شناسه خبر : 26426
یکشنبه 24 فروردين 1393 , 13:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلم از گریه پر و...

طوطی کوتوله- سلام بر تمامی خفتگان در دل خاک ودرود برشهیدانی که برای برقراری نظام مقدس اسلامی به ظاهر خفته اند اما تمام قد در مقابل دیدگان ما ایستاده اند تا حالا این حال براتون پیش اومده که چهره ی یک شهید آنچنان در وجودت بشینه که تو فکر فرو ببردت و مثل یک تکه سنگ مات و مهبوت بشینی و به عقبه کارمون فکر کنیم!

آقا تو صورت مادرایی که بر مزار شهیدی نشسته و با تمام عشق سنگ مزار فرزندشو با گلاب عطرآگین می شوره نگاه کردی؟ چگونه سنگه سردو به گرمی میبوسه ودست سر سنگ میکشه! یا پدری که تمام آینده شو فقط رو یک سنگ سیاه وسفید میبینه و زیر لب یه چیزی زمزمه میکنه. اون داره با کی حرف میزنه ؟ چرا زیر لب؟ آیا شاکیه یا راضی؟!

... دختر جوانی همراه پسری جوان با یک جعبه شیرینی اومدند. من که از بی وفایی زمونه دلم گر گرفته بود تازه از یه شکم سیر گریه کردن دست کشیده بودم، محو تماشای این دو جوان شدم. یه جوری که انگار از قدیم میشناختمشون! پسر جوان بعد از غبارشویی با گلاب اومد به طرفم. جعبه شیرینی را جلوم گرفت. گفت بفرمایید. از جایی که من عادت به خوردن چیزی بر سر مزار ندارم، عذر خواهی کردم. گفت این خیراتی نیست. شیرینیه عروسیمونه! مو به تنم راست شد. گفتم مبارکه. چرا اینجا؟ گفت اومدیم به پدره خانمم قول بدم تا آخره عمرمم غلامشونم. اینجا دیگه اشک راضیم نمی کرد.  تو بغلم گرفتمش. های وهای گریه کردم. عروس خانم یه شیشه آب معدنی آورد وجرعه ای آب تو حلقم ریخت.

کمی که آروم شدم سؤال کردند: شهید شما کدامه؟ گفتم من شهید ندارم اما باشهیدان همرزم بودم. گفتند جانبازید؟ جواب دادم: بله. پرسیدند: از چه ناحیه ای دچار ضایعه هستید؟ پاسخ دادم به جهت طولانی بودن مدت اسارت دچار بیماری اعصاب و روان شده ام. سؤال کردند الان از خدمات بنیاد راضی هستید؟ جواب دادم در مقابل شما چیزی از دست ندادم که کمبودشو حس کنم. اماکلا" از مسیولین راضی نیستم. اون وعده های که در مقابل انقلاب به ما دادند هیچ کدامش اجرای که نشد هیچ همون یه ذره دین وایمانی هم که داشتیم از خونمون رفت دیگه! فقط در مقابل نسل شما نسل ما سوخت و بی هدف داریم دنبال مقصر می گردیم! از اینجا از تمام شهدا خواهشمندیم از گناهان ما بگذرند

اینستاگرام
ما به دنبال زنده نگه داشتن اهداف پدرانمان ایستاده ایم با مادیات و خدماتش کار نداریم.خدمات جامع که چه عرض کنم خدمات ناچیز وبی ارزشش تو سر همشون بخوره آقا ما می ایستیم تا قیام حضرت مهدی(عج)ظلم ظلم است و ایستادن در مقابل ظلم افتخار است.یادگرفتیم از سالار شهیدان زیر بار ظلم زندگی نکنیم و مرگ با عزت را از زندگی با ذلت ترجیح دهیم.ما به عهدمان پایبندیم.آقای شهید زنده نگرانی ما مادی نیست نگرانی ما از نادیده گرفتن و پایمال کردن خون پدرانمان و حقوق خانواده های ایثارگران است.ما چیزی نداریم از دست بدهیم ما بدنبال دستاورد دنیایی نیستیم.آنقدر رگ و غیرت شهدا در وجودمان هست که این افتخار را با هیچ مادیاتی عوض نکنیم.اما کسانی که از شهدا حیا نکردند و بر ما و خانواده هایشان بی مهری کردند باید بدانند وعده ای که داده شده امام زمان قاتل مادرش را از قبر بیرون می کشد و انتقام می گیرد و سیلی می زند زمانی هم این افراد از شهدا سیلی محکمی خواهند خورد.زمان موعود نزدیک است.
سلام ، همین طرز فکر فرزند شهید برای تمام ایثارگران و مردم کافیست. دوستان عزیز ، مدیران محترم فاش نیوز با زحمت فراوان این سایت مقدس را نگداشتند تا صدای بحق ایثارگران به گوش مسئولین برسد. سالها پیش عرض کردیم جلوگیری از رشد جمعیت مسلمانان باعث مشکلات زیادی در آینده خواهد شد. گفتیم چرا صله رحم که به معنی پی در پی زائیدن است به دید و بازدید تغییر دادید؟
امروز فریاد میکنیم بدنبال مادیات دنیوی نیستیم بلکه آینده را در فرمایشات رهبر معظم انقلاب میبینیم که خواستار ایجاد مدیریت جهادی در این برهه زمان هستند. امروز فریاد میکنیم فساد مدیریتی باعث نگرانی شده و در آینده نزدیک غیر قابل کنترل خواهد شد. امروز فریاد میکنیم شعار تریبون مدیران برای ادامه راه شهدا و عمل به وصیت آنان را از زبان شهیدان زنده بشنوید که بشدت مورد ظلم و ستم قرار دارند. امروز فریاد میکنیم مدیرانی از جنس ثروت و قدرت زیبنده و شایسته مذهب تشیع نیستند. امروز فریاد میکنیم مدیرانی سیاست باز و گرین کارتی هم پیاله دشمنان امت اسلام هستند گرچه در لباس اسلام مخفی شدند. امروز فریاد میکنیم از استکبار هراس نداشته باشید اما مدیرانی میگویند بهایی برای بهائیت محاکمه نمیشود و بدنبال اظهار غلط کردن بجای شیطان بزرگ هستند.
امروز فریاد میکنیم فاش نیوز دوستت داریم.
شرمنده اشتباه منفي خورد
آخی..
الهی که بابام از من راضی باشه..
آفرین دلم گرفت و اشکم درآمد از این نوشته اما این نارضایتی ها بازتاب عملکرد خود مسئولین هست که بی شک همه ما جانبازان با گوشت و پوست خود این نا مهربانی ها را میبینیم و دم نمیزنیم و یا اگر صحبتی از سر دلسوزی میکنیم .... متاسفانه وقعی نمیگذارند ...
در پل صراط همگی منتظر قدوم مسئولین بی مسئولیت میمانیم.ما از نسل پرندگان شکاری هستیم که بالهایمان دیگر زخم برداشته اما هنوز قلبمان برای آن معمار انقلاب و پیر جماران میتپد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi