شناسه خبر : 30242
چهارشنبه 01 بهمن 1393 , 04:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پروتز ضد آب

دکتر محمد علی جوانشیر - دوش گرفتن و یا استخر رفتن از جمله مشکلاتی است که افراد آمپوته با آن مواجه هستند. سطوح لغزنده ،خطر افتادن فرد آمپوته  را افزایش می دهد.پروتز های رایج ،معمولا امنیت کافی را برای استفاده در این مکانها به فرد نمی دهد.

سیستم پروتزی Aqualine ،برای افرادی طراحی شده که می خواهند به محیطهای خیس و مرطوب بروند. یکی از ویژگیهای بارز این پروتز ، خاصیت ضد لغزندگی آن است.  قفل زانوی Aqua سطح بالایی از امنیت را برای این افراد محیا میکنند.این پروتز دارای اجزا و اتصالاتی است که به تکنسین اجازه می دهد تا این پروتز را با کیفیت بالایی به فرد ارائه دهد. کاور Aqualine، ظاهر بسیار طبیعی دارد. پنجه این  پروتز دارای  کفی خاصی است  که خاصیت ضد لغزندگی دارد. به منظور جلوگیری از سر خوردن در محیطهای خیس ،با استفاده از این پروتز ،افراد آمپوته ،مانند افراد سالم ،می توانند به راحتی در این مکانها حرکت کنند.

 

 


زمانی که شما وارد آب می شوید ،این پروتز در آب غوطه ور می شود،بعد از اینکه شما از استخر بیرون می آیید ،قطرات آب از میان منافذ کوچکی که در آن تعبیه شده است ،خارج میشوند.
بین انگشت شست این پروتز  ،با سایر انگشتان دیگر فاصله  وجود دارد  و شما به راحتی میتوانید در استخر و یا  لب ساحل از صندلهای لا انگشتی استفاده کنید.
شما میتوانید به راحتی برای فعالیت در آب و یا کنار ساحل ،مفصل زانو را آزاد و قفل نمایید.
برای تمیز کردن این پروتز ،میتوانید با آب آن را تمیز کنید .همه اجزای این پروتز خاصیت ضد آب و ضد زنگ زدگی دارد .تماس این پروتز با آب کلر دار ، آب شور و یا صابون ،هیچ گونه آسیبی به آن نمی رساند.
کاور این پروتز ،ظاهر بسیار طبیعی دارد .پوشش  این کاور ،در رنگهای متفاوت موجود  و دارای خاصیت ضد آب بوده  و ظاهر جذابی دارد.

دکتر محمد علی جوانشیر(متخصص ارتوپدی فنی،عضو هیات علمی دانشکده علوم توانبخشی)

 

کد خبرنگار: 86
اینستاگرام
سلام
دوستان عزیز اگه خواستید بفرمایید تا عکس پروتز که نه کاور پنجه ضد همه چیز را به حضورتان ارسال کنم .
5سالی هست که یه کاور پنجه میخوام اما نه بنیاد جواب میده نه اداره مطبوعمان شدم اصحاب اعراف و نع توسازمانمان جایی دارم نه در بنیاد !!
باتوجه به حضورخودم در جبهه,در دوران دانشجویی وسپس بعداز فارغ التحصیلی, وبعبارتی حس عزیزان ایثارگر و جانباز, برخود واجب میدانم که از ته دل باورم ,خدمت به این خادمان بی ادعا که سرنوشت برخی انسان را یاد صدراسلام میاندازد,افتخار میکنم که خود وهمسرم در قسمتهای بالینی ودرمانی وهنوز حداقل سنگ صبور این عزیزانیم, وهیچگاه در ۳۳سال خدمتم فقط در کارهای دفتری وستادی مشغول نبودم, ودوست دارم که همدم وهمراه این دوستان وبرادران دوره جوانیمان که دران دوران بوی ایثار وگل سرخ باشیم,,ودر نهایت بعنوان یک عضوهیت علمی دانشگاه هرساله با هزینه شخصی به کنفرانسهای علمی که اخرین ومدرنترین امکانات وشیوه ها عرضه میشود را بتوانیم باخود به کشور بیاوریم تا قدم کوچکی انهارا همراهی ومورد رضایت خداوند قرار گیریم,
درپایان با اعلام ادرس خود هر عزیزی سوال یا مشکلی دارد در روزهای یکشنبه هرهفته در تهران,
خیابان میرداماد, میدان مادر, خ.شاه نظری,دانشکده توانبخشی, گروه ارتوپدی,
ویا از طریق پست الکترونیک اماده انجام وظیفه ام
یاحق, التماس دعا,, جوانشیر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi