شناسه خبر : 100
یکشنبه 24 آذر 1387 , 14:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اختصاصي فاش : تبليغات نا روا در خدمت نمايي به ايثارگران_چيزي كمتر از 2 درصد !

به رغم تبليغات ناروا درباره استفاده خانواده ايثارگران از سهميه هاي دانشگاه ، امسال خانواده معظم شهدا فقط 77/1 درصد سهميه هاي قانوني را استفاده كرده اند.
اگر چه مطابق قوانين بخشي از ظرفيت هاي دانشگاهي متعلق به ايثارگران است ليكن طي سالهاي گذشته ، بسيار اندكي از اين ظرفيت قانوني توسط خانواده ايثارگران استفاده شده است ، به طوري كه سال گذشته كمتر از 5/1درصد كل ظرفيت دانشگاه ها به ايثارگران (اعم از خانواده شهيدان ، جانبازان  ، آزادگان و رزمندگان) تعلق گرفت و اين در حالي است كه در جاي جاي دفترچه هاي كنكور به طور مكرر سهميه هاي 25 درصدي و 40 درصدي ايثارگران و خانواده هاي شاهد ذكر شده است و اين شائبه را در نزد داوطلبان كنكور و خانواده هايشان  ايجاد كرده است كه گويي همه اين سهميه ها استفاده شده و مي شود.
 خبري كه امروز به نقل از « صحرايي » مدير كل آموزش عالي بنياد شهيد منتشر شد و حاكي از استفاده 77/1درصدي خانواده هاي شاهد از سهميه هاي قانوني در كنكور سال جاري بود ، علاوه بر اينكه نشان دهنده توانايي هاي غرور انگيز وابستگان شهدا و ايثارگران در عرصه هاي علمي است ، بيانگر مظلوميت اين عزيزان و ناروايي تبليغات رسمي نيز مي باشد ؛ تبليغاتي كه با هدف « خدمت نمايي » به خانواده ايثارگران انجام مي شود ، اما بيشتر وهن اهالي ايثار و شهادت را در پي دارد .
{comments}
اینستاگرام
سلام ، با تشکر از فاش نیوز عزیز که قطعی تسهیلات اعطایی ایثارگران را یاد آوری میفرمایند. چنانچه آمار تحویل زمین یا وام مسکن ، سهمیه بنزین، کارت ترافیک شهریه دانشگاه و تحصیل فرزندان ، بیمه رایگان ، سهمیه خودرو و بسیاری از تسهیلات مربوط به ایثارگران محترم که در قانون بودجه سالیانه پیش بینی و اعتبارات لازم نیز اختصاص میابد بررسی گردد ملاحظه میشود اعتبارات هزینه شدند اما در اختیار ایثارگران قرار نگرفته است. امیدواریم تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در خصوص انحراف بودجه های مربوط به سهمیه تسهیلات ایثارگران و عملکرد احراز جانبازی و تعیین درصد که از سوی دیوان عدالت و سایر مراجع قضایی رسیدگی نمیشود اقدام گردد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi