شناسه خبر : 29508
چهارشنبه 30 مهر 1393 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبصره2ماده39 لازم الاجراست

جانباز50درصد - مواد 38 و39 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به همراه قانون اصلاح تبصره (2) ماده (39)
ماده 38 – حقوق و مزایای پرسنل وظیفه و نیروهای داوطلب غیرشاغل در دستگاه های موضوع ماده(2) این قانون که به صورت بسیج مردمی از سوی مراجع ذی صلاح نظیر نیروی مقاومت بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهادسازندگی، سازمان تبلیغات اسلامی،حوزه های علمیه و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به جبهه اعزام و به دلیل حضور در جبهه و یا بر اثر ترور، شهید،مفقودالاثر،جانباز ازکارافتاده کلی گردیده اند،طبق مقررات ،همطراز کادر نیروهای مسلح تعیین و توسط بنیاد پرداخت خواهد شد.
تبصره-حقوق وظیفه جانبازان غیر حالت اشتغال مشمول قوانین نیروهای مسلح بر اساس مقررات مربوط در نیروهای مسلح محاسبه و توسط نیروی مربوط پرداخت می گردد.
ماده39- حقوق و مزایای حالت اشتغال مستخدمان شهید، مفقودالاثر، اسرا،آزادگان و جانبازان از کار افتاده کلی دستگاهها،اعم از کشوری و لشکری براساس قوانین و مقررات استخدامی نیروهای مسلح محاسبه می گردد.
تبصره1-حقوق و مزایای اسرا،آزادگان و جانبازان از کارافتاده کلی توسط دستگاه مربوط و حقوق و مزایای شهدا و مفقودالاثرها توسط بنیاد پرداخت می گردد.
تبصزه2-حقوق حالت اشتغال جانبازان و آزادگان از کارافتاده کلی موضوع مواد(38) و (39) این قانون در صورت اشتغال در دستگاههای موضوع بند (الف) ماده(2) این قانون قطع می گردد.
ماده40- حقوق بازنشستگی شهدا،جانبازان و آزادگان مشمول قانون حالت اشتغال،معادل آخرین حقوق و مزایای دریافتی تعیین و هرساله متناسب با افزایش ضریب حقوق شاغلین اضافه و به شکل تبصره های زیر عمل می شود.
تبصره1-حقوق بازنشستگی مشمولین قانون حالت اشتغال،اعم از اینکه در اجرای قانون مذکور و یا سایر قوانین و مقررات مربوط بازنشسته شده باشند مشابه کارکنان همطراز(بازنشسته در سال تصویب این قانون) تطبیق و اعمال می گردد.
تبصره2-حقوق بازنشستگی و وظیفه شهدا،جانبازان و آزادگان غیرمستخدم دولت توسط بنیاد و حقوق بازنشستگی و وظیفه جانبازان و آزادگان مستخدم دولت توسط صندوق بازنشستگی دستگاه ذیربط پرداخت می گردد.
تبصره3-مشمولین قانون حالت اشتغال هنگام نیل به بازنشستگی از کلیه امتیازات منظورشده برای شاغلین همطراز(مانند پاداش پایان خدمت و غیره) برخوردار می گردند.دستگاه مجری حکم حقوق بازنشستگی مکلف به تامین و پرداخت حقوق و امتیازات مذکور خواهد بود.
________________________________________

قانون اصلاح تبصره (2) ماده (39) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
براساس ماده واحده این قانون، قانون اصلاح تبصره (2) ماده (39) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب 2/10/1391 کلمه 'می گردد' حذف و کلمه'نمی گردد'جایگزین می شود.
از سوی رئیس جمهور، قانون اصلاح تبصره (2) ماده (39) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، قانون اصلاح تبصره (2) ماده (39) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که در سوم مهر ماه 1392 در مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 10مهر 1392 به تایید شورای نگهبان رسیده بود، در تاریخ اول آبان 1392 از سوی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.
بر اساس ماده واحده این قانون، قانون اصلاح تبصره (2) ماده (39) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب 2/10/1391 کلمه "می گردد" حذف و کلمه "نمی گردد"جایگزین می شود. این قانون از تاریخ تصویب لازم الاجراست.
.

تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
با ابلاغ از سوی رئیس‌جمهور؛
قانون اصلاح تبصره (2) ماده (39) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ابلاغ شد
از سوی رئیس جمهور، قانون اصلاح تبصره (2) ماده (39) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ابلاغ شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، قانون اصلاح تبصره (2) ماده (39) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که در سوم مهر ماه 1392 در مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 10مهر 1392 به تایید شورای نگهبان رسیده بود، در تاریخ اول آبان 1392 از سوی رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

بر اساس ماده واحده این قانون، قانون اصلاح تبصره (2) ماده (39) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب 2 دی 91 کلمه "می گردد" حذف و کلمه "نمی گردد"جایگزین می شود. این قانون از تاریخ تصویب لازم الاجراست

اینستاگرام
این شامل فرزندان شهدای شاغل هم میشه؟لطفا راهنمایی کنین
نه
باسلام و سپاسگزاری از انتشار این قانون در فاش نیوز ،امیدوارم : رییس دولت تدبیر وامید با همتی جانانه این قانون و قانون 190 را عملیاتی کرده و همچنانکه درمنزل جانبازان حضور و از یادگاران دفاع مقدس دیدار میکنند ، با عمل به این قوانین حقوق معطل مانده جانبازان را 26 سال پس از جنگ پرداخت نموده و ثابت کنند که :ای جوانان پرشور رزمندگان مخلص شیران شرزه دفاع مقدس و ای جانبازان که اکنون گرد پیری و میانسالی بر چهره هاتان نشسته اما دلهایتان با همچنان صفاست ، شماهرگز فراموش نشده آید و اکنون نوبت دولت و نظام است که بدون منت ، بلکه بنابر وظیفه و ادای دین عزمش را یکسره کرده تا بی مهری ها را جبران کرده و دغدغه معاش سالهای پایان عمرتان را تبدیل به آرامش نماید . ان شاالله
تقی جعفری خیلی خوش خیال هستی مثل همسر بسیجی ...همان همسر بسیجی که به اندازه یک شاهنامه از قانون 190 نوشت ولی چه فایده ؟!!
شما اگر بسیجی های دلاور و قهرمان جبهه رفته هستید باید حق تان را خودتان بگیرید و منتظر تصمیم دولتمردان بی انصاف نباشید . آنها دلشان برای آزادگان و رزمندگان بسیجی نسوخته و فقط بفکر خودشان و جیب خودشان هستند . نوشتن فایده نداره . حق گرفتنی است . اگر حق تان را میخواهید از طریق آقای مجتهد نامه (طوماری) بنویسید و به دست رهبر معظم انقلاب و وزیر دفاع و ...برسانید . ثروتمندترین ارگان کشور ما سپاه است و آنقدر پول و امکانات و قدرت دارد که میتواند تمام مشکلات شما آقا تقی و همسر بسیجی و سایر بسیجیان و .... را حل کند . شما جعفری و بقیه ، از فرزندان ایثارگر کم ترید؟؟؟ تازه آنها جبهه هم نرفته بودند بلکه پدرانشان مبارز و جبهه رفته بودند. من از همسر بسیجی تعجب میکنم چرا به کمک همسرش همه را با هم متحد نمیکند تا پیگیر حق شان باشند . نامه نگاری 100 سال دیگر هم مشکل را حل نمیکند
این خط این نشون .
کی اجرایی میشود وقت گل نی
در 16 سالگی با عنوان بسیجی سپاه در کربلای 2 شرکت کردم 32 سال می گذره اما چون برای خدا رفته ام از گفتن خیلی خیانتها وووو در حق خودم جانبازان اکراه دارم اما امپپ هر لحظه عضو قطع شده ام منا اذیت می کنه وقتی جگرم اتیش می گیره خوب دست خودم نیست خدا را صدا می زنم تا خاموش شم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi