هستند لطفا + دهند. روی ماه شما را بوسه باران میکنم که اینقدر نجیبید گرچه این آقایون صورت زیبای شما را با صورت دنیا معاوضه کردند ننگ بر ...دنیا دوست.
هرکس اطلاع داردجواب بدهد:آیاهزینه بیمه تکمیلی ما فرزندان شاهد(شاغل)ازابتدای امسال به عهده ادارات محل کارمان است یابه عهده بنیادشهید؟
اگر در دستگاه دولتی شاغل بودید اداره مطبوعه اگر در کارخانجآت ویا شرکتهای خصوصی به بنیاد شهید مراجعه کنید
سلام برامام وشهدا دور از جان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) که انشا الله تا ظهور آقا مون سرورمان امام زمان (عج)سایش برسرمان بماند .نقل است که حضرت امام (ره) طی سخنانی در جمعه آخر شعبان یکی از سالهایی که در نجف اشرف بودند فرمودند .« ملا شدن چه آسان، آدم شدن چه مشکل» رئیس بنیاد قبل از آقای شهیدی که غیر ملا بود آن بود وای به این که ایشان ملا هستند.
چند وقتی راجع به مشکلم میخواستم با آقای شهیدی دیدار حضوری داشته باشم و چند دفعه به طبقه دهم بنیاد مرکز مراجعه که متاسفانه درب آسانسور آن طبقه قفل بود و به ناچار از طبقه نهم یا یازدهم به هزار بدبختی به طبقه دهم رفتم چون آقایان حراست در طبقات نهم و یازدهم ایستاده اند و از رفتن به دهم ممانعت می کنند خلاصه به دهم رفتم و بازهم نتوانستم ایشان را ملاقات کنم و چند روزی در همکف منتظر ایشان بودم و ایشان را ندیدم که از آنجا تردد نمایدو از آسانسور های آنجا استفاده نماید بعد از پرس و جو فهمیدم ایشان یک آسانسور اختصاصی که از زیرزمین (پارگینگ) مستقیم به طبقه دهم رفته و درب آن در اتاق ایشان باز میشود و از این آسانسور صرفاً زمان آقای کروبی از آن استفاده میشد و فکر می کنم آقایان رحیمیان و دهقان و زریبافان مدیران خوبی نبودند که از آن آسانسور خصوصی استفاده نمایند. خدایا عاقبت همه ما را ختم بخیر بفرما.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi