شناسه خبر : 26414
یکشنبه 24 فروردين 1393 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از این بیمه نیمه کمرمان شکست!

یاحسن شوش دانیال- جناب آقای مجتهد! مدتی پیش در پیامی از جنابعالی و تمام دست اندرکاران راهنمایی واستمداد خواسته بودم. در جریان استنکاف سازمان تأمین اجتماعی از احتساب سنوات ارفاقی با شرایط ازکار افتاده کلی 25 درصد با بیش از 29 سال سابقه، همچنین خودداری از احتساب رأی کمیته مشاغل سخت و زیان آوری برای محاسبه مستمری بازنشستگی متأسفانه با توجه به فوریت موضوع به علت طرح بازنشسگی تشویقی، سازمان تأمین اجتماعی با چشم پوشی از حق قانونی ایثارگری و صعوبت مصوب بیش از 21 سال سابقه مشاغل زیان آور کماکان ضمن نادیده گرفتن امتیازات فوق به علت مستمری بگیر بودن و برگشت بکار طبق رأی کمیسیون ماده 16 به استناد رأی دیوان عدالت فقط اصرار به ترمیم مستمری سابق گرفته و حتی حاضر به محاسبه مستمری بنده مثل یک فرد عادی یعنی میانگین 2 سال آخر بیمه پردازی توسط شرکت مخابرات نمی شود!

دیگر با این کار سازمان تأمین اجتماعی شیرازه زندگانی ما عملا" پاشیده می شود. شما را به تمام مقدسات قسم می دهم که عاجلا" نسبت به رهنمود و رفع گرفتاری ما اقدام نمایید. از تمام بزرگواران و کارشناسان حقوقی و اشتغال و بیمه نیز برای حل این معضل استدای مساعدت فوری داشته و آماده ام حضورا" تمام سوابق و مستندات را ارایه نمایم. ضمنا" دادخواستی به دیوان عدالت داده ام که با توجه به طولانی بودن نوبت در اواخر امسال عملا" زیان کمرشکنی بر ما وارد خواهد شد.

اینستاگرام
سلام ، حضور افرادی ثروتمند و بی تقوا در مدیریت کشور باعث معضلات فراوانی برای مردم بخصوص ایثارگران شده است. آنها با استفاده از ثروت به قدرت رسیدند به همین دلیل شایستگی حضور در پستهای مدیریتی حکومت اسلامی را ندارند. از سوی دیگر میدانیم در وضعیت پیشرفت انقلاب و شرایط اقتصاد مقاومتی در مملکت ، امکان ندارد افراد دلسوز و انقلابی ثروتمند شوند مگر اینکه حق و حقوق عده زیادی از مسلمانان ضایع گردد.
برای مثال ثروت انبوه مستخدمین بنیاد از تضییع حقوق ایثارگران جمع شده که میتوان با مقایسه وضعیت مالی یک جانباز با یک مستخدم بنیاد که وظیفه خدمت داشته متوجه تفاوت چشمگیر و تبعیض را عینا مشاهده کرد.
اما وظیفه ایثارگران با وجود تبعیض و کارشکنی بنیاد فقط اطلاع رسانی به مسئولان ارشد کشور میباشد که این وظیفه بسیار مهم با ایثار وقت و هزینه شخصی مدیریت محترم فاش نیوز و کارشناسان گرامی نظیر جناب آقای مجتهد امکانپذیر گردیده است.
با توجه به مشکلات دستگاههای نظارتی کشور ، اقدام نمایندگان محترم مجلس در خصوص تصویب قوانین لازم در کمیسیون اجتماعی یا تحقیق و تفحص از بنیاد با همین اطلاع رسانی و تظلم کلید خورده که امیدواریم فارغ از هرگونه ملاحظات سیاسی که اقتصاد و قوه قضاییه را به این روز انداخته نسبت به پاکسازی فساد اداری و انجام وظایف و تکالیف الهی در مقابل مردم و خداوند متعال ، تمام ایثارگران معزز و مردم شهید پرور را اقناع نمایند. انشاالله
مثل آقای م . ر که معاون بود
مثل آقای ا . ر م که رئیس .... بود
و .....
و به بهانه های مختلف باب تخریب تبدیل شده به ارزش و برخی آدهائیکه در رای گیری ها نه موافق هستند و نه موافق و ممتنع هستند که مصادیق منافقین در قران کریم را برای خود قرارداده اند
خدایا مرا به راه راست ومستقیم خودت رهنمون و نگهدار باش
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi