شناسه خبر : 28108
سه شنبه 07 مرداد 1393 , 17:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سازمان بازنشستگی کشوری چرا؟!

خضری- در ماده 2 مصوبه 1385/02/10 هیئت وزیران حقوق بازنشستگی جانبازان برابر با آخرین حقوق قبل ازبازنشستگی آنان پیش بینی شده است اما سازمان بازنشستگی کشوری مدعی ست وقتی این ماده قابلیت اجرایی دارد که ازسنوات ارفاقی بهره مند شوی.
بدیهی است کسی که ازسنوات ارفاقی استفاده نماید میانگین گرفتن حقوق برای آنان مفهومی ندارد چون طبق آخرین حکم کارگزینی بیمه بازنشستگی به تناسب سال های ارفاقی ازآنان اخذ می گردد. گرچه دولت پرداخت می نماید امادرهرصورت به حساب سازمان واریز می گردد.
لذا شایسته است قانون گزارانی که مدعی حمایت ازایثارگران هستند برای اجرای این ماده عملا" کاری انجام دهند. جرم امثال بنده این است 31سال خدمت کرده ام؟! به راستی جای تأسف است که به راحتی مثل آب خوردن حقوق امثال من پایمال می گردد!

اینستاگرام
یکی دیگر از نکات مغفول مانده در قوانین نحوه محاسبه دوبرابر سنوات خدمت ازادگان گرامی است از سوی صندوق تامین اجتماعی و مشکلاتی که احتمالا در روزهای بازنشستگی با ان مواجهه خواهند شد .
روش درست ان بود که در زمان پرداخت حقوق ایام اسارت از سوی بنیاد کسورات بازنشستگی شاغلین نیز به حساب صندوق مربوطه واریز می شد ولی در حال حاضر هم پرداخت حقوق ناقص مانده و هم پرداخت کسورات بلا تکلیف و نا معلوم .
پیشنهاد می گردد به مناسب سالگرد بازگشت آزادگان گرامی این دو مشکل اساسی حل شود و دولت محترم تدیبر خود نشان بدهد .
جانا سخن از دل پر رنج ما میگویی!!!!!!!!!!!!!
هر دم از این بر بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد
گویا این مرض اپیدمی است زیرا برای ما جانبازان بازنشسته تامین اجتماعی جور دیگه ای بامبول در اوردن و گفتند موضوع آخرین حقوق مال بازنشسته های خدمات کشوری هست و برای شما باید میانگین باشه حالا میشنویم که باز نشسته های خدمات کشوری هم به درد ما گرفتارند واقعا" اگر قراره که میانگین باشه پس نفس تصویب این قانون برای چی بوده ایا مگر برای حمایت از جانبازان عزیز نبوده پس این بامبول در اوردن برای چیه تامین اجتماعی در بخشنامه 45 گفته اخرین رقم مندرج در حکم استخدامی که این موضوع مغایر قانون مذکور که بیان داشته اخرین حقوق دریافتی هرچند تبصره 2بخشنامه 45 با رای دیوان منتفی شده ولی کو گوش شنوا ضمنا" رای شماره 8893/99مورخ 88/2/15دیوان که بصورت وحدت رویه توسط هیات عمومی صادر شده بیانگر این ست که بایداخرین رقم فیش پرداختی چه برای جانبازان بیش از سی سال خدمت و چه انانکه سنوات ارفاقی دارند اعمال شود ولی کو گوش شنوا تامین اجتماعی که میگه باید رای بنام خودت باشه و یکی از دوستان رفته رای گرفته گفتند چون کلمه جانباز نداره قبول نیست ولی حالا شما استناد کنید شاید بازنشستگی کشوری رعایت وحدت رویه بودنشو بکنه اگر قرار باشه اعمال نشه یاد ضرب المثلی میافتم که بجه ای گفت پدر من پنچ زار میگره قانون می نویسه اون یکی بچه گفت پدر من دو زار میگیره و .... قانون پدر تو
حالا چه سازمان تامین اجتماعی و چه سازمان بازنشستگی نمی خوان اعمال کنند بهانه در نیارن چون برای سنوات ارفاقیها هم انجام نمیدن حالا کو اون قانون گذاری که جلو اینا بایسته واز حقوق بر باد رفته جانبازان دفاع کنه من که یک سال شکایت کردم هیچ خبری نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi