شناسه خبر : 28950
چهارشنبه 26 شهريور 1393 , 12:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ به چند پرسش

 

مهدی ایزدی- درخصوص افرادی که حادثه آنها توسط کمیسیون احراز مورد تأیید قرارگرفته ولی کمیسیون پزشکی به صدمات وارده به عنوان صدمات و ضایعات سطحی ناپایدار که موجب

نقصان دائمی درفرد می شود تشخیص داده شده و بر صدمه وارده درصد نداده است، بهتر است مسئولین محترم کمیسیون پزشکی که اطلاعات تخصصی بیشتری دارند پاسخ لازم را ارئه نمایند.

ولی راجع به سایر موارد به اطلاع می رساندبرخی صدمات که نیاز به بررسی پزشکی دارد، احراز آن موارد منوط و مشروط به نظر متخصصین کمیسیون پزشکی ( ازجمله مشمولین بند ((م)) ماده 44 قانون توسعه پنجم) ؛ ولی درمواردی که مدارک مثبت کامل باشد و ضایعه جنگی محرز شود، کمیسیون پزشکی موظف است به میزان صدمات وارده، درصد ازکارافتادگی دهد و درسایر مواردی که کمیسیون احراز استان به دلیل نقص مدارک و یا ابهام در نحوه حادثه مجروحیت فرد را احراز نکرده است افراد می توانند در صورتی که پرونده درکمیسیون احراز مرکز مطرح نشده، درخواست بررسی مجدد از کمیسیون احراز مرکز نمایند و درصورتی که پرونده توسط کمیسیون احراز مرکز نیز تایید نشده به کمیسیون ماده 16 شکایت نمایند .

*** جانبازان و آزادگان معزز که به صورت داوطلب و بسیج مردمی به جبهه اعزام شده و درجبهه وی بر اثر ترور ازکارافتاده کلی شده اند و شاغل دستگاه های کشوری و لشکری هستند، براساس ماده 39قانون جامع احکام حقوقی آنها براساس قوانین مسلح صادر و توسط دستگاه مربوطه پس از تصویب آیین نامه آن توسط دولت پرداخت می شود.

درخصوص ماده51،(25%فوق العاده ایثارگری) به دلیل اشکالی که توسط دیوان محاسبات گرفته شده بنیاد تاکنون اجرا نکرده (دیوان محاسبات اعلام نموده فوق العاده ایثارگری به استناد قانون خدمات کشوری پرداخت شده و با یک عنوان نمی توان دو پرداختی صورت گیرد ) لذا لازم است دراین خصوص قانون گذار تعیین تکلیف و رفع ابهام نماید.

*** در پاسخ به سوال جانباز شیمیایی که پرسیدند: بنده در تاریخ 24اسفند64دچار موج گرفتی شدم. بنده رو به خرم آباد فرستادن برای مداوا ومداوا شدم و فقط یه معرفی نامه دارم از سپاه برای بیمارستان و در تاریخ8 مهر68در بیمارستان همدان بستری شدم و دکترها تایید کردن که موج گرفتگی دارم وبستری شدم ولی این آقایون بنده رو احراز نمیکنن! میگن باید دقیقا" صورت سانحه بیاری. پس این برگه های بیمارستان چیه؟ حتما باید عکس موشکی که خورده 3متریم وموج گرفته شدم رو بیارم؟!

ایزدی: می توانید بامراجعه به فرمانداری شهرستان خود درخواست طرح موضوع در شورای تأمین شهرستان و صدور گواهی مجروحیت نمایید و گواهی صادره رابه همراه مدارک درمانی به بنیاد شهرستان تحویل دهید.

*** در پاسخ به جانباز 70% که پرسید: اینجانب جانباز 70% هستم که بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق حالت اشتغال تبصره یک منو از سال 83 به خاطر اشتغال قطع کرده است. و با توجه به اصلاح تبصره 2 ماده 39 لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران هنوز بر قرار نگردیده است. از جنابعالی خواهمندم دستور رسیدگی فرمایید.

ایزدی: دستگاهی که در آن شاغل هستید مسئول اجرای حکم حالت اشتغال است ودرصورت استنکاف دستگاه می توانید ازطریق کمیسیون ماده 16 پیگیری کنید.

اینستاگرام
آقای ایزدی مدافع دستگاه محل خدمت خود است و بدیهی است نمی تواند مستقل و فارغ از سیاستهای اعلامی توسط مقامات بنیاد اعلام نظر نماید . پاسخ ایشان درباره قطع حقوق حالت اشتغال و فوق العاده ایثارگری و شبهه دیوان محاسبات مغایر با قانون است و محملی برای عدم اجرای قانون توسط مسئولین بنیاد است .
ممنون ازجناب آقاي ايزدي كه به سوالات ايثارگران پاسخ ميدهيد واين رسم بنيادي ها را كه عادت به پاسخگويي ندارند را درهم مي شكنيد. بنيادبه چنين مديراني نيازدارد تا بتوانند ديوار بي اعتمادي ميان ايثارگران و مسئولان بنياد را ويران كنند. ازاحساس مسئوليت آقاي ايزدي كه طبق شواهدايثارگرهم هستند تشكرميكنيم وبرايشان آرزوي موفقيت داريم. كاش آقاي شهيدي افراد مطلعي را هم مأموركند كه پرسش ايثارگران را بي پاسخ نگذارند. خدا به خادمان مسئول اجردهد.
70 درصد عزیز ایشان هم برای خالی نبودن عریضه پاسخ میدهند بلایی که مسئولین احراز سر رزمندگان وجانبازان اورده اند اصلا قابل جبران نیست وجدان اقای ایزدی به اونهیب زده وحالا یاد پاسخگویی افتاده از قول اقای مجتهد عزیز در همین فاش نوشته شده بود چقدر از مسولان رانت خوار درصد الکی جانبازی گرفته اند انوقت به ما که میرسد بایدشاهد از غیب بیاید تا مجروحیت ما احراز شود
سلام علیکم. جناب اقای ایزدی ، لطفا جواب این سئوال را بفرمایید: آیا بسیجیان آزاده وجانباز45% و 50% و 55% که پس ازآزادی دردستگاه دولتی شاغل شده و فقط همان حقوق را می گیرند، از منشا جانبازی هیچگونه حقوق ومزایایی ندارند؟ آیا باید حتما سرکارنمی رفت تا حقوق جانبازی به او بدهند؟ چطور سربازارتش که درآموزش وپرورش خدمت می کند یک حقوق ومزایای دیگر هم از ارتش می گیرد اما بسیجیان ازاین حقوق محروم هستند؟. متشکریم.
سلام آقای ایزدی عزیز ممنون که پاسخ سوال جانبازان را میدهید.چند تا سوال دارم خواهش میکنم جواب قانع کننده وقانونی بدهید.
1- جانبازان و آزادگان سرباز ارتش از چه قانونی استفاده کردند با اینکه شغل دولتی دارند یک حقوق ایثارگری هم از ارتش میگیرند .
2- اصلاحیه تبصره 2 ماده 39 مصوب 2/10/92 کلمه می گردد حذف وکلمه نمی گردد جایگزین آن می شود . آیا این اصلاحیه فقط برای کارمندان جانباز شاغل دربنیاد می باشد که دوحقوق بایت استخدامی ویک حقوق بابت حالت اشتغال دریافت نمایند؟
3- جانبازان داوطلب بسیجی زمان جنگ 17 تا 18 سال بیشتر سن نداشتند دانش آموز بودند برهیچ کس پوشیده نیست بیشترین صدمه را درجنگ دیده اندودارای رای کمیسیون حالت اشتغال هستند زحمت کشیده اند درس خواندن به استخدام دولت درآمدن حقوق ایثارگری آنان چه میشود.4- فرق تبصره 1 با6 چیست آیا جبهه تبصره یکی ها با ششی ها فرق میکند؟
اقای ایزدی بنده از کمیته احراز شما شاکیم ولی سئوال بنده این است وقتی شما در ماده 16 مسئولیت دارید شکایت شما را باید نزد خودتان بیاورم!! کجای دنیا چنین چیزی مرسوم است حرف من این است که شما ما را احراز نکرده ای ومن هم دنبال مدرک جمع کردن نبوده ام حال که صورت سانحه دارم ویا ندارم شما چند پزشک سوگند خورده با وجدان درد کشیده (نه پزشک جوان کم سواد ی که هرچه به او دیکته میکنند وحرف شنوی دارد)جنگ را به کمسیون بیاورید وما را هم دعوت کنید اگر گفتند شما مجروحییتان مادر زادی است باور کنید ما غلط بکنیم اعتراض کنیم واصلا اینکه در 7 عملیات هم بوده ایم را خودمان انکارمیکنیم مسئله این است که قانون شما ومسئولان احراز بر پایه عدم اعتماد به جانبازان ورزمندگان پایه گذاری شده است اتفاقامن به ماده 16 مراجعه کردم وقتی شنیدم شما در ان عضویت دارید از همان راهی که رفته بودم برگشتم چرا که با این طرز تفکرشما وبنیاد فقط چند روزی اعصابم خورد میشود وقرص ها واسپری بیشتری باید مصرف نمایم ماده 16 باید درست مثل هیت منصفه ای باشد که خارج از بنیاد به اعتراض ما رسیدگی کند وگرنه شکایت از شاه را که نزد کدخدای ده نمیبرند
سلام , قطعا افرادی هستند که دراثر حوادث ناشی از جنگ تحمیلی ویاحوادث انقلاب صدماتی دیده اند که بواسطه نداشتن مدارک مثبته نمی توان ادعای آنها را احراز نمود تصویب بند ((م)) ماده 44 قانون توسعه پنجم نیز برای رفع مشکلات همین عزیزان بوده که تاکنون چندین هزار نفر تشکیل پرونده داده وکمیسیون شده اند شما هم می توانید از همین طریق اقدام نمایید تمام تلاش ما براین است که حتی الامکان جهت اثبات حقوق افراد تصمیم بگیریم ولی اثبات هرادعایی نیاز به بینه ومدارکی که قانون پیش بینی کرده دارد وعدم احراز ادعا دلیل برنفی آن نیست ولی اثبات آن بدون مدارک نیاز به علم غیب دارد که متاسفانه مختص ذات باریتعالی است . که به هرکه دوست دارد عطا می کند . آیاجنابعالی هرادعایی را از سوی هرکسی بدون اسناد مثبته قبول میکنید؟
ممنون اقای ایزدی عزیز از پاسخگویی شما این ماده 16 شما دونفر از بنیاد ونماینده مقام معظم رهبری ودووزارتخانه دیگر است بند م اصل44 از مدرک همزمان پزشکی صحبت میکندبرای کسانیکه که دنبال مدرک جمع کردن نبودند ودر عملیاتهای مختلف بوده اند چرا در ماده 16 شما وکمیسیون احرازتان پزشک وجود ندارد پزشکانند که میتوانند صحت مجروحیت جنگ را با مدرک همزمان بسنجند واسیب ها را ارزیابی کنندالبته پزشکان مستقل ووفادار به سوگند نه وفادار به بنیادچرا اصلی ترین رکن ناظر اینجا غایب است وکسانی درخصوص احراز مجروحیت اظهار نظر میکنند که گاها دیپلمشان هم علوم انسانی است واصلا بعضی اوقات مدارک بیمارستانی که جانباز ارائه میکند را نمیدانند چیست وجدا به قسمت پذیرش واحراز شهرستانها سری بزنید تا ببینید چقدر مدارک جانبازان را مفقود کرده اند ومسئولیت نمیپذیرند
سلام اینجانب جانباز 70% هستم و رای از کار افتادگی کلی هم دارم و بنیاد شهید حقوق حالت اشتغال منو از سال 1383 به خاطر اشتغال قطع کرده است و ولی تو ادره ما 5 نفر جانباز 25% ارتشی هستند که علاوه بر حقوق کارمندی یک حقوق بازنشستگی از طرف وزارت دفاع از طریق ساتا به آنان پرداخت می شود ولی منی که جانباز 70% هستم غیر از حقوق کارمندی از هیچ ارگان یا سازمانی حقوق ایثارگری به بنده پرداخت نمی شود. از مسئولین دست اندرکار در امور ایثارگران خواهشمند است در خصوص اعاده حق ایثارگری اینجانب دستور رسیدگی فرمایند و این تیعیضات به وجود آمده را از بین ببرندۀ
با سلام و احترام جناب ایزدی فرمودید "جانبازان و آزادگان معزز که به صورت داوطلب و بسیج مردمی به جبهه اعزام شده و درجبهه وی بر اثر ترور ازکارافتاده کلی شده اند و شاغل دستگاه های کشوری و لشکری هستند، براساس ماده 39قانون جامع احکام حقوقی آنها براساس قوانین مسلح صادر و توسط دستگاه مربوطه پس از تصویب آیین نامه آن توسط دولت پرداخت می شود. ! حال سوال اینجاست که جانبازان بسیجی که شاغل دستگاه های اجرایی نبوده اند و حالت اشتغال هستند نباید مطابق اشل حقوقی سپاه طبق قانون حقوق دریافت نمایند ؟ در غیر اینصورت این تبعیض بین بسیجیان شاغل دستگاه ها و غیر شاغل دستگاه های حالت اشتغال میشود
بسیار ممنون خواهم شد همچنین بفرمایید جانبازی که حالت اشتغال هست با حذف تبصره 2 ماده 39 آیا میتواند اقدام به استخدام قرار دادی با دستگاه ها نماید یا خیر ؟
بنده هم همین مشگل رودارم
سلام,حقوق جانبازان بسیجی جبهه ای حالت اشتغال غیر شاغل هم باید براساس اشل نیروهای محاسبه شود . درخصوص سوال 2 هم میتوانند
برادر ارجمند جناب آقای ایزدی
پس چه زمانی حقوق بسیجیان جانباز جنگ غیر شاغل مطابق اشل نیروهای مسلح محاسبه و پرداخت می شود؟؟ و معوقه آن از چه تاریخی محاسبه می شود؟؟
اقایان عزیز :بنده جانباز شیمیایی واعصاب وروان زیر 25درصد هستم. که2فرزند دانشجو دارم یکی روزانه و یکی ازاد ویک فرزند سرباز و2فرزند دانش اموز.تو رو به هزچی میپرستید پیگیری کنید که این قانون شهریه دانشجویان فرزندان زیر 25درصد هم تصویب واجرا بشه دخترم در مدرسه شاهد درس میخونه فرهنگی شهریه نمیده من جانباز میدم .دیگه نمیدونم چکار کنم به علی قسم برای شهریه بچه هام از شهرستان میام تهران کارگری میکنم ولی بازم نمیرسم.شاید اگه خودکشی کنم خدا منو شهید حساب میکنه به خودش قسم شهید حساب میکنه من موج گرفته ام بخدا دیوانه شدم
سلام بنده آزاده و جانباز 30% با از کار افتادگی کلی از بنیاد بجز حقوق اداره آموزش و پرورش که در آن شاغل هستم جای دیگری نمی گیرم آیا جای باید پیگیر باشم یا هیچ حقوقی به من تعلق نمیگیرد ممنون لطفا" جواب دهید
مدیران بنیاد می توانستند طوری برنامه ریزی داشته باشند که ماده 16 اصلا شاکی و ارباب رجوع نداشته باشد البته به دلیل افزایش خدمات و نه به دلیل نا امیدی ایثارگران . اگر و تنها اگر اندکی به تکریم ایثارگران فکر می کردند . و خدمت رسانی را قبل از درخواست ایثارگران ارائه می دادند . اگر قوانین را درست می نوشتند .
چرا باید دهها نوع طرح و هزینه و ماده فقط به دلیل عدم رضایت ایثارگران از خدمات رسانی وجود داشته باشد ؟!
ایا بهتر نبود این هزینه هایی که صرف بوجود امدن دهها طرح پر هزینه می شود صرف کارهای اجرایی برای ایثارگران می شد ؟
چرا باید هر سال کارت بیمه تکمیلی ایثارگران یک ماه مانده به ابطال به انها تحویل شود بنحوی که هیچ جانبازی نتواند از ان بهره مند شود ؟ و فقط برای شرکت بیمه طرف قرارداد سود داشته باشد انهم فقط به دلیل عدم تکریم !
پیشنهاد این است حداقل یک بار در سال برای مدیران محترم بنیاد کارگاه اموزشی با عنوان طرح تکریم و رضایت ارباب رجوع گذاشته شود .
باسلام
جناب آقای ایزدی لطفا پاسخ مرا بدهید
بنده جانباز 50% درمخابرات استخدام شدم با31سال سابقه همانند افرادعادی حقوق بازنشستگی میگیرم
درسال 88 ازماده واحده 75/09/07 باخبرشدم بلافاصله درکمیسیون پزشکی شرکت وازکارافتاده کلی شناخته شدم لکن بنیاد حقوق ایثارگری مرا برقرار نکرد کمیسیون ماده 16 نظر داد ازدستگاه مربوطه حقوق حالت اشتغال بگیرم درحالیکه بنده دوست داشتم کماکان کار کنم وکارم را رها نکردم تااینکه درسال بهمن 1392 بازنشسته شدم بنده دوست داشتم درجامعه حضورفعال داشته باشم ومیتوانید کارآیی مرا درزمان اشتغال ازمحل کارم جویا شوید
درکجای دنیا بخاطر کارکردن فرد را ازحقوق قانونی محروم میکنندجناب ایزدی شما را بخدا سوگند میدهم مستند به قانون پاسخ دهید همان ماده واحده وتبصره های آن بیان میدارد هرگونه دریافتی جانبازان ازبابت استخدام موجب قطع حقوق بنیاد نشده ومشمول دریافت دو حقوق ازصندوق دولت نمیشوند شما که حقوق مرا برقرار نکردید چه گناهی دارم
ضمن اینکه همان حقوق سال 1370 معادل 5600 تومان به عنوان حقوق به بنده ازطریق بنیاد پرداخت میشود ونمیدانم برچه اساسی درسالهای متمادی اضافه نشده وثابت پرداخت میشود
بند و ماده 28 قانون پنجم دریافتی ایثارگران را ازدو صندوق متفاوت بلامانع میداند
ماده 68 بودجه سال 91 دریافت حقوق حالت اشتغال را ازتاریخ تصویب کمیسیون پزشکی بلامانع میداند
اصلاح تبصره 2 ماده 39 قانون جامع هم بیان میدارد حقوق ایثارگران بدلیل اشتغال دردستگاههای دولتی نباید قطع شود
حال شرکت مخابرات درتاریخ 1388/08/18 به بخش خصوصی واگذار شده وبنده درتاریخ 88/12/18 ازکارافتاده شدم یعنی ازحقوق حالت اشتغال دراداره استفاده نکردم بعبارتی حتی کارمند دولت نیستم اما کمیسیون ماده 16 میگوید چون شرکتهای واگذارشده مکلف شدند ازقوانین ایثارگران تبعیت کنند بنابراین حقوق حالت اشتغال را ازشرکت مطالبه کنید نمیدانم تبعیت کردن ازقانون خاصی چگونه درماهیت مالکیت تغییر ایجاد میکند
دوم بنده حقوق ایثارم را میخواهم نه بروم گوشه خانه بنشینم وحقوق اداره ام را بگیرم
با این قوانین چرا حقوق ایثار مرا نمیدهید لطفا پاسخ دهید
به نام خدا اقای ایزدی باسلام متاسفانه در زمان تصدی جنابعالی بر ریاست بنیاد استان البرز بنده یکبار در کمسیون پزشکی شرکت کردم وعلی رغم داشتن صورت صانحه و مدارک بیمارستانی مبنی بر اصابت ترکش به پای راست کمر وموج گرفتگی هیچگونه درصدی اضافه نکردند از انجاییکه اینجانب در منطقه آزاد کیش مشغول هستم وبدلیل کهولت سن وعارضه جانبازی امکان پیگیری امورات خودم را ندارم لذا از جنابعالی عاجزانه تقاضا دارم پرونده بنده در کمسیون پزشکی بررسی مجدد فرمایند قبلا نیز از همین طریق در خواست نموده ام ضمنا کد جانبازی 0303000041وکد ملی 1500314056که در منطقه یک کرج می باشد
لازم است اقای ایزدی بطورشفاف جواب سولات را میداد اکثر جانبازان از کارافتاده شاعل در دستگاههای دولتی حقوق حالت اشتعال دریافت نمیکنند تنهادریافتی انها حقوق بابت استخدام دردستگاه میباشد امیدوارم اقایان سراحتا بفرمایند تبصره2ماده39شامل چه افرتدی ازایثارگران میشود واز چه طریقی بنیاد یاا ادارشون چون اداره توهمون حقوق اولیه مانده جانباز ان را خوب راهنمایی کنید این طوری گنگ است
آقای ایزدی شب به خیر 25% فوق العاده ایثارگری که می فرمائین دوسال است که توسط ادارات دیگه اجرایی شده وفقط کارکنان بنیادنگرفتن پس چه جور برای آنان قانونیه
ظاهراً آقای ایزدی از قوانین خبر ندارن؟ چرا ادارات دیگه دارن می گیرن و کسی نگفته مشکلی هست؟ ادارات کشاورزی- دارایی -استانداری و ... دارن میگیرن
سلام رزمنده ای با بیست ماه جبهه در عملیات های همچو بدر والفجر8 و...شرکت داشته ام موج گرفتگی دارم کمسیون بدوی 10% جانیازی اعلام کرده در صورتی که از ناحیه هر دو گوش مشکل دارم چه کنم

ب)جهت رزمنده ها قانون چه فکری کرده همچو ن آزادگان آیا درصدی تعلق میگیرد
باسلام سربازان وظيفه سپاه ايا حقوق دريافت مي كنند يا نه لطفا در همين سايت جواب دهيد با تشكر
خیر
آقای ایزدی سلام شما در فضای مصور و مکتوب جواب های می دهی که با ملاقات های حضوری شما و یا در عمل خلاف اینو ثابت می کنه !!! شما واقعا در عمل به دنبال رفع مشکل ایثارگران نیستید، شما طراح و نظریه پرداز قطع کردن حقوق حالت اشتغال افراد شاغل هستید، شما اگر قانون گذار بودید پدر ایثارگران در می آورید، من خودم دیدم پدرم چی کشیده و با حقوق کم حالت اشتغال که آن هم فقط چهار سال گرفت به محض اشتغال شما حقوقش را قطع کردی و ما آمدیدم خدمتان نه تنها کمکی نکردی بلکه با ان کارمند بد رفتارت بدترین رفتنار را هم داشتید!! شما چطور الان وارد فضای مجازی شدید و میخواهید مشکل ایثارگران را حل کنی ؟!! شما اعتقادی به این کار ندارید که باری از دوش ایثارگران بردارید بلکه بدنبال حذف آنها هستید من از خدا میخواهم حق ایثارگران را ازکسانی که چوب لای چرخ انها می گذارند انتقام بگیرد
خواهر گرامی چه خوب فرمودید این آقا با ادبیات کاملا خشن و غیر دوستانه صحبت می کند
ایثارگران با غیرت و با بصیرت و اهل ادب و فهیم
با سلام
نشانه ی اخلاق و ادب و غیرت شما را هیچکس انکار نخواهد کرد فهم و بصیرت شماها بزرگواران مثال زدنی است .نمونه ی آن را در بحرانها و تهدیدها همه دیده و شنیده اند.نام و ایثار و تلاش و همت شماها بود که خط بطلان بر همه ی این توطئه شوم دشمنان کشیده و نیات پلید دشمنان ایران را در نطفه خفه کرد.یک نصیحت به خودم و یک توصیه به همه ی بزرگوان که کامنت می گذارند و یا مطالبی را جهت اطلاع رسانی می نویسند و یا نقدی دارند.نقد کاملا باید منصفانه ،آگاهانه و با اخلاق حرفه ای نوشتاری باشد.اینکه بیائیم و در خصوص عملکرد فردی مسئول موضوعی را طرح کنیم و نادانسته و یا ناخواسته افترا و یا اتهامی را متوجه ایشان کنیم با نـــام ایثــــــــــارگری و شـــــــــــــــان و منـــزلت ما سازگار نیست.اساس فلســـفه وجــــودی نقــــد اصــــــــــلاح امور جامعـــه ؛فــــرد و بهبـــــــــــــــود اوضـــــــاع است.امیدوارم همانطور که اخــــلاق حرفه ای در مبارزه با دشمن را داریم و پـــرداختن به این بحث طولانی است.لیکن سعی کنیم نقـــــد عالمانه و مــــــــــــودبانه داشته باشیم .در بحث پــــرداختن به این مبحث یاد نظراتی از گاندی بزرگ افتادم که می گفت هفت موردی که بدون هفت مورد دیگر خطرناک هستند.که شاید تا حدی با بحث مورد نظر مرتبط باشد.
1-ثــــــروت ،بدون زحــــمت
2-لــــذت بدون وجــــدان
3-دانش بدون شخصیت
4-تجارت بدون اخلاق
5-علم بدون انسانیت
6-عبادت بدون ایثار
7-سیاست بدون شرافت
این هفت مورد را گاندی چند روز پیش از مرگش بر روی یک تکه کاغذ نوشت و به نوه اش داد.و یکی از مشعل هایی است که هدایتگر بشریت است.
آقای ایزدی با تمام احترامی که برای شما قائلم ،لطفا کمی صداقت داشته باشید!!!! شما اعتقادی به رفع مشکل ندارید پس بی خود وعده ندهید ، من خودم به شخصه در عملکرد و رویکرد شما سراغ دارم با سند و مدرک و شاهد که حضرتعالی و کامند دست پروده خود بدنبال مانع تراشی هستید ، خواهش میکنم به این بازی فضای مجازی!! هرچه زودتر پایان دهید! مگه میشه شما که طراح و اجرا کننده غیر قانونی قطع حقوق جانبازان حالت اشتغال هستید با طرح خودتان که به بالا دستی ارائه کردید و مورد تصویب قرار گرفته مخالف باشید؟!! این دوگانگی البته برای ما کاملا مشهود است اما در عمل شما کاری برای رفع مشکل ایثارگران نمی کنید و نمی خواهید بکنید چونکه اعتقادی به این مهم ندارید.
سلام اقای ایزدی من جانباز 25 درصد هستم که هیچ جا شاغل نیستم ولی مستمری میگیرم حالت اشتغال نستم تکلیف من چی هسته باید چیکار کنم؟کسی تو این مملکت جواب گو ما نیست تا اشتغال ما رو دزست کنه یک نامه نوشتم نماینده مجلس تحویل دادم که پیگیر کار من باشه اما معلوم نیست نامه کجاست و جوابی به من ندادند
اقای ایزدی خدا بحق اولیا حق ایثارگران را از انهایی بگیرد که چوب لای چرخشان می گذارند و بدانید چوب خدا صدا ندارد و خدا حق مظلومان را خواهد گرفت از خدا بترسید که قطعا گرفتار خواهید شد
با سلام
من سال 64 و 65 مجروح شدم و سال 67 کمسیون رفتم و درصد جانبازی 25% گرفتم سال 72 به دانشگاه رفتم و سال 76 استخدام شدم تا به حال یک ریال حقوف بنیاد به من نداده در صورتی که طبق مصوبه مجلس در سال 1367 هم حقوق میبایستی میداده هم جز سابقه کار تکلیف ما و امثال ما چسیت
اقای ایزدی با سلام وعرض ادب اخیرن نامهای به استانها نوشتهاید که پرونده های پرسنل مجدادن برسی شود ما از روز اول که تو بنیاد بودیم هر چند وقت یکبار پرونه های جانذا،یمان برسی شده حتی پروندها در سال ۸۴ احرازمرکز برسی شده و در این رفت وامد مدارک ماگم شده وتهیه مجددان نیز مشکل است تورا خدا یکبار این کار شده بعضن پروندهایی هم مسدود شده میخواستم بپرسم این همه حساسیت بخاطر چیه ما مجرمیم که هر مسولی که میاید یک تزی میدهد حتمن اگر شما رفتید باید ان کسی که بجای شما میاد هم دستور می دهد پروندهای پرسنل دوباره برزسی شود واین نشانه به ب
ی اعتمادی به دیگران است در قانون تصویب احراز جانبا،،زی امده که پروندهای که احراز شده دیگر به بررسی ندارد تورا خدا یک تصمیم اساسی بگی رید تا اسناد ما گم نشود با تشکر
با سلام برادر ایزدی بنده جانباز ۲۵% در سال ۱۳۶۹ استخدام بنیاد جانبازان ودر سال ۱۳۸۰ حالت اشتغال شدم تمام همکاران جانباز همشرایط بنده ۱۰ سال اسا از دوحقوق بر خوردار هستند متاسفانه نداشتن … منم هم از تمام مزایا محروم هستم در این میانخوب مشخص شده که جانبازانشاغل در بنیاد شهیدهم حقوقجانبازی و هم حقوق کارمندی متاسفانه بنده در میان آنها نیستم واقعا ظلم است بنده که با شرایط مساوی از این حق محروم هستم برخی از جانبازان در دستگاه دولتی هم حقوق دولتی میگیرد و هم حقوق جانبازی این بین عملکرد بنیادشهیدواقعا … است باید مسئولین … بشود بنده در جوانی با قانون تبصره ۶ خانه نشین شدم و زندگی ام و همسرم را از دست دادم چرا باید در جوانی خانه نشین میشدم در واقع کلاه سرمون کردندبنده نه تنها به حقوق جانبازی نرسیدم بلکه زندگی ام از هم پاشید چرا باید الان اجاره نشین باشم چرا باید در فقرو تنگ دستی قرار گرفتم چون حقوقی ندارم حقوق بدون اضافه کاری ……جوابگوی اجاره نیست اگر از ابتدا حقوق جانبازی میرسیدم به این بدبختی دچار نمی شدم چرا باید همکاران همشرایط من ۱۰سال است۵ برابر من حقوقبگیرندلطفا لطفا الان نزدیک عید نوروز است چه بگویم با تشکر
باسلام عرض ادب . جناب اقای ایزدی بنده نزدیک به ده ماه هست پرونده بنده پیش حضرتعالی هنوز هیچ جوابی نیامده است چطور می توانم باخبر باشم کی جوابی می ایید جانباز کارافتاده گی کلی وتحت پوشش بنیاد شهید هستم در اخر از حضرتعالی بی نهایت تشکر می کنم به درد دل جانبازان کوش می دهی و جواب می دهی خداوند یار و یاورات باشد درود بر حضرت امام که مثل زحمت کشان مثل شما را تعیین کردند
با عرض سلام و ادب بنده فرزند شهید هستم و یکی از نهاد های اداری کارمند رسمی و مشغول بکار هستم و سال گذشته بنابر علائمی که داشتم رفتم آزمایش دادم که متاسفانه مبتلا به بیماری اچ آی وی هستم و ضمنا متاهل می باشم که خوشبختانه همسرم مبتلا نیست البته راه مبتلا شدم در دندانپزشکی هایی که بصورت سنتی کار میکنند مبتلا شدم حال سوال بنده این است که آیا حقوقی برای منه بیمار ناعلاج که روزانه قرصای فراوان میخورم که مرگم را به تاخیر بی اندازم در حفظ گمنامی از طرف بنیاد شهید یا از طرف سازمان محل خدمتتم قائل هستند چون من همیشه در حال تهوع هستم و ضعف جسمی شدید دارم
سلام. من یه پسر متاهل ٣١ساله وبا یک برادر ٣۴ساله مجرد وبا مادری پیر. پدرم که در رشت زندگی میکرد. درسال١٣۶۵که دوران جنگ بود به خدمت سربازی به شهرستان سلماس(ارومیه)می رود اوبا تعدادی سربازیها دیگرکه دراتوبوس بودن در راه جاده تاکستان ابهر زنجان که به مرخصی پایان دوره آموزشی اعزام گردیده بود براثر تصادف فوت می کند.به دلیل نا معلومی کسی به دنباله شهید بودن پدر نمیرود. آیا بعد از این سالها میتوانم وکیل بگیرم که تضمین دهد که حق ما را که باید پسر شهید باشیم را بگیردوپدر را شهید بنماید. خواهش میکنم جواب منو بدین
سلام. من یه پسر متاهل ٣١ساله وبا یک برادر ٣۴ساله مجرد وبا مادری پیر. پدرم که در رشت زندگی میکرد. درسال١٣۶۵که دوران جنگ بود به خدمت سربازی به شهرستان سلماس(ارومیه)می رود اوبا تعدادی سربازیها دیگرکه دراتوبوس بودن در راه جاده تاکستان ابهر زنجان که به مرخصی پایان دوره آموزشی اعزام گردیده بود براثر تصادف فوت می کند.به دلیل نا معلومی کسی به دنباله شهید بودن پدر نمیرود. آیا بعد از این سالها میتوانم وکیل بگیرم که تضمین دهد که حق ما را که باید پسر شهید باشیم را بگیردوپدر را شهید بنماید. خواهش میکنم جواب منو بدین
باعرض سلام بنده درسال64در سن 14سالگی مدت پنج ماهوبیست ویک روز داوطلب در جبهه بودم دراثر موج انفجار به زمین خوردم واز ناحیه گردن وکمر اسیب دیدم به هیچ وجه دنبال این مشکلنرفتم الان چندین ساله که مشکل دارم وقادر به پرداخت هزینه دکتر نمیباشم به کمیسیون ودفعه در سال گذشته رفتم تاییده منطقه الوده شیمایی هم دارم اما کمیسیون میگه شدت الودگی کمه درپوست پا اثار شیمیایی ودرریه هم اثار الودگی هست خواهش میکنم بنده راراهنمایی فرمایید
باسلام وادب در این مملکت مسولی نیست حامی ایثارگران ن م باشد الان جانبازان ن م از امکانات کشوری ناامید هستند فقط در فیش حوقوقی پرسنل جانباز شناخته شده است اما از امکانات و امتیازها خبری نیست حتی در بعضی مواقع حوقوق ایثارگران از پرسنل معمولی کمتر میباشد تورا بخدا حق وحوقوق پرسنل ایثارگران ن م را پایمال نکنید برای رضای خدا پرسنل ن م کم شهید و ازاده و جانباز نداه نصف جانبازان کشوری امتیاز به ما داده شود
من درسال 1363 درپادگان امورشی سپاه تربت جام دراموزش دچار سانحه شدم تاکنون هیچ مدرکی هم ندارم مرا زهنمائی کنید
با سلام و عرض ادب، اینجانب صادق حسین زاده کارمند رسمی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ،در حال حاضر به عنوان مشاور مدیرکل در حال انجام وظیفه هستم ،مدت 29سال سابقه کار دارم ،در سال 86 دارای پست سازمانی رِیس اداره بودجه اداره کل راه و ترابری (سابق )مازندران بوده ام بعد مدتی در سال1387 پست رِیس اداره بودجه به فرد دیگری واگذار شد و برای بنده پست کارشناس اعمال نمودند و تاکنون از مزایای پست کارشناس استفاده مینمایم ،علیهذا با توجه به قوانین و مقررات تصویبی برای جانبازان بعنوان مثال بند (ذ) تبصره 2ماده 87 ق برنامه پششم ،خواهشمندم با عنایت به موضوع مطرح شده ایا اینجانب با توجه به قانون ،مشمول پست همترازی یا پستی معادل آن میباشم ؟اگر میباشم به استناد کدام قانون ؟لطفا بنده را راهنمایی نماِِِیید تا مشکلم با اداره مذکور مرتفع گردد ،قبلا از هر چیز از مساعدت شما کمال تشکر را دارم .ممنونم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi